Самолетите ни остават без ремонт?

Полша няма лиценз да ремонтира двигатели, заявиха от "МиГ"
26 сеп 2015 11:10, Александър Попов
221
Самолетите ни остават без ремонт?
Снимка: Булфото, архив

Генералният директор на руската самолетостроителна корпорация МиГ Сергей Коротков е уведомил в писмо председателя на комисията по отбрана в Народното събрание Михо Михов, че "руската страна не е предоставяла на Полша лиценз и актуална техническа документация за изпълнение на ремонтни работи по двигатели на самолети, предаде ТАСС, цитирана от БТА.

"Ако подобен ремонт на български МиГ бъде направен, то РСК МиГ ще прекрати изпълнението на договорните отношения по поддръжка и експлоатация на самолети", се казва в писмото.

Освен това Полша няма право да използва резервни части на самолети за нуждите на трети страни и ако това се случи, доставката им в страната ще бъде прекратена.

Dnes.bg припомня, че България и Полша подписаха документи за сътрудничество в областта на отбраната в края на август. Бе сложен и подпис под писмо за намерение, което положи правните рамки на дейностите по ремонт и модернизация на руските ни изтребители МиГ-29.

Очаква се до средата на 2016 г. да се ремонтират двигателите и агрегатите на три самолета, а до края на 2016 г. на още три.

"България се обърна към Полша, защото тя може да предостави пълен обем от дейности за поддържане на изправността и летателната годност на самолетите МиГ-29, да модернизира самолетите на високотехнологично равнище и спрямо изискванията на НАТО, да предложи изгодна цена и по-кратък срок за изпълнение", заявиха от военното министерство тогава.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


221
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
63
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Поляците искат да ни измамят.
62
0
 
2
 
! Отговори
Боби преди 8 години
До онз 60 продОказва се че софтуера на Сее Спарол стрля само при приближаващи се цели директно към кораба. Естествено този бъг отдавна е оправен в по-новите версии на софтуера на запад но ние не сме го купили. "ФРЕГАТИТЕ" са били консервирани повече от 5 години преди да почнат разговорите за придобиване. Да допълня могат да ползват ракети Екзосет срещу кораби но само празни пускови установки разхождат из морето.
61
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Като нямат лиценз, не могат да дадат и гаранции. А ако извършват такъв ремонт без лиценз, не е ли престъпление ?!
60
7
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Щом полските МИГ-ове се ремонтират и летят без лиценззначи и нашите ще летят без лицензне виждам какъв е проблема
59
1
 
2
 
! Отговори
Aeon преди 8 години
Германските мигове бяха модернизирани преди поне 15 години. А след това ги дадоха на Полша. Е, запазили са си музейна бройка.
58
12
 
6
 
! Отговори
Генади преди 8 години
България е произвеждала свои самолети преди втората световна войнаСлед 9-ти септември СССР ни забранява да произвеждаме самолети, за да може да наложи съветските самолети в целия соц лагер
57
1
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Натовците самолети няма да ни дадат. Без самолети сме по-сигурни в НАТО. Имаме си хибридни бойци за министри и Евгени Дайнов, Иво Инджев са хибридни крепости на полета на мисълта срещу Русия.
56
8
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Да прекратят договорите, не виждам нищо лошо. И без това от Русия полза нямаме докато жужито е на власт. Като го сменят и дойде някой нормален, ще си оправим отношенията; жужито никъде не вижда партнъори, само врагове ... щото го цепи параноята яко.
55
0
 
11
 
! Отговори
Aeon преди 8 години
Има 1 хеликоптер, да разхожда Винету и колхозника Ненчев.
54
0
 
2
 
! Отговори
Боби преди 8 години
До онз 60С-200 са състои от двойки системи. Които непрекъснато си прехвърлят задачи ту работи единия радар ту другия за защита и смяна на чстоти и прочите тактически военни действия. В мирно време дублиращите системи са консревирани да им се запази ресурса. тази година пост 1 другата пост 2С-300 има няколко компа руско военно изпълнение,но по-големия проблем се приемопредавателите на радара. Всеки радар има по няколко стотин. При работа ако излезе от строя 4-5 не е проблем но трябва да се подм
53
0
 
6
 
! Отговори
Наблюдател преди 8 години
"Има ли пилот в самолета....." - МНО? А някой грамотен?
52
0
 
10
 
! Отговори
до 50 преди 8 години
До Блокиран в ДневникОтносно газовите уредби. Руснаците пускат първия в света локомотив с газова уредба. Някои тук твърдят, че нямали технологии.
51
1
 
3
 
! Отговори
Боби преди 8 години
До Анонимен 38Точно за това сме на тоя хал и мизрстваме.в Мото Пфое ще те закачат на Компютър и машината сама ще си каже болката. В местния сервиз Майстора (приемаме че е спец) се осланя само на своя опит. В повечето случаи ремонта е добър.Давам ти малко материал за размисъл. Ремонтира нещо по колата(понеже не знае последователност на раз/сглобяване и без да иска разхлабва връзка на АБС системата и тя работи от време на време а лампичката за повреда е изгоряла(компа знае а ти не).Убиваш дете
50
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Да ги дават в музея, и да се свършва с тази псевдо държава. Ама така ще щом Слави Трифонов и недоучилият ученик на недоучилият Бай Тошо са герои на народа.
49
1
 
0
 
! Отговори
онз преди 8 години
До Бобибобко, , обясни ми как "полуконсервираш" зенитен комплекс от осем компонента и как се поддържа "незнам как"? може би очакваш някой да те пита как точно? а софтуера дето е отказал да стреля по реална мишена ще порази ли виртуална такава. или стреля само по имагинерни?
48
1
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Ненчев сега ще сваля руските самолети с кирката.Нали и без това е бил трудовак.
47
0
 
1
 
! Отговори
Aeon преди 8 години
С 1988 года ГДР получила 24 самолета (20 истребителей и 4 учебно-боевых). После объединения Германии эти самолты находились на вооружении 73-й эскадры и прошли модернизацию. Один самолет был потерян, остальные (кроме одного, оставшегося в музее) сняты с вооружения и переданы Польше в 20032004 годах.
46
2
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Самолетите ни остават без ремонт, а страната ни - без авиация. Или купувай стари бракми F-хх за $милиони народни парички и прави оборот на СПЩ.
45
2
 
1
 
! Отговори
Микоян преди 8 години
https://en.wikipedia.org/wiki/German_Air_Forceтаа швабите понеже са прости парчета, са свалили от въоръжение съответните чайници в момента в който са произвели достатъчно юрофайтери. приказвайте фатмашките приказки за маса колкото искате.
44
8
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Щом полските МИГ-ове се ремонтират и летят без лиценззначи и нашите ще летят без лицензне виждам какъв е проблема