Хокинг предрече: След 100 г. хората ще живеят на Марс

Ученият се надява и той да полети в Космоса
Обновена: 28 мар 2016 23:10 | 28 мар 2016 23:00,
Хокинг предрече: След 100 г. хората ще живеят на Марс
Снимка: Reuters

След около 100 години хората ще колонизират Марс и ще заживеят на Червената планета. Това предрече знаменитият британски учен Стивън Хокинг в интервю пред ТАСС.

"Вниманието на НАСА и на другите световни космически ведомства е съсредоточено върху Марс. Това е най-близката приличаща на Земята планета, с почва и атмосфера”, казва Хокинг, цитиран от БТА.

Ученият няма съмнение в прогнозата си.  ”Аз не се съмнявам, че през следващите 100 години хората ще заживеят на Марс. За да се случи това, трябват инвестиции, които биха позволили да подобрим нашите познания за това как да се оцелее в условия на космическа радиация и как да се борим с липсата на жизнено важни ресурси извън пределите на Земята“, каза още професорът.

Самият Хокинг, който е прикован на инвалидна количка, сподели надеждата си, че самият той скоро ще полети в Космоса.

”Вероятно ще имам шанса да полетя в Космоса с „Virgin Galactic”, заяви той.

LiveEvil преди 8 години
Трябва да направите рубрика - "Седмичното предсказание на Стивън Хокинг"

смЕх преди 8 години
Как ке се разберем с макетата ,ако ги попиташ това си е тЕхна земя.

Преди 50 годин ТаТо предрече че след 20 години ще живеем при комунизЪма!

Защо преди 8 години
Може, но защо. Аз си харесвам Земята

ХА-ХА-ХА ! преди 8 години
След 100 години човечеството може изобщо да не съществува, ако продължават да го управляват безумци като днешните. А, и да съществува - на Марс ще живеят само богатите. Обикновеният човек ще остане на нашата съсипана и оглозгана от същите тези богаташи планета.И друго - дори този на снимката наистина да е голям учен, а не плод на западната третополова, циганофи.лска и извратеняшка пропаганда, нещо в което доста се съмнявам, нелицеприятно е да го гледаме !

Какво нереално виждате в твърдението?!В момента се организира експедиция на хора до Марс и наистина е изчислено че тя ще пристигне след сто години! Какво странно има в това?!На този дето смята това за нереално дядо му сигурно навремето и той така е викал как човек ще отиде на Луната!

Марсоход преди 8 години
1. Не виждам какво ви пречи, че един жълт сай като Днес.бг си пише "статийки" на гърба на Хокинг. Това не го прави по-малко учен. Естествено, че от няколкото изречения тук не може да се съди за гения му.2. Какво нереално има в твърдението, че след 100 години ще има хора на Марс. Това и аз мога да го "предрека". Колонизирането на Космоса е неизбежно. Това е същото както в миналото са били Великите географски открития. Откривателството и колонизирането е заложено в човешката природа.

муспи преди 8 години
След 100 години НАСА ще бъде само ***, мексиканци и араби. Те ще си вадят хляба като съветници на Холивуд за Звездни войни и Мишцата на Андромеда. Слава богу белите ще са се оттеглили къде по далече от Марс, и то по невидим за цветните начин.

Пророка от Сакар преди 8 години
Малко се прекалява с Хокинг ! Човека си е *** за либертаринаски прогнози и изказванията са му подобни на Меркел! Марс никак не е удобна за живеене! А корпорациите ще унищожат човешкия род със сугестиците либерасти ще промият милиарди мозъци! Един народ който разпознава либерастите ще спаси света!

Кукувица преди 8 години
Ако може муслитата да бъдат евакуирани към Марс, няма да има никой свестен нищо против. Може и ромите да разкарат в тази посока.

възмутен преди 8 години
Стига сте ни занимавали с този учен с ниво на учител по физика в средно училище. Хайде по-серозно. Стига с тези предположения, мнения, догадки, пророчества. Къде са доказателствата в полза на твърденията му? Къде са фактите и научния начин по който е достигнал до тях?Наслушахме се за черни дупки, лоши извънземни и чужди планети, но нищо съществено за тях.

Турчина Мехмед преди 8 години
А ще има ли джамии? Не мое да няма. И марсиански ИДИЛ ще има. Корпорациите требе да правят кинти. Мъни мъни мъни

@Марсоход.. няма значение аз кой съм.. на мен не ми публикуват глупостите през ден във всякакви псевдонаучни сайтове..

Марсоход преди 8 години
А ти си звезда в тоалетната - само с физиката си "произвеждаш"

Хокинг е чалгата във физиката.. медийна звезда без капка принос..

ХА-ХА-ХАТоя няма-няма и се изцепи с някоя дивотия.Човешкият род ще си умре на земята от първият сериозен катаклизъм който никак не е далеч.А иначе и нищо да не се случи дори след 1000 години човеците по далеч от Северният полюс няма да стигнат.Вселената не е на билогичните видове бе Хокин-Мокин!

А не може ли просто да си стопанисваме по умно земята, вместо да се пробваме да усвояваме гадости?

ЯВНО ЗА ТАМ ЩЕ ТРЯБВА ДА БЯГАТ ВНУЦИТЕ НИ,ЧЕ ТУК ЩЕ БЪДЕ КЛОАКА Е ЯСНО.

Kiffla преди 8 години
Аз пак нещо не разбрах.А на Земята тогава кой ще живее? Марсианците ли?