Пощенска банка прави поредната крачка към разширяване на иновативните си услуги, като стартира дигитални зони за самообслужване, които осигуряват повече бързина и удобство на клиентите. Новата услуга вече е достъпна в 30 офиса на банката в 15 града в страната, където са разположени специализирани устройства с модерен дизайн, интуитивна навигация и много функционалности. Новите дигитални зони за самообслужване предоставят възможност на клиентите да извършат почти всички операции, налични в клона на банката, без да се налага да чакат на опашка. За да се възползват от всички услуги на новите зони за самообслужване, клиентите се нуждаят единствено от своята активна карта, която служи за средство за идентификация, като не е необходимо да са регистрирани за интернет банкиране.
На устройствата за самообслужване клиентите на Банката могат да:
· Внасят или теглят пари не само от своите карти, но и от свои сметки в банката;
· Нареждат преводи в лева в банката или към други български банки от всички свои сметки в Пощенска банка;
· Извършват справки за всички свои продукти в Пощенска банка и разпечатат справки или извлечения по сметка или кредитна карта;
· Получават парични преводи от Western Union;
· Подадат заявление за кредитен продукт;
· Погасяват задължения по кредитни карти, издадени от Пощенска банка;
· Плащат битови сметки от своята карта.
От всички тези функционалности могат да се възползват както физически лица, така и фирмени клиенти на банката, които предварително трябва да заявят своята регистрация в офис на банката. Модерните устройства за самообслужване са достъпни за ползване и от клиенти на други банки, като за тях са валидни само част от функционалностите, сред които теглене на пари в брой и плащане на битови сметки от карта.
„Ценим времето на нашите клиенти и постоянно се стремим да подобряваме предлаганите от нас продукти и услуги, като предоставяме иновативни и модерни решения, които следват добрите световни практики. За разлика от други банкови зони за самообслужване в България, Пощенска банка предоставя достъп до сметки и продукти на своите клиенти само посредством техните банкови карти. В дигиталните ни зони за самообслужване, след бърза идентификация с карта, клиентите на банката ще могат да извършат най-често срещаните банкови операции, включително преводи между собствени сметки или левов превод към чужда банкова сметка в България, без да е необходимо предварително да са регистрирани за интернет банкирането на банката. В допълнение, една от причините за посещение на банков офис от клиентите е получаване на справка и извлечение по сметка или карта, издадена от банката. Те вече ще могат лесно и бързо да ги разпечатат сами, без да е необходимо съдействие от служител. Новата услуга е в продължение на стратегията на банката да предложи на клиентите възможно най-много опции за самообслужване, което ще осигури повече време на нашите експерти за професионално консултиране на потребителите, особено за по-специфичните ни банкови продукти“, коментират от Пощенска банка.
До края на годината Пощенска банка ще продължи да увеличава броя на офисите в цялата страна, в които ще са налични дигитални зони за самообслужване, а за началото на следващата година от Банката подготвят и много нови функционалности, които ще разширят още повече възможностите за банкиране. Модерните зони са част от вече стартиралия процес на трансформация на широката клонова мрежа на финансовата институция, която в края на 2019 г. успешно откри и първите си дигитални клонове от ново поколение.
Повече информация за новите дигитални зони за самообслужване и предлаганите в тях услуги можете да откриете на www.postbank.bg.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Р. Илиев: Стартъп средата, свързана с изкуствения интелект в България, е добра
Японският индекс Nikkei 225 премина границата от 50 000 пункта за първи път
Цената на петрола изглежда все още не е болезнено ниска за ОПЕК+
Растежът на индустриалните печалби в Китай се ускорява до почти двугодишен връх
Решенията на ЕЦБ и Фед за лихвите ще бъдат във фокуса на инвеститорите тази седмица
Арбитражното дело заради отнемането на лиценза на "Евроинс Румъния" продължава
Умишлено не се издават законни строителни разрешения в София, съобщи инж. Шопов
Такса "водомер" - колко ще плащаме за вода с двукомпонентната цена?
Масова евакуация в Индия заради циклона "Монта"
Над 33 хил. деца са родени от деца за 10 години в България
Еврото в България: Информационни срещи в Кюстендил, Варна и Шумен
Мъж мастурбира пред непълнолетно момиче до блок в София
Още е октомври, а Арсенал докосва титлата в Англия
Хулио Веласкес взе важно решение за Левски
Как мозъкът реагира на награди и стимули: Научен поглед към допаминовите цикли
Перничанин ще свири на Левски в Пазарджик
Светльо Петров се надъхва за бой над Словакия
Всички резултати и класирания в НХЛ
Рестарт на диетата: Есенни храни за здраве и отслабване
Бъди звездата на града с новата колекция NINE WEST!
Ето кой печели в есенната игра на Az-jenata.bg
Тест: Хелоуински карти разкриват какво ви очаква
Кремообразна паста penne с шунка
Нумерологична прогноза за 27 октомври
Задържаха добре познат на МВР непълнолетен джебчия във Варна
Проф. Ива Христова разкри кога ще е пикът на грипа у нас
Магнитни карти и чипове в училища в Бургас в опит за справяне с агресията
Ето къде няма вода във Варна днес, 27-ми октомври
Тръмп се възмути на руските ядрени тестове
Отново задържаха мъже с фентанил и метамфетамин във Варна
Уловиха тайнствен обект между Сатурн и Уран
В Чили функционира телескоп, способен да наблюдава хиляди звезди едновременно
Междузвездната комета 3I/ATLAS не успя да се скрие от космическите апарати
Определиха химичния състав на кометата Понс – Брукс
Учените съставиха най-големия в историята каталог на галактическите купове
Русия ще достави на Луната първите елементи за лунна станция до 2034 г.