По примера на редица конкурентни сайтове новият продукт на Google няма да пропусне да добави онлайн игри към предлаганите услуги. Заглавия като „Angry Birds”, „Zynga Poker”, „Bejeweled Blitz”, „Sudoku” и много други ще са на разположение на регистрираните потребители на Google+, съобщава huffingtonpost.com.
Потокът от игри вече тръгна в новата социална мрежа, която натрупа близо 30 млн. потребители за по-малко от 2 месеца.
TechCrunch посочва, че гигантът в бизнеса с игри в социални мрежи Zynga ще работи с Google, но най-популярните продукти на компанията FarmVille и CityVille няма как да се появят в Google+.
Причината е, че Zynga има сключен договор за ексклузивност с Facebook.
Пускането на игри в Google+ не е изненада, коментират експерти. Изненада обаче е скоростта, с която това се случва, предвид факта, че мрежата започна живота си в интернет едва на 28 юни.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.