Магистралите ни - най-скъпи в Европа, но и най-опасни

Владимир Тодоров смята, че е редно Пътната агенция да се вслуша в експертизата на неправителствения сектор
24 авг 2020 10:10, Ния Христова
283
 
Магистрала "Тракия" е най-натоварената у нас, но се оказва е и най-опасна. Спътникови снимки разкриват, че мантинелата на мястото на инцидента, където ТИР помете няколко автомобила и уби петима преди месец, е била компрометирана преди удара.
 
Председателят на УС на Българската асоциация на пострадали при катастрофи Владимир Тодоров обясни, че след въпросната катастрофа от АПИ са излезли с позиция, че мантинелата е била изрядна.
 
"В скорошната ни история имаме подобен казус, когато компроментирана настилка доведе до това автобус да падне в дефилето на Искъра. Вече имаме повдигнати обвинения срещу фирмата, която е извършила ремонта", заяви той в ефира на Bulgaria ON AIR.  
 
Владимир Тодоров заяви, че не намира за нормално да имаме най-скъпите магистрали в Европа при цената на труда, която в България е ниска, а те да не дават качествено строителство.
 
"Имаме участъци, които са в порядъка на 10 до 13 млн. евро цена на километър", изтъкна Тодоров.
 
Според него Пътната агенция трябва да се вслуша в експертизата на неправителствения сектор, който анонсира проблеми ежедневно.
 
"Крайно време е да заработи реално тази тол система, за да влязат едни средства, за да може парите за поддържане на тази магистрала да са достатъчни", категоричен бе председателят на УС на Българската асоциация на пострадали при катастрофи.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


283
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
217
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До 255 от 254:Напълно съм сагласен. Така е умно да се направи разбира се, влагаш матеряли и е малко скъпо на после само с подръжка се ползва много по-дълго време. А при нас се спестява от всичко и си мислят че няма разлика от качеството и дебелината, затова и само след няколко години всичко се напуква, пропада, банунясва и се рони слоя.Парите се усвояват, фирмата минава метър и резултатите са на лице.Ах, а на запад само какви магистрали има да ти е кеф да караш
216
3
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Сръвнява мост или тунел на магистрала с равен участък.
215
1
 
8
 
! Отговори
Зозо преди 3 години
Глупости, Боеко е велик, да се свети името Му. Добре че герб да краде вместо комунистите.
214
3
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Е за кой участък говори ,що не се изясни?Има един преди Стара Загора правен от фирма на Божков ,когато фалираха няколко фирми свързани с неговото изпълнение,нагънатия преди 12 години.И как ги изчисли по 10 млн/ км като всеки път е различно ,има много фактори които влияят.Дали е изцяло нова , разширение и реконструкция на стара,подземна инфраструктура ,терен и др.Но има икономисване на смолата.След като улегне ,трябва да се подсили с нов пласт асфалт.Едва ли е правил реалн сравнение с други стран
213
1
 
8
 
! Отговори
Буда Борисов преди 3 години
Магистралите ни най-скъпи, щото имаме най-много пари!А тия, дето плюят по МОИТЕ магистрали, са платени от Божков, Василев, Луканов, Живков, Путин, Ленин, Сталин и Георги Димитров!А парите са от касичката на Комунистическия Интврнационал - Коминтерна!А да, и дяди ми, активен комунист, е бил убит от другари комунисти след пиянска свада в кръчмата!!!
212
2
 
9
 
! Отговори
Магистралата преди 3 години
Абе какви магистрали, колко лентички имам,кво ме интересуват магистралите,чекмежето нали ми е пълно.. ама сте големи завистници.гледайте си у вашите чинии.
211
1
 
