Пощенска банка прави поредната крачка към разширяване на иновативните си услуги, като стартира дигитални зони за самообслужване, които осигуряват повече бързина и удобство на клиентите. Новата услуга вече е достъпна в 30 офиса на банката в 15 града в страната, където са разположени специализирани устройства с модерен дизайн, интуитивна навигация и много функционалности. Новите дигитални зони за самообслужване предоставят възможност на клиентите да извършат почти всички операции, налични в клона на банката, без да се налага да чакат на опашка. За да се възползват от всички услуги на новите зони за самообслужване, клиентите се нуждаят единствено от своята активна карта, която служи за средство за идентификация, като не е необходимо да са регистрирани за интернет банкиране.
На устройствата за самообслужване клиентите на Банката могат да:
· Внасят или теглят пари не само от своите карти, но и от свои сметки в банката;
· Нареждат преводи в лева в банката или към други български банки от всички свои сметки в Пощенска банка;
· Извършват справки за всички свои продукти в Пощенска банка и разпечатат справки или извлечения по сметка или кредитна карта;
· Получават парични преводи от Western Union;
· Подадат заявление за кредитен продукт;
· Погасяват задължения по кредитни карти, издадени от Пощенска банка;
· Плащат битови сметки от своята карта.
От всички тези функционалности могат да се възползват както физически лица, така и фирмени клиенти на банката, които предварително трябва да заявят своята регистрация в офис на банката. Модерните устройства за самообслужване са достъпни за ползване и от клиенти на други банки, като за тях са валидни само част от функционалностите, сред които теглене на пари в брой и плащане на битови сметки от карта.
„Ценим времето на нашите клиенти и постоянно се стремим да подобряваме предлаганите от нас продукти и услуги, като предоставяме иновативни и модерни решения, които следват добрите световни практики. За разлика от други банкови зони за самообслужване в България, Пощенска банка предоставя достъп до сметки и продукти на своите клиенти само посредством техните банкови карти. В дигиталните ни зони за самообслужване, след бърза идентификация с карта, клиентите на банката ще могат да извършат най-често срещаните банкови операции, включително преводи между собствени сметки или левов превод към чужда банкова сметка в България, без да е необходимо предварително да са регистрирани за интернет банкирането на банката. В допълнение, една от причините за посещение на банков офис от клиентите е получаване на справка и извлечение по сметка или карта, издадена от банката. Те вече ще могат лесно и бързо да ги разпечатат сами, без да е необходимо съдействие от служител. Новата услуга е в продължение на стратегията на банката да предложи на клиентите възможно най-много опции за самообслужване, което ще осигури повече време на нашите експерти за професионално консултиране на потребителите, особено за по-специфичните ни банкови продукти“, коментират от Пощенска банка.
До края на годината Пощенска банка ще продължи да увеличава броя на офисите в цялата страна, в които ще са налични дигитални зони за самообслужване, а за началото на следващата година от Банката подготвят и много нови функционалности, които ще разширят още повече възможностите за банкиране. Модерните зони са част от вече стартиралия процес на трансформация на широката клонова мрежа на финансовата институция, която в края на 2019 г. успешно откри и първите си дигитални клонове от ново поколение.
Повече информация за новите дигитални зони за самообслужване и предлаганите в тях услуги можете да откриете на www.postbank.bg.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Baidu запълва празнината, която Nvidia остави на пазара на AI чипове в Китай
Cartier е новият Rolex за поколението Z благодарение на Тейлър Суифт
Парижкото споразумение за климата навърши 10 години, но мисията е далеч от изпълнена
САЩ вдигат санкциите върху беларуския поташ
Кадър на деня за 13 декември
Защо изкуственият интелект няма да измести, а ще трансформира приложенията?
Правилото 5-5-5 променя кариерата ни завинаги
След влизането на еврото имотният пазар малко ще се успокои
Безлов: Над 30 години има негативна селекция в съдебната система
Централна прогноза
Експерти: Няма опасност за еврото след оставката, но цените ще продължат да растат
Челси удари Евертън и влезе в Топ 4
Екитике герой за Ливърпул, Салах се завърна
Звезда на Левски стана баща
Спартак Варна призна: Левски иска перлата ни!
Лоша новина за Челси
НА ЖИВО: ЦСКА - Локомотив София 1:1
Баница със сирене за Игнажден
Седмична нумерологична прогноза за 15 – 21 декември
Дневен хороскоп за 14 декември, неделя
Изберете ангелско число и вижте посланието от коледния ангел
Любовен хороскоп за 15 – 21 декември
Как да изберем рокля според типа фигура
Има ли исторически доказателства за Витлеемската звезда?
Мерц никога няма да бъде обичан от германците, но как управлява страната?
Какво ще е времето в неделния ден?
Българският млад човек не работи и не желае да работи, той е социален паразит
Липсата на приет бюджет не застрашава влизането на България в еврозоната
Коледата ще е по-скъпа за румънцити, а подаръците - по-скромни
На повърхността на луната на Юпитер – Европа, е забелязан гигантски черен „паяк“
Лунната почва може да съдържа следи от земната атмосфера
Антитела, проектирани от изкуствен интелект, ще бъдат тествани на хора
Признаци за бъдеща катастрофа в Антарктида
Разкриха влиянието на Марс върху климата на Земята
НАСА да изпрати хора на Марс възможно най-скоро