IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

ЕП прие на първо четене пакета "Мобилност"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

53
Диспонент
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
До Петров500 евро + 50 евро командировка на ден. Не съм собственик на фирмата, просто служител, имам достъп до цялата информация.
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
До Диспонент 50Айде да видим колко български работодатели ще отворят фирми на запад, защото знаят език! Още, на запад закона се спазва и не се "минава" с подкуп. Българските шофьори които не владеят чужд език са от старата генерация повечето бивши червени връзкари. Младият български шофьор е нещо доста по различно и повечето от тях работят за западни фирми и получават много повече облаги. Знам, защото съм един от тях. За българсрки работодател никога няма да работя.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
50 Абе ти не разбрали че няма кой да те остави, да му вземаш от печалбата. Относно наемните шофьори бъди сигурен че повече от 80%ще се реализират при западни фирми.
отговор Сигнализирай
50
Петров
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
До диспонент. Шофьорската заплата НЕ Е 2000е., това са командировъчни, заплатата е 560лв и от там всеки може да си направи сметката, колко спестява един български работодател сравнен с всеки друг негов колега. Последствията от този начин на заплащане остават единствено за шофьора и държавата, печеливш е шефа. Нямало нелоялна конкуренция, айде бе!
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До Анонимен 49Аман от български нрав:шефът винаги е крив, богатият лош, а пук аз съм най-прав и онеправдан.Тия защитни механизми не ловят декиш. Знаем всички "родолюбието" на голяма част от българските бизнесмени и оправници. Не за друго нямате достатъчно шофьори защото никой българин не ви вярва, познай защо!Щом западно-европайските шофьори са доволни ще трябва да се бръкнете и докарате стандарта като държава от ЕС а не като територия на чалга авангарди.Добре ви изклатиха, ще има още връткане
отговор Сигнализирай
48
Диспонент
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
до 48И какво спира шофьорите да работят за чужди превозвачи? Езиковата бариера, нищо друго. Никой не ги задължава да работят за Иван, Петкан, Драган. Просто нямат потенциала да са с Ханс, Гюнтер, Клаус. Но ти и такива като теб за това сте тук, да тролите. Евала!!!
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
До Анонимен"Много шофьори са доволни от пакета, губите от лакомия и лъжи безброй"И от какво са доволни? Да не стане накрая, че взимат по-малко в покупателна стойност?Аман от български нрав:шефът винаги е крив, богатият лош, а пук аз съм най-прав и онеправдан.
отговор Сигнализирай
46
Диспонент
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 7
Отделно от това, през целият живот на камиона печалбата на фирмата в никакъв случай не е по-голяма от заплатата на шофьора. Средната заплата на шофьорите е 2000 евро. Ако някой иска, мога да му направя разбивка на разходите. Просто не виждам смисъл от тролене, особено при непознаване на материята.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
Отлична наказателна акция за нашите работонаематели. Хленчещи, плачещи всеки ден за всичко и най-вече за правата на работниците, които всеки ден искат да отнемат. Всеки ден настояват да се въведе Дивашки капитализъм. Не мислят за бизнес, инвестиции, технологии, а за въвеждане на Дивашки капитализъм за увеличаване на производителността на труда.
отговор Сигнализирай
44
Диспонент
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
Работя от 13 години в бранша и мога да ви кажа, че това няма нищо общо с побряването на условията и възнагражденията на шофьорите. Разликата в заплащането между бг фирмите и западните е в порядъка на 500-600 евро. 95% не знаят никакъв чужд език, дори на елементарно ниво. Е, кой тогава ще ги направлява? Не разбирате ли, че ако се поизравнят финансовите условия, родните шофьори няма да са никак интересни на пазара!? Защото немецът примерно, няма да се чуди какво му говорят в Берлин.
отговор Сигнализирай
Новини