Зачестиха потребителските оплаквания във връзка с ремонта на мобилни телефони в гаранционния срок, включително и такива с много високи цени за този вид продукт, съобщи за Investor.bg изпълнителният секретар на Федерацията на потребителите в България Павел Кърлев.
По думите му в част от случаите, когато телефонът има дефект, фирмите „се измъкват” с протокол, че има някаква корозия или друг проблем, независещ от тях, и така не изпълняват задълженията си“. Тези случаи са по-чести, когато се отива за поправка на един телефон втори или трети път в гаранционния срок, допълни Кърлев. Има и оплаквания, че срокът, за който се извършва ремонтът, не се спазва.
Заради тези оплаквания Федерацията на потребителите е изпратила писма със запитване до мобилните оператори с оглед решаването на посочените проблеми, без да се стига до съдебни искове. До момента отговори във федерацията не са получени.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.