2500 жалби срещу мобилните оператори тази година

Най-много са оплакванията, свързани с преносимост на номерата
Обновена: 25 юли 2011 18:16 | 25 юли 2011 18:15,
50
2500 жалби срещу мобилните оператори тази година
Снимка: Reuters

От началото на година в Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) са постъпили близо 2 500 жалби срещу трите мобилни оператори, съобщи Анатоли Манолов, главен инспектор в контролната дирекция на ведомството, цитиран от БТА.

По тези оплаквания са направени над 2000 проверки и резултатите са 2017 констативни протокола и 309 акта за установени сериозни нарушения.

Най-многобройни са жалбите, които се отнасят до преносимостта на номерата на мобилните телефони от един оператор към друг. 18 от жалбите са за забавяне на фактурите за дължимите суми за извършени разговори. 12 от клиентите са се оплакали от така наречените нежелани SMS-и.

От Комисията за защита на потребителите (КЗП) пък съобщиха, че са предявили колективен иск срещу „Космо България Мобайл” - собственик на Globul.

Причината е, че от компанията са предлагали програма Globul Web&Talk, в които се твърди, че дава „неограничен“ мобилен интернет, но според комисията, в плановете има ограничение на  трафика след изчерпване на първоначално определеното количество. Заради това рекламата представлявала "прилагане на нелоялна търговска практика".

От компанията обаче твърдят, че в условията на програмите GLOBUL Web & Talk няма ограничение на количеството мобилен интернет трафик. Имало ограничение на скоростта наинтернет трафика след изчерпването на определното количество първоначален интернет трафик.

Още новини от сферата на комуникациите в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


50
Още по темата: мобилни операториКРС
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
46
0
 
1
 
! Отговори
aнонимен преди 12 години
Договора може да бъде прекратен след плащане на неустойка,която никой не знае как се определя,като нередовен платец ти прекратяват уж договора,но пак си оставят вратичка за да може да се гаврят с теб когато си поискат.Следващата стъпка е посещение в офисите на комисиите в защита на потребителите,след тяхната намеса проблема се решава.
45
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
искам мтел да фалират щото заради неработещата им система платих безплатните си разговори със семейство и приятели, само ми е жал за за хорицата които работят там и ще останат на улицата
44
0
 
0
 
! Отговори
до Щастливка преди 12 години
Договорът може да бъде прекратен по всяко едно време, така ли? Какви са условията, какво е необходимо? Защото и аз съм готов да прекратя договора си, но ми обясняват, че преди неговото изтичане това НЕ може да бъде направено...
43
1
 
5
 
! Отговори
Мимоза преди 12 години
Имам карти и на Мтел и на Виваком, досега с вторите не съм имала никакви проблеми, но с Мтел нямам думи...скъсаха ми нервите!!! Щом ми изтече договора, ще им хвърля картата в офиса и не искам да ги чувам!!! Те буквално се "***"!!!
42
2
 
31
 
! Отговори
Obi-Wan преди 12 години
Прави ли ви впечатление унизителната ситуация когато отидете да плащате в МТел. Няма каса само за плащане и когато някой попита за нещо блокира всички на опашката, а ония нарочно се туткат за да изглежда пълен офиса. За надути сметки няма да говорим. Софтуерът им е по зъл от Матрицата - следи ни навсякъде.
41
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
27,28,29 / Илия /, пишеш във форума на недоволните от мобилните оператори! Всъщност, правиш реклама на "тарифен калкулатор" от един доста съмнителен сайт, като пропускаш да напишеш, че трябва да им се даде подробна разпечатка! За чий им е да знаят набираните номера? Всеки може сам да сметне - толкова минути, по толкова лева към еди-кой си оператор, без да предоставя лични данни, ***!
40
1
 
13
 
! Отговори
Ананас преди 12 години
Как да се освободим от досадните СМС?Вдигате телефончето, свързвате се с оператор, искате да ви спрат СМС-ите и казвате вълшебните думички: "...по член 261 от ЗАКОН ЗА ЕЛЕКТРОННИТЕ СЪОБЩЕНИЯ!" Следва три минутно кълване по някаква клавиатура, булята се изявинява учтиво и обещава да спрат тези смс-си.Разговорът се записва!
39
0
 
