От самото си основаване през 2005 г. YouTube започва да печели голяма популярност, като днес милиони хора посещават сайта всекидневно.
По данни на Nielsen Online YouTube е петата най-популярна уеб марка в САЩ с над 83 млн. уникални посетители през февруари.
От Credit Suisse прогнозират, че сайтът ще има 375 млн. уникални посетители в цял свят през 2009 г.
Дали обаче дългото време, прекарано в YouTube, и високата степен на посещаемост се трансформират в голям бизнес за видеогиганта, не може да се каже, пише eMarketer.
Ето и няколко оценки за приходите на сайта според различни източници:
Jefferies & Co.: 500 млн. долара за 2009 г.
Bear Stearns: 90 млн. долара за 2008 г.
Screen Digest: 120 млн. долара за 2009 г.
Forbes: 350 млн. долара 2009
Morgan Stanley: между 75 млн. и 189 млн. долара за 2008 г.
Credit Suisse: 240 млн. долара