НАСА засне Сатурн и луните му

На едната от тях Сатурн е като украшение
24 дек 2013 13:28, Петя Славова
НАСА засне Сатурн и луните му
Снимка: БТА

НАСА публикува нови снимки на Сатурн и луните му, направени от космическия апарат "Касини", съобщи Асошиейтед прес.

На едната от тях Сатурн е като украшение, с излизаща от северния му полюс струя и бушуващ ураган."Касини" надникна и през мъглявата атмосфера на най-голяматасатурнова луна Титан и засне въглеводородните езера на нея, пише БТА. Ледената луна Енцелад се вижда като бяла топка.

Космическият апарат "Касини" е финансиран от НАСА, Европейската космическа агенция и Италианската космическа агенция. Той беше изстрелян през 1997 г., а до Сатурн достигна през 2004 г.

Оттогава изследва планетата и многобройните й луни.

Килъра преди 10 години
Еми като искате снимки влезте в сайта на НАСА!

Аман преди 10 години
Като прочетеш коментарите на едно толкова похвално космическо постижение, разбираш защо България е на това дередже ! *** до *** се подредили и експертно мнение пишат !ЧНГ на всички.

darcas преди 10 години
Смешна и безмислена статия, нито снимки, нито актуална информация

от 8 преди 10 години
Ще ми кажете военните са открили тефлона и т.н. нля- бля. Нищо подобно няма военен открил нещо.

Тези военни са абсолютни *** в едно обединено човечество. И мястото им не е в Космоса. Като толкова разбират от природни закони, защо нямат нито едно откритие или нововъведение. Пълна глупост е пари да се дават на безполодни военни.

бай Иван преди 10 години
До Анонименнаправо специалисти от всякъде, на око разбират кое е photoshop кое истинска снимка. спътниците се ползвали за военен шпионаж :) evgeni1234, какви военни има на сатурн ?

Dnes.bg.1 преди 10 години
До ХихаИска ли питане? Много естествено! Че използват.

Хиха преди 10 години
Дали използват фотошоп?

Абе я виж тука в малка България какви специалисти има бе! Разбират кое е фотошоп, кое не, знаят всеки сателит за какво се използва. Направо да им се чудиш в кой форум за параноични тъпнанари са го прочели...

evgeni1234 преди 10 години

evgeni1234 преди 10 години

fake преди 10 години
По-фалшиви снимки не са идвали от НАСА! Съвсем им намалиха бюджета и даже фотошоп вече не умеят да ползват като хората.