Иновациите и стремежът към постоянно усъвършенстване са заложени в корпоративното ДНК на Пощенска банка. Водеща цел за нас е да сме максимално полезни на нашите клиенти, осигурявайки им отлично преживяване и следвайки своята стратегическа рамка за развитие на екосистема от дигитални и традиционни канали за банкиране. По този начин отново отговаряме на очакванията на съвременните потребители в тяхното забързано ежедневие. Наред с най-добрите индивидуални финансови продукти и услуги за своите клиенти, продължаваме и цялостната трансформация на широката ни клонова мрежа, което е удобство за потребителите, предпочитащи личния контакт с банкера си. Отчитайки глобалната тенденция, при която потребителите все по-често предпочитат дигитални форми за банкиране, залагаме на модерни решения, пространства и концепции, които най-добре да удовлетворят нуждите им по всяко време и от всяко място.
Дигитални офиси от ново поколение

Безспорно е, че мобилното и онлайн банкиране позволяват гъвкавост и пестят ценно време. Голям процент от клиентите на банката все още продължават да предпочитат персоналния подход за консултация с висококвалифицираните експерти. С интегрирането на дигиталните канали в синхрон с обновяването на интериорната визия на клоновете ни, ефективно съчетаваме двата модела на банкиране и предлагаме приятелска и иновативна обстановка за безупречно клиентско изживяване.
Иновативни пространства за експресно банкиране без аналог на пазара
Използвайки възможностите на съвременните технологии в банкирането, в Пощенска банка отговаряме на нуждите на своите клиенти за бързина и достъпност на услугите, които предоставяме. Това стои в основата на иновативните пространства за експресно банкиране, с които надградихме клоновата си мрежа. Дигиталните зони за самообслужване вече се намират в над 70 офиса в 34 града в цялата страна и улесняват потребителите в рутинните им задачи и финансови операции. Благодарение на интуитивните устройства в тези зони клиентите ни могат да извършват сами по-лесно и бързо голяма част от основните банкови операции, след като се идентифицират само с дебитната или кредитната си карта, без да е необходимо да са регистрирани за интернет банкирането на банката.
Съвсем скоро обновихме уникалните си пространства, добавяйки богата гама от нови функционалности в тях, за да предложим още повече удобство на своите клиенти. Днес те, освен че могат да извършват най-често срещаните банкови трансакции, имат възможност да правят вноски по карти и сметки в евро, а не само в лева. Друга функционалност, с която допълнихме иновативните устройства, е издаването на електронна бележка при извършване на банкова операция или трансакция. Устройствата могат да бъдат използвани и от клиенти на други банки за теглене на средства или плащане на битови сметки.
Онлайн център за жилищно кредитиране – банков клон във всеки смартфон
Първият онлайн център за жилищно кредитиране на Пощенска банка е една от най-новите ни дигитални услуги, с която отново отговаряме на новите очаквания на клиентите ни и която е съобразена с промените в начина им на живот. Моделът, който той следва, е за напълно подобрен процес по кандидатстване за ипотечен кредит. Клиентите на банката, които се интересуват от подобна инвестиция, имат възможността да заявят само с няколко клика професионална видео консултация в реално и удобно за тях време с банковите експерти. По този начин те получават индивидуалната си оферта и становище за обекта и кредита изцяло дистанционно. Документите за заем се обменят отново онлайн, като заявлението се подава чрез специална онлайн платформа. Онлайн центърът минимизира нуждата от посещение на офис, тъй като предлага комплексна услуга за всеки етап от реализирането ѝ.
Специализирани Premium Banking центрове
Висок стандарт на обслужване в съчетание с елегантна и комфортна обстановка, модерен технологичен интериорен дизайн и елитна среда на конфиденциалност са само част от предимствата, които Пощенска банка предлага в своите Premium Banking центрове. Те са насочени към най-високият сегмент клиенти на банката и създават ексклузивно клиентско изживяване за ползвателите на услугата. Най-новата опция, която предлагат специализираните центрове на клиентите на банката е възможност за видео консултация със своя личен банкер, което подсилва персоналното внимание и специално отношение.
