Жестоко лято настъпи за някои от най-големите имена в шоубизнеса.
Джъстин Балдони вече официално има достъп до личните съобщения между Блейк Лайвли и Тейлър Суифт, свързани с филма „Никога повече“, постанови федералният съдия Люис Лиман.
Според съдебните документи, с които се е сдобил New York Post, съдия Лиман е отхвърлил искането на Лайвли за защитна заповед, с която да се скрият кореспонденциите ѝ със 35-годишната Суифт от 41-годишния Балдони, в контекста на текущото съдебно дело между тях.
В решението се посочва, че тъй като Лайвли е заявила, че Суифт е била наясно с оплаквания или дискусии относно работната атмосфера по филма, искането за нейните съобщения с певицата на “Style” „е разумно отхвърлено, за да се открие информация, която би могла да потвърди или отхвърли обвиненията на Лайвли в тормоз и репресии“.
Съдията обаче уточнява, че съобщенията трябва да бъдат свързани с филма от 2024 г. или с конкретното съдебно дело между Лайвли и Балдони.
Той също така заявява, че вече съществуващата защитна заповед между страните ще обхване тези съобщения, за да се предотврати изтичането им в медиите.
Според решението адвокатите на Лайвли са направили предложение към екипа на Балдони – тя да предостави всички документи, свързани със случая, с изключение на съобщенията със Суифт, в замяна на това Балдони да предаде „всички видеоматериали, свързани с филма, както и пълни, нередактирани версии на комуникациите“, посочени в неговата жалба.
Екипът на Балдони е отхвърлил предложението на Лайвли.
Говорител на Лайвли заяви пред New York Post:
„Съдът напълно отхвърли искането на страните от Wayfarer (продуцентската компания на Балдони – бел.прев.) да се предоставят допълнителни документи от г-жа Лайвли, която вече е предала значително повече документи от тях. Освен това решението относно защитната заповед се основава на признанието на страните от Wayfarer, че не са получили нищо от Тейлър Суифт — което е пълна противоположност на твърденията на техен „вътрешен източник“.
Що се отнася до останалото – Джъстин Балдони и страните от Wayfarer настояваха да получат достъп до личните съобщения на Тейлър Суифт, въпреки че вече я бяха призовали със съдебна призовка и след това я оттеглиха.
Желанието на Балдони да въвлече Тейлър Суифт в случая датира още от август 2024 г., когато кризисната PR агенция, ръководена от Мелиса Нейтън, я включи в своя документ „Scenario Planning“, нарече я насилник и изложи стратегия как да повлияят на „фенбазата на ТС“. Ще продължим да изобличаваме безмилостните усилия на Балдони да експлоатира популярността на г-жа Суифт, които от самото начало са нищо повече от отклоняване на вниманието от сериозните обвинения в сексуален тормоз и репресии, пред които са изправени той и страните от Wayfarer.“
През май екипът на Балдони призова Тейлър Суифт като свидетел в безкрайната съдебна драма около филмовата адаптация по бестселъра на Колийн Хувър.
Но в шокиращ обрат неговият юридически екип оттегли призовката на 22 май, след като представител на Суифт отрече тя да има каквото и да е участие в случая.
„Тейлър Суифт никога не е стъпвала на снимачната площадка на този филм, не е участвала в кастинг или творчески решения, не е писала музика към филма, не е виждала нито един монтаж и не е давала бележки, дори не е гледала продукцията до седмици след публичната му премиера. През 2023 г. и 2024 г. тя пътуваше по света с най-успешното турне в историята - "Eras Tour“, заяви говорителят ѝ пред The Post.
Певицата на “Lover” бе спомената в контраиска за 400 милиона долара, който Балдони заведе срещу актрисата и съпруга ѝ Райън Рейнолдс. В иска се твърди, че Лайвли наричала Суифт и Рейнолдс „моите дракони“ и се представяла за „халееси“ от „Игра на тронове“ в предполагаема текстова комуникация.
Балдони допълнително твърди, че Суифт е присъствала на ключова среща между него и Лайвли в нейния и Рейнолдс апартамент в Ню Йорк, на която се обсъждала пренаписването на прочутата сцена на покрива.
По-късно адвокатът на Балдони, Брайън Фрийдмън, изпратил писмо до съдия Лиман, в което твърдял, че анонимен източник му е казал, че водещият адвокат на Лайвли – Майкъл Готлиб – е заплашил да пусне съобщенията на Суифт, ако тя не подкрепи публично Лайвли.
Готлиб отрича обвиненията, а съдия Лиман приема искането на Лайвли да се изключи писмото от делото, наричайки го „неуместно“ и „нерелевантно“.
Според слухове, приятелството между Лайвли и Суифт е пострадало заради съдебната битка. Източник твърди, че Суифт е спряла да общува с Лайвли, защото се чувства „предадена“ и „експлоатирана“ от 37-годишната звезда от „Клюкарката“.
Юридическата драма започна през декември 2024 г., когато Лайвли заведе дело срещу Балдони с обвинения в сексуален тормоз по време на снимките на „Никога повече“. Тя също така го обвини в клеветническа кампания и умишлено и небрежно причиняване на емоционален стрес.
Балдони, който отрича обвиненията, контраатакува през януари с иск срещу Лайвли и Рейнолдс за изнудване и клевета.
Делото за 400 милиона долара бе отхвърлено от съдия Лиман по-рано този месец, както и искът на Балдони за 250 милиона срещу The New York Times за клевета.
Основното дело остава насрочено за съдебен процес през март 2026 година.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.