Оказва се, че не всичко във Facebook може да е печелившо, включително игрите.
"Не всички игри могат да бъдат успешни в социалните мрежи, тъй като в тях потребителите са ориентирани по-скоро към неангажиращи игри. Също така много успешни игри в социалните мрежи имат кратък живот и излизат от мода след известно време“, твърди маркетинг директорът на германската компания за игри Travian Games GmbH Мартин Кройцберг.
Въпреки това според него Facebook предлага някои предимства, като създаване на връзки между потребителите и са силни маркетингови платформи.
По думите му в последните години все повече компании използват модел, при който потребителите играят безплатно.
"Въпреки това, концепцията все още не е напълно разбрана от всички в индустрията на игрите. Развитието на забавна игра, без значение дали за нея се заплаща или не, е по-трудно, отколкото някои компании очакват", каза Кройцберг.