В момента в интернет се извършва фундаментален обрат към по-социално място, смята Рик Кели, директор продажби във Facebook.
„Мрежата се нагажда към хората, без значение къде се намират, дали са в България, Южна Африка или Канада. Затова от първостепенно значение е да поставим човека в центъра на всичко това. Хората обичат да се социализират и да са във връзка с приятелите си, без значение къде се намират, имайки предвид глобализацията“, казва Рик Кели.
Затова в момента предизвикателството пред компаниите е как да станат част от диалога и как да използват тази комуникация отвъд граници в изграждането на брандовете и маркетинг дейностите си.
Според Кели хората в момента пренасят офлайн живота си онлайн, заедно с нещата, за които говорят – независимо дали е за компании, брандове или събития. Те питат приятелите си за препоръки. Доверяват се на личното мнение и това именно прави препоръките „от уста на уста” толкова значителни.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.