Сравнена с днешните виртуални светове, електронната поща (e-mail) определено има характеристиките на Web 1.0 – почти архаичен комуникационен канал. Въпреки това тя работи успешно и маркетолози и рекламодатели продължават да разчитат на нея.
Нещо повече - потребителите, чието мнение е най-важно, искрено харесват технологията. Близо три четвърти от пълнолетните потребители на електронна поща в Северна Америка казват, че я ползват всеки ден, сочат данни от проучване на Ipsos, направено за Habeas.
Освен това две трети от пълнолетните участници в проучването казват, че предпочитат да използват email за корпоративната си комуникация. Също толкова твърдят, че ще го предпочитат и след пет години.
Мнението на потребителите за бъдещата важност на мейлите като начин за бизнес общуване далеч надхвърля очакванията за значимостта на видеоконферентните връзки (19%), обмена на незабавни съобщения (17%), SMS текстови съобщения (12%) и уеб срещи (12%).
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.