Мексико показа „нечовешки“ същества на около 1000 години

Това предизвика смесица от изненада, недоверие и подигравка
14 сеп 2023 07:37, Нели Христова
Мексико показа „нечовешки“ същества на около 1000 години
Снимка: Pixabay/Pawel86

Предполагаемите тела на две „нечовешки“ същества бяха представени по време на изслушване в Конгреса в Мексико, което предизвика смесица от изненада, недоверие и подигравка в социалните медии в сряда. Предполагаемите мумифицирани останки бяха изложени в две малки витрини във вторник - първият път, когато мексиканският Конгрес официално разгледа въпроса за възможен извънземен живот. Предполагаемите трупове, които имаха сивкав цвят и човешко тяло, бяха донесени от Хайме Маусан, противоречив мексикански журналист и изследовател, който съобщи, че ги е открил в Перу през 2017 г.

"Те не са човешки същества. Не искам да ги наричаме извънземни, защото не знаем", каза Маусан по време на сесията, свикана от депутата от управляващата партия Серхио Гутиерес, който защити събитието като продиктувано "от обществен интерес".

Маусан цитира анализ на въглеродно проучване на Националния автономен университет на Мексико, което показва, че "тези същества са на около 1000 години“. Гутиерес поиска от ораторите да се закълнат, че ще казват истината по време на изслушването. Той каза, че Маусан е поискал сесията, след като през юли бивш служител на разузнаването е казал в комитет на американския Конгреса, че хората не са сами във Вселената и американските власти прикриват доказателствата.

През май американската космическа агенция НАСА проведе първата си публична среща по въпроса и призова за по-строг научен подход за изясняване на произхода на така наречените неидентифицирани аномални явления (UAP).

Мексиканското изслушване предизвика както учудване, така и подигравки, включително шеги, придружени от снимки на извънземното създание във филма "E.T." Събитието „показва презрението, което тази страна има към науката“, написа един потребител на платформата за социални медии X (бившата Twitter). Други споделиха видеозаписи от събитието с думите „Марсианците пристигнаха“. Имаше насмешливи призиви от рода на Маусан да бъде наречен „президент на междугалактическите отношения“.

Има нещо преди 7 месеца
Направен е ДНК анализ, който показва че 30% от тяхното ДНК не съвпада с нашето. Така че според анализа това не са хора като нас. Лошото е, че както винаги е ставало досега, нищо повече от това няма да научим.

Предупреждение преди 7 месеца
В Дубай пуснаха холограмите и по сред бял ден може да видиш каквото решат продуцентите в облаците. Сега помислете с тези извънземни новини колко лесно е да доразвият някоя приказка и този зомбиран народ съвсем да психяса. Хора, мислете защото съвсем ще психясате, ако нямате критично мислене.

До Анонимен 52 Значи това би било доказателство, че са извънземни.

До Анонимен 50 - Ако не са земни, може и да нямат ДНК...

Те открай врее са си расисти...

Там никой ли не е чувал за ДНК-експертиза? След като тези тела са налице, такова изследване може да им се направи, за да се установи има ли причина да се мисли, че това са разумни същества, но не са от земния човешки вид?

Разумни същества във вселената със сигурност има и то не на планетата земя. Ние сме още млада и глупава цивилизация и за разумните същества вероятно сме както са мравките за нас.

Земляните се делян на мъже и жени... Всичко останало с неопределен пол и наричащо себе си по всевъзможни начини е нечовешко същество.

До момента учените не са открили признаци на разумен живот.

А кой е казал, че трябва да има извънземни, защото било чиста загуба на време и пространство.....Ами нас какво ни касае.Вие гледайте да спасим планетата си, защото както е тръгнало вселената ще загуби и нас и тогава какво?Кой е казал, че трябва да ни има и нас.

Аз преди 7 месеца
Ако няма други разумни същества във Вселената, освен нас, си е чиста загуба на време и пространство!

до 43 преди 7 месеца
Прочети за Божият град на Августин Блажени.Още 5 век е дал обяснение за това, което си написал.

Deep Zone преди 7 месеца
Hypocrisy - "Children of The Grey" :)

Бай Дрън : преди 7 месеца
Ама защо ме наричат "нечовешко" същество тези иранци...испанци...ирландци...ъъъъ,просто следвам заповедите... отивам да спя... Слава Кокаине и Да живеЙ кралицата!

Бай Илийчо преди 7 месеца
Има извънземни бря.Язе кът са напукам и секи път с тях говоря . И те ми казват Ко ша стане по свето .Саму числата от тотото не щът дъ ми каат от ми викат ша го удариш на Едине,пийине ,ей тия три неща .

Би било потресаващо, ако човешките същества се окажат сами във Вселената...това значи Бог е решил да създаде една цивилизация от разумни индивиди на нашата планета, която обаче вместо да живее в мир и хармония с майката природа, е превърнала съществуването на човека в гигантски АД, изградила е касти и поставила разделение между хората -едни индивиди експлоатират или убиват други, за да живеят те. Човешката природа не е еволюирала особено

Ако има нашествие на истински извънземни в България ще оцелеем.Пълно е с контактьори още от едно време и ще преговарят хаха.Между другото е напълно възможно да има ако решат,че хората са изкукали,искат да си взривят собствената планета с ядрени взривове и така да унищожат цялата Вселена.По принцип им е забранено да се намесват,но ако опре до ядрени взривове нищо чудно просто да гледат да спасят себе си.Винаги се въртят там където има разположени ядрени бомби.

Бог така е устроил човека, че не може без вяра.Ако даже не вярват в Бог си измислят идоли и извънземни.Така функционира мозъка ни!

Anonimen преди 7 месеца

Човекомаймуна преди 7 месеца
Е па и маймунити сме хора бе.Какво толкова.Планетата на маймунити сме.