IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Съвети за дигитално банкиране от Fibank

Използвайте активно електронното банкиране Моята Fibank

Съвети за дигитално банкиране от Fibank

Fibank (Първа инвестиционна банка) постоянно оптимизира своите продукти и услуги в контекста на извънредната ситуация и разпространението на коронавируса (COVID-19) и произхождащите от това процеси. Вече повече от четвърт век, банката е лидер в електронните разплащания и иновативните технологии, предлага сигурно, бързо и достъпно дигитално банкиране за съществуващите клиенти, а вече и възможност за регистрация на нови в него изцяло онлайн, без посещение на офис.

За да отговорим на предизвикателствата и ситуацията, пред които всички ние сме изправени, предоставяме няколко съвета към Вас за банкиране от разстояние:

1.     Използвайте активно електронното банкиране Моята Fibank и мобилното приложение My Fibank. Чрез тях можете да нареждате преводи при по-ниски такси от стандартните в офис, да платите комуналните си сметки и управлявате банковите си карти. С оглед препоръките на Световната здравна организация и държавните здравни власти, по този начин ще избегнете не само излизането от вкъщи, но и контакта с групи от хора в градския транспорт и поне 10 лица – клиенти и служители в офиса.

2.     Ако сте клиент на банката, но нямате дигитално банкиране и мобилно приложение, само в няколко лесни стъпки чрез Мобилното приложение Evrotrust ще направите своята регистрация за Моята Fibank и ще имате пълен достъп до личните си финанси.

3.     При кандидатстване за потребителски кредит от Първа инвестиционна банка, препоръчваме да се доверите на нашия сайт www.credit.fibank.bg или специалната форма в дигиталното банкиране Моята Fibank. Независимо от канала за комуникация, имате възможност да подпишете дистанционно пакета от документи и да управлявате средствата онлайн, а ако сте нов клиент на Fibank – да ползвате и всички предимства на дигиталното ни банкиране.

4.     Управлявайте лимитите по Вашите банкови карти чрез електронното банкиране Моята Fibank, в зависимост от нуждите Ви от пари в брой.

5.     Възползвайте се максимално от безконтактните плащания, предлагани от Fibank – с карта, мобилен телефон или часовник Garmin. Така ще намалите и риска от зараза, пренасяна от физическите банкноти.

6.     За най-младите ни клиенти практично решение са детските и тийнейджърски карти и аксесоари на банката, позволяващи сигурни безконтактни плащания.

С цел подобряване на клиентското изживяване, Първа инвестиционна банка ще продължи тенденцията да предлага иновативни продукти и услуги и да адаптира съществуващите такива спрямо обстановката и потребностите на обществото и бизнеса. За нас винаги е било от първостепенно значение и безупречното обслужване на нашите клиенти, затова Ви молим търпеливо да изчакате реда си както пред нашите офиси, така и на телефонните линии на банката.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Спонсорирани публикации
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата