IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Безплатен транспорт срещу мръсния въздух. Действа ли?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
В Кьолн има около 800 хиляди частни коли, при малко над 1 милион население, а в Прага колите са малко над 1 милион при около милион и двеста и петдесет хиляди население
отговор Сигнализирай
22
край
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 7
Западноевропейските градове един по един забраняват движението на дизелови коли. *** потрива ръчички че ще кара евтино трилитрово ауди /малко харчи -много бега/ ОБАЧЕ това става за на село а в София това ще се плати с асмата на децата му.
отговор Сигнализирай
21
Замърсяването
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Това 560 коли на 1000 жители в София, всъщност е една голяма лъжа. КАТ не публикува такива данни. Това, което публикува КАТ е брой регистрирани превозни средства, в което влизат: всякакви видове ремаркета и полуремаркета, всякакви видове мотоциклети, товарни автомобили, специални автомобили, влекачи, автобуси, трактори, мотокари, електрокари и т.н., както и леки автомобили. В другите държави дават само броя на частните автомобили и така всички градове в България са на първите места по брой
отговор Сигнализирай
20
Край
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
Берлин (около 340 коли на 1000 души) Лондон (307 коли на 1000 души, както и по-близки по население градове като германския Кьолн (420 коли на 1000 души) или чешката столица Прага (490 коли на 1000 души.Това са актуалните данни за броя автомобили За София - 560 на хил. човека.Града просто е задръстен и то със СТАРИ, ГОЛЕМИ ДИЗЕЛОВИ коли.
отговор Сигнализирай
19
Zamir
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
До ЗамърсяванетоNyama da vi spase nishto. Moje da zaginete kato geroyski no nikoy nyama da znae za tova. Zashto se zayajdate ? Mojem zaedno kato sisedi da jiveem mirno. Mir e mnogo hubavo neshto. Ne izkam da vi kaja che ako taka prodiljavate nyama da imate duma za sveta.
отговор Сигнализирай
18
Замърсяването
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
В София замърсяването е с фини прахови частици, а делът на автомобилте в него е минимален. В София колите изглеждат много, защото не се паркират в закрити паркинги, както е навсякъде по света и паркираните коли пречат на движението. Поради огромната некадърност на кмета и екпиът му, в София има изключително лоша организация на движението и паркирането и едно от следствията са огромните задръствания, което е парадокс - по-малко коли, правят по-големи задръствания в сравнение с други градове в ЕС.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
До КрайСтава въпрос за лобизма на автомобилните вносители. На N1 данъкът е няколко лева и има ДДС, т.е. стимул. В Германия на всяка следваща кола на едно и също лице данъкът расте прогресивно и т.н. Това с прегледите и газовете е порнография. И новите коли не минават безпроблемно преглед. Сертификактът е ала-бала.
отговор Сигнализирай
16
Замърсяването
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Много лесно ви изпързаляха и всиччки досега се хванахте на въдичката. В София няма замърсяване с азотен двуокис, което е характерно за немските градове, вкл. и в Берлин, градът в Германия с най-малко автомобили на 1000 жители. На другият полюс в Германия са градове като Щутгард, в които колите са почти три пъти повече от тези в Берлин. ЕК затова ще наказва германия и още няколко държаи от ЕС - замърсяване с азотен двуокис. В София няма такова замърсяване, защото колите са много малко.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
В Кьолн частните коли са 790 на 1000 жители.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Има и друга формула. Ако изключим глобалноя фактор ЛОБИЗЪМ - КОРУПЦИЯ да се наложи в пъти по-висок данък на мръсното производство, независимо кой е инвеститора и колко е стратегически, включително концесионери и търговци от дърводобива и да се дотира в залесяване и овщарство.
отговор Сигнализирай
Новини