"Моменто" – модерно решение за банкиране от нов тип
Пощенска банка непрекъснато и целенасочено инвестира в изключителното обслужване на своите клиенти, а концепцията за експресно потребителско кредитиране „Моменто“ доказва това. Специалните обекти се намират в едни от най-посещаваните търговски центрове и чрез иновативната услуга потребителите имат възможност да получат професионална консултация и банков продукт в рамките на минути – в близост до работното си място. Това е поредната стъпка, която предприемаме за скъсяване на дистанцията с клиентите ни и в опит да предоставим отлични условия с улеснени процедури по финансиране.
Съвсем скоро открихме и нашия най-нов център за експресно банкиране от ново поколение „Моменто“. Модерното решение за банкиране надгражда две от успешните ни концепции, като обединява центровете за експресно потребителско кредитиране „Моменто“ и дигиталните зони за експресно банкиране.
Развитието на иновативния бранд на Пощенска банка „Моменто“ в център за експресно банкиране от ново поколение е в отговор на популярността му сред потребителите. Успехът на центровете за експресно потребителско кредитиране се дължи на факта, че предоставят на клиентите бързо финансиране, лесен достъп до банкови услуги, професионална консултация от висококвалифицирани специалисти и отлично обслужване, като следват добрите световни практики. В допълнение центровете за експресно банкиране „Моменто“ от нов тип, с удължено работно време, включително събота, неделя и официални празници, ще предлагат кредитни продукти с одобрение за минути, като обогатяват портфолиото от услуги с информация за жилищни кредити, пенсионни фондове и застраховка на дом и имущество.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Реал Мадрид обмисля да се отвори за външни инвеститори
Европейските страни предложиха промени в плана на САЩ за Украйна
Кадър на деня за 23 ноември
Петкова: Планираният в Бюджет 2026 ръст на заплатите в администрацията е най-ниският от 2022 г.
Американците се тревожат не само за разходите, но и за работните си места
Лъскави небостъргачи променят Братислава до неузнаваемост
Хляб с квас или мая - какви са предимствата и недостатъците
Георг Георгиев: Политическо бездействие минира РСМ в ЕС
За здрава коса: Натурални добавки за подсилване на колагена
Корто музо! Милан излъга Интер 1:0 и излезе втори
Скандален гол спаси Реал от резил в Елче
Левски мачка, а Лудогорец го връщат в играта за титлата
Сензационно: Ще се завърне ли Юрген Клоп начело на Ливърпул?
Вили Вуцов изригна: Лизачи, близачи, смешници, некадърници, безхаберници
Арсенал срази Тотнъм! Езе наниза хеттрик за 4:1 на „Емиратс“
Дневен хороскоп за 24 ноември, понеделник
Седмичен хороскоп за 24 – 30 ноември
5 зодии с късмет в любовта в последната седмица на ноември
Поверия за 24 ноември – Света Екатерина
Какви промени ви носи новата 2026 според датата на раждане
Седмична таро прогноза за 24 – 30 ноември
В 93% от случаите за катастрофите у нас е виновен шофьорът, пътната обстановка няма вина
Зимата идва: Как да подготвим автомобила си за сняг?
Светогледът на Тръмп: Циничен, егоистичен и алчен
Кога да украсите коледната елха, за да привлечете просперитет или защита от проблеми?
ChatGPT води до усвояване на по-повърхностно знание
Изключителни темпове и мащаби на загуба на лед при ледника Хектория
От НАСА предупреждават: Големите американски градове потъват
Пилот на United Airlines: Самолетът бе ударен от космически отпадъци
Съществуването на НЛО „вече не е под въпрос“, твърди американски режисьор
Спорите на мъха оцеляват 9 месеца в космически вакуум
Морските костенурки притежават мистериозна суперсила