4
 
! Отговори
до 254 преди 3 години
да прав си там е 10 милиона на километър обаче се правят от гъвкав бетон които е доста по скъп от асфалта освен това са по широки пътища, няма как да се сравняват с българските пътища , а и германците имат бюджет за пътища освен това техния бетон въпреки че е скъп има много висока трайност и няма недостатъците на стандартния бетона да се оронва с времето и да имат ужасен спирачен път.Така те един път правят скъпо, но после дълго време го позват.
210
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До 248:Тук има много хубав документ от Немска фирма занимаваща се със стройтелство на пътища. Там има графа за всякакви условия, дори и годишна подръжка на километър. Та по тяхната формула права магистрала като Тракия струва 8-10 млн евро. Потърси го доклада онлайн, много е интересен, от там научих че кръгово се прави в срок 2 месеца.
209
6
 
1
 
! Отговори
Поръчкови твърдения преди 3 години
призвани да обслужат нечия теза.Смешните ангро обобщения на Тодоровзвучат като приказката от соца какво се пада на глава от населението имечтата на шопа да е глава от населението.От отделни случаи се правяткапитални изводи за общо състояние.Да има много проблеми,но хубавотое повече.
208
4
 
5
 
! Отговори
Абе кавали прости , преди 3 години
Колко струва златния път до Сочи имате ли идеяЕй онова му се вика краденеНвма как километър хубава магистрала да е под 5 милиона лева Говорим за прав ПътЗа завои , тунели , мостове умножете по 3.14
207
6
 
10
 
! Отговори
СС преди 3 години
В БГ-то от километър магистрала се крадат близо 10-15 млн. лева, каквото остане е това, което виждате - пълна скръб!
206
3
 
14
 
! Отговори
Така е .. преди 3 години
Колко струва средно километър от магистралите е относително понятие. Зависи най вече от терена. Мостове , виадукти, тунели.
205
1
 
3
 
! Отговори
Я па ти.. преди 3 години
До Jj 239 С камъни и асфалт къщи не се правят.
204
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
В Англия 1 миля магистрала средно струва 30 милиона лири. Тоест 20.6 милиона Евро.
203
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Баси глупостта. Тея съвсем ни взеха за балъци само и само да прюят по някого. Колко трябва да е разделителната способност на сателитните снимки за да показват качеството на мантинелата? На най-добрите сателитните снимки за стопански цели максималната резолуция е 60 см НА ПИКСЕЛ (точка от снимката). Тоест ако мантинелата е изкривена на 60 сантиметра това няма да се види защото попада в същата точка.
202
5
 
10
 
! Отговори
1 Рубла = 2 Стотинки преди 3 години
Фейк-нюз. Работещата за 800 лв Ния не можа ли да измисли нещо по-оригинално? Естествено в статията въобще не се коментира какъв е критерия за това твърдение. Дава пример 10-15 милиона на километър, еми че то в Алпите има участъци които струват и по сто милиона на километър.
201
3
 
9
 
! Отговори
ДДРОнег преди 3 години
До ÀДори и да е така, построеният от тиквеното правителство на боко трилентов път Русе-Разград е пълна скръб, така че вярвам на хората за некачествените бокови магистрали !!!С тези думи не оневинявам кражбите по времто на тройната мафиотска коалиция !!!Щото "всички са маскари", а боко започна да се издига по времето на "царя" !!!
200
17
 
14
 
! Отговори
À преди 3 години
Най-скъпи в Европа? Поредната простотия на недобросъвестна или некомпетентна журналистка! Такива злонамерени драскачи взе забравят да проверят от кой и кога са строени некачествените участъци на магистралите. И къде са конкретните сравнения в цените? Естествено има голяма разлика в цената при планински и равнинен терен?
199
5
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Като неамате скандинавци да строят магистралите, ще са най-скъпи и най некачествени. Шведите взимат най-скъпо и работят най-некачествено. Затова всеки нормален човек гони такива от дома си, ако му дойдат да работят/крадат.
198
10
 
29
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Магистралите ни - най-скъпи в Европа, но и най-опасни - гарантирано от мутрите.