75% от работещите едва свързват двата края всеки месец

Мика Зайкова прогнозира живот на сглобката до местните избори
Обновена: 8 сеп 2023 12:44 | 8 сеп 2023 12:22, Камелия Цветанова
508
75% от работещите едва свързват двата края всеки месец
Снимка: БГНЕС

„75% от семействата на работещите в България не могат да поемат ежемесечните разходи”. Това заяви икономистът Мика Зайкова пред NOVA NEWS.

Още по темата

Зайкова заедно с Кремена Атанасова, председател на Синдиката на административните служители „Подкрепа“, обясниха разликите за една и съща длъжност в различни ведомства.

Това демотивира служителите, стана ясно от думите им.

Според Атанасова е нужно да има и допълнителни възнаграждения с постоянен и с временен характер. Тя даде пример със заплатите в НСИ, на чиито данни всички се позоваваме.

"Заплатите им са 803 лв., а повечето са с един чужд език. Управляващите слагат знак за равенство между реформа и съкращение", каза тя.

Според Зайкова основните критерии за формиране на заплати трябва да бъдат издръжката на живот, както и условията, при които работят. Тя даде пример със служителите от ДАИ, които нямат служебни коли. „Хора с еднакъв труд, трябва да получават еднакви заплати”, каза тя.

„Управляващата „сглобка” ще стои до местните избори. Всички обвиняват местните органи, но те бяха оставени две години на командно дишане. Нямаше бюджет и само се актуализираше бюджета, но в тази актуализация бяха пропуснали местните органи. Те нямаха пари да си платят някой да направи проектите”, каза Зайкова.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


508
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
399
3
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 месеца
Икономиката на Германия е пред крах. Вестник Bild пише, че германските компании са принудени да намалят производството, конкурентоспособността на силните индустрии е паднала до най-ниското ниво за последните 30 години.
398
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 месеца
Voyah Free 2024 Full-size SUV е с 10 хиляди долара по евтина от предишния модел. Двураменно предно въздушно окачване окачване, многораменно задно също пневмо окачване, регулиране височината на клирънса, два електромотора обща мощност 490 конски сили, ускорение 4.8 секунди, плюс бензинов 1.5 литра турбо двигател 150 конски сили. 37 хиляди долара. Вътре изработката е средно ниво, но е по-добра от немските аналози BMW X3 и Mercedes GLC.
397
3
 
3
 
! Отговори
до 425 преди 7 месеца
Като ползвател на 2 чисто нови автомобила, които с жена ми сменяме на 3 години със следващия модел, ще ти отговоря. Продажбите в ЕС спаднаха, защото по време на КОВИД не си карахме грам колите и те запазиха стойност. Нещо повече- масово, ама масово интелигенцията из ЕС, вкл. България отиде да живее на село, където нуждата от автомобил е нищожна, защото се работи дистанционно от вкъщи. Новото нормално. Работа от вкъщи. Кеф. Положителните неща от КОВИД- къщичка, градинка, спокойствие.
396
1
 
1
 
! Отговори
Внос-Износ преди 7 месеца
Китай внасяше милиони немски лимузини, което принуди Партията да започне да произвежда алтернативи на немците. И точно това виждаме - алтернатива. Друго си е обаче оригинала.
395
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 7 месеца
В Китай всеки е на електричка. Много по евтини са от Тесла, имат много модели, времето е топло, пътищата са хубави, има зарядни навсякъде. Електричката е градска кола, и китайците в големите градове предпочитат електрички.
394
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 7 месеца
Русофилът е отишъл нощна смяна в склада на лошата немска компания Лидл, да знаете!!! Изчезнаха минусчетата му.
393
3
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 месеца
Итересно, европейксите коли като са толкова хубави, защо 2022 са произведени 9.3 милиона автомобили, най-ниското ниво, както през 1993 когато са произведени 9.2 милиона. Нормално в ЕС се произвеждат около 14 милиона автомобила годишно. Защо нещо така вече не ги купуват?
392
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 7 месеца
Китайските електрички са създадени за богатите китайци, които започнаха да си внасят БМВ и Мерцедеси. БМВ специално изкараха дизайна с голямата решетка заради братята китайци. Като не знаете, поне слушайте по-умните от вас. И за това Китайската Народна Партия се принуди да създаде алтернативи на Немските Тупалки, за да не излизат китайските пари в немците. Въпрос на месеци е Немците да искарат ОЩЕ ПО-ЯКИ ТУПАЛКИ, които ще фалират всички китайски ръжди.
391
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 7 месеца
Китайските електрички са голава вода, кейдж дуелърите им са гола вода.
390
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 месеца
Кръстан Паралийчев Паралийчин от село Несла!!!
389
1
 
4
 
! Отговори
231 преди 7 месеца
Интересно китайскоте коли като са толкова хубави и евтини защо европейските авто компании продават милиони бройки в Китай, а в Европа китайските коли са единици ?
388
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 месеца
Аз съм на Пуросангуе.
387
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 месеца
A защо няма вече БМВ М5. Защо са го спрели? Ама споко де, може дрого да си купиш, може БМВ 1 да си купиш вместо М5
386
1
 
2
 
! Отговори
другаря Костадинов преди 7 месеца
Аз карам бял тунингован немски Porsche Cayenne, не искам да чувам за китайска или руска алтернатива.
385
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 7 месеца
Хубаво пишете за китайските електрички. А знаете ли колко бройки има продадени от тях и колко от кейдж дуелърите самоубийци по китайските заводи могат да си ги позволят? не знаете. А колко руснаци могат да си ги позволят и изобщо колко БЕДНЯЦИ от брикс богат да си ги позволят?! Николко. Ще си стоят за красота. Като новия китайски Москвич. 12 броя продадени. Мерси.
384
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 месеца
HiPhi Z (100% електрически) показа по-добър резултат на снежен лосов тест (насипва се сняг за по-трудно) от Porsche 911. HiPhi Z може да предендира за най-добрия спортен автомобил в света. На второ място се нарежда Zeekr 001. Легендарния BMW M5 (беше най-добрия) отива на кино, вече не се произвежда.
383
0
 
0
 
! Отговори
Какви Китайци? преди 7 месеца
Дилемата е Мерцедес, Ауди или БМВ. Други коли - няма.
382
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 месеца
Lynk&Co на Geely вече са осезаемо на европейския пазар, навсякъде може да се видят по улиците на европейските градове, по-често и от Тесла. Тесла е тесла, електричката е добра само за градска кола, да даваш толкова пари за такъв камион като Тесла е rлупост. Lynk&Co e много по-добър концепт, и пазара веднага го оценява. BYD също са с много силна маркетингова кампания в Европа.
381
0
 
0
 
! Отговори
Споко преди 7 месеца
Споко, хамам мотоспорт сключи договор с БМВ, БМВ ще се оправи.
380
0
 
2
 
! Отговори
Mercedes-Bmw преди 7 месеца
Дай да не се заблуждаваме колега. Ти нямаш пари дори за ръждив немски Опел Кадет, спри да се оглеждаш за китайски автомобили. За тях трябват денги. Макар и по-смотани от БМВ и Мерцедес, пак са скъпи. Не са за бедняци, като теб.