Пощенска банка предоставяна своите клиенти иновативната услуга от ново поколение EVA – дигитален асистент, базирана на технологията на изкуствения интелект. Интуитивен, ефективен и модерен, чатботът е създаден с визия за бъдещето и е достъпен във всички дигитални канали на финансовата институция както за настоящите, така и за бъдещите клиенти. EVA – дигитален асистенте единственият бот на българския пазар, който притежава функционалността „Speech to Text“ – конвертиране на гласовото съобщение в текстов формат, а също така владее български и английски език.
Благодарение на чатбота от ново поколение потребителите мигновено получават отговор на своите въпроси – в рамките на под 0,1 секунда, лесно и удобно в избрания от тях канал: www.postbank.bg, e-Postbank, m-Postbank, Viber, Facebook messenger. Над 150 000 запитвания към EVA – дигитален асистент са регистрирани по време на пилотната фаза от стартирането на услугата.
Високотехнологичното решение, което Пощенска банка добавя към богатото портфолио от продукти и услуги, има за цел да предложи още по-усъвършенствано клиентско изживяване. След като през 2018 година финансовата институция лансираEVA – първият банков кредитен чатбот у нас и предизвика огромен интерес сред потребителите, днес тя представя най-новата технологична иновация EVA – дигитален асистент. Услугата от ново поколение е с фокус върху комуникацията и предоставя на клиентите възможност за консултация в реално време, за да получат информацията, от която се нуждаят и изберат най-подходящите за тях финансови решения.
Алгоритъмът на иновативния чатбот използва модели на естествената реч и е готов да отговори на клиента дори и след въвеждане на свободно набран текст. EVA – дигитален асистент използва функционалности, базирани на технологията на изкуствения интелект, които обработват данните автоматизирано. Дигиталният асистент предоставя опцията за прехвърляне на потребителя към свързване с банков служител в чат на живо, когато това необходимо.
„Услугата от ново поколение EVA – дигитален асистент е най-новата технологична иновация, която представяме на нашите клиенти. С фокус върху дигитализацията и иновациите ние постоянно обновяваме богатото си портфолио от продукти и услуги и следваме последните световни тенденции в банковия сектор. Финансовите решения, които предоставяме, се разработват според съвременните нужди на пазара, като са в унисон с потребителското поведение на модерния човек. EVA е пътеводителят на клиента в дигитална среда, бот, който е винаги активен и насреща за съдействие. Функционалностите на дигиталния асистент се базират изцяло на технологията на изкуствения интелект, която се развива с динамични темпове и постоянно се усъвършенства, като към момента отговаря на над 12 000 въпроса. Благодарение на EVA потребителите получават уникалната възможност да изберат най-подходящите за тях решения според финансовите си потребности – бързо, лесно и удобно“, коментират от Пощенска банка.
Иновативният чатботот ново поколение предоставя актуална информация заразнообразните продукти и услуги от портфолио на Пощенска банка – мобилният портфейл ONE wallet by Postbank, приложенията за електронно и мобилно банкиране e-Postbank и m-Postbank, инструментът за потвърждаване на онлайн плащания и преводиm-Token Postbank, дигиталните зони за експресно банкиране, пълна информация за клоновете и разположението на ATM устройства на банката, а също и детайли относно предлаганите финансови продукти – потребителски и жилищни кредити, разплащателни сметки, кредитни и дебитни карти, застраховки, пакетни програми, заедно с действащата тарифа на институцията. Клиентите могат да попълнят и кратка анкета за опита си в използване на услугата, която следва бърз и интуитивен подход за оценка на клиентската удовлетвореност.
Предстои да бъдат имплементирани нови и уникални за пазара функционалности, за да удовлетворят максимално клиентите на Пощенска банка. Сред тях са разширяване на предлаганите активни операции, усвояване на точки по Програмата за лоялни клиенти „Моите награди“, управление, блокиране и деблокиране на банкови карти, заявяване на нови и преиздаване на банкови карти и ПИН код, възможност за напълно дистанционно откриване на сметка, отдалечено кандидатстване и сключване на застраховка, нареждане на преводи и погасяване на задължение по кредитни продукти и много други, които ще се извършват изцяло дигитално, без да е необходимо посещение в офис на финансовата институция.
Повече информация за новата услуга EVA – дигитален асистент може да бъде открита на адрес www.postbank.bg, във всеки клон на Пощенска банка от широката ѝ клонова мрежа в цялата страна или на кратък номер *7224.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.

МВФ предупреждава за риск при недвижимите имоти у нас и пак препоръча отмяна на плоския данък
С протестна акция КНСБ настоява за по-високи доходи
Разходите за пренос на LNG растат, но цените в Европа падат до нива от зимата на 2024 г.
УЗФ с водещи позиции в Рейтинговата система на университетите за 2025 г.
Маню Моравенов: БФБ е против по-висок данък дивидент поне за листнатите у нас компании
Инвестициите в хотели в Европа се завръщат с нов подем
ЦСКА удължи договора на Петко Панайотов
Опасност от недостиг на лекарства след Нова година
Желязков: Украйна се нуждае от гаранции за дългосрочна сигурност
Борисов: Все повече млади хора от Китай избират България
Обявиха състоянието на Боби Михайлов след инсулта
Супер новина за Барселона преди големия мач с Челси
Фиорентина без победа в 12 кръга. Само един тим се е спасявал след такъв старт
Челси има план как да спре нападателната мощ на Барселона
Конте: Искаме да спечелим заради Диего Марадона
Езе бързо влезе в историята на Арсенал
5 храни с повече желязо от говеждото месо
Таро карти за декември за всяка зодия
ИГРА: Участвайте и можете да спечелите страхотни награди от "Зоотрополис 2"
Auto Italia откри благотворителна фотоизложба Deus Ex Machina с емблематични модели Ferrari и Maserati
Броени дни до 360-градусовото шоу на Миро
Седмична таро прогноза за 24 – 30 ноември
Агресивни кучета тормозят варненския квартал "Изгрев", родители се страхуват за децата си
Росен Желязков: Украинският народ е този, който трябва да определи собственото си бъдеще
Съдят мъж от Варна, отлеждал марихуана и имал над 5 кг материал, готов за продажба
Има опасност да останем без лекарства след нова година
Извършена е мащабна дезинфекция на "Елените"
Приютът за временно настаняване на бездомни хора във Варна работи при пълен капацитет
За първи път от 10 хил. години: Вулкан в Етиопия изригна зрелищно, в Индия очакват замърсяване
Истината е някъде там: Защо е трудно да открием извънземен живот
В пояса на Кайпер е открита загадъчна структура
Магнитни бури в периода 24 – 26 ноември
Съмненията остават: Известното и неизвестното за космическото тяло 3I/ATLAS
Изключителни темпове и мащаби на загуба на лед при ледника Хектория