4
 
! Отговори
Ананас преди 12 години
Чл. 261. (1) Повиквания, съобщения или електронна поща за целите на директния маркетинг се позволяват само при предварително получено съгласие на потребителя. Съгласието може да бъде оттеглено по всяко време.(2) Не се изисква предварително съгласие от потребители, когато:1. изпращачът е получил данните за контакт в контекста на търговска сделка или при предоставяне на услуга на своите клиенти;2. съобщението се изпраща за целите на директния маркетинг и реклама на собствени услуги на предприятието.(3) В случаите по ал. 2, както и във всички случаи, когато не е получено предварително съгласие, всяко лице, което изпраща съобщения за маркетингови цели, трябва да даде възможност на всеки потребител да изразява несъгласие с бъдещо получаване на подобни съобщения.(4) Лицето по ал. 3 е длъжно да изпълнява всеки отказ за получаване на съобщения за маркетингови цели.(5) Изпращането на съобщения за маркетингови цели се забранява, дори когато са изпълнени изискванията на ал. 1 - 3, ако не може да се идентифицира изпращачът или съобщението включва невалиден адрес, на който получателят не може да изпрати заявка за отказ от получаване на съобщения.
38
0
 
8
 
! Отговори
Хиха преди 12 години
Продължение: на глобул. Казвам, вие ми я блокирахте току-що. Тя: а нямате ли друга? Питам:да не ми предлагате да си купя нова? Тя: ами да, може и така. Питам: а вие случайно да имате в офиса си служебна карта на глобул и дали няма да можете да звъннете на оператора и да ви бъда много благодарна след това? Иска ли коментар???
37
1
 
13
 
! Отговори
Хиха преди 12 години
Случките ми с глобул са безброй, 2 пъти на месеца се радваме на близък контакт. ПОследният път ме разбиха. След поредната разправия в офиса им, една тяхна служителка ми блокира картата на глобул(тел. ми е с 3 карти, на 3-те оператора и, когато се включва се налага да се въведат 3 последователни пин-кода за всяка). Та, блокира ми я и казва: дайте си пук-кода. Казвам не е в мен. Тя:в такъв случай се обадете на оператора. Казвам: ами аз съм в офис на оператора, а тя: трябва да се обадите от карта
36
1
 
7
 
! Отговори
litseto преди 12 години
Нали сме в Европа този договор които сте подписали има същата тежест и там отивате в някои голям град едно дело и готово те сами щете потърсят поне така си мисля имали хора с такъв опит или да се опитат там да съдят операторите ада довърша 240 депутати ами като им дадат по един телефон кои от тях ще се изправи да защити народа не виждам такъв пък ида не казваме собственици може да има и сред тях
35
1
 
5
 
! Отговори
Ванко преди 12 години
Искам да се откажа от Глобул, но договорът ми не е изтекъл. Каква е процедурата?
34
1
 
3
 
! Отговори
до 9 - 8-ия ден преди 12 години
Имате ли новини за откраднатите дискове? А дано!
33
1
 
16
 
! Отговори
Русенец преди 12 години
От известно време имам безумни сметки от мТел. Плащам след два дни. Ще искам разпечатка. Почти убеден съм, че ще им кажа `сбогом` !
32
2
 
4
 
! Отговори
анонимен преди 12 години
Уж,ми бил прекратен договора,а се оказа,че са оставила един номер за да могат да ме ядът с него за по нататък!
31
1
 
16
 
! Отговори
анонимен преди 12 години
Забравих да Ви кажа,че ми се обадиха мутри,които Глобул е наела,един телефонен оператор се изживява като някоя банка,все едно ,че едва ли не, ми е дала пари на заем,хайде стига де.........
30
1
 
13
 
! Отговори
Дам преди 12 години
За съжаление всичките са един дол дренки...Едва се отървах от интернета от Вивател . То беше преподписване на договор от тяхне страна ,без мое съгласие ,при записван разговор , то беше врътки и уговорки, заплахи за неустойки и накрая след като от два месеца бе прекратен , сметка и обаждане пак със заплахи...Телефона ми е на М-тел и ез фактура не плащам. Когато дойде и я видя - тогава с нея ,като пазя бележките . С тия закъснения се опитаха двойно да плащам измислени сметки...
29
0
 
15
 
! Отговори
aнонимен преди 12 години
Глобул е компания с най-некадърните служители,след плащане на огромна сметка дори не си направиха труда да ми направят разпечатка,да видя поне какво плащам,кое е активно,кое не,кое неустойка,колко е и др.След това се оказа,че има още да плащам и лизинги,но за кой номер,колко и т,н. незнам....В два офиса ме информираха различно.....Един път да се отърва от тях,ще дам банкет.......
28
0
 
23
 
! Отговори
Щастливка преди 12 години
С гордост искам да се изфукам, че след година ходене по мъките, жалби и нерви от миналата седмица не съм абонат на ония с буквата М.След доста фалшиви усмивки, цитиране на точки от техните общи условия и платена неустойка от 12лв се отървах. Само за инфо на потърпевшите, нещо което разбрах наскоро. Всеки дилър на мобилен оператор, който има право да сключва договор има право и да го прекратява! На служителите им режели от бонусите и затова препращали в офисите на операторите. Та и тия са за бо
27
2
 
3
 
! Отговори
Илия преди 12 години
Да му се невиди gsmbil точка ком