IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Акумулаторът е паднал от студа? Как се пали кола с кабели без главоболия


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Paro до zeus
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Говорим за батерии (акумулатори) а това за което казваш ти е пределно ясно
отговор Сигнализирай
16
най-важното
преди 8 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
целия текст е ала-бала. Стигат две-три изречения: свързват се плюс със плюс и минус със минус на двата акумулатора. Внимаваш да не объркаш полюсите защото ще има БУМ! Процедурата не е трудна но трябва да се изпълни ВНИМАТЕЛНО от хора, които знаят къде е акумулатора и знаят от кой полюс какво излиза.
отговор Сигнализирай
15
zeus
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
До СократисНе че нещо, но силата на тока е в ампери, ампер-час вече показва колко ток може да се отдаде за единица време, тоест дава представа за капацитета на батерията ;)
отговор Сигнализирай
14
един друг
преди 8 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Тази статия е трагедия, по добре я скрийте. Не знам от къде да започна с грешките, неточностите, както и огромното количесто пропуски.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
"Като казваме ток, в колите той е със сила 12 волта, така че нищо няма да ви стане, ако докоснете клемата." Мислех си, че силата на тока се мери в ампери(А), а напрежението се измерва във волтове(V). Както и че за крайно имзерване са ползват ватове(W), които са правопропорционални на V*A. И че дали е вредно, се смята дали се превишава 1.86W спрямо килограм(Kg) живо тегло. Въобще, по физика явно са ме учили грешно. Комунизъм беше, какво да се прави!
отговор Сигнализирай
12
Сократис
преди 8 години
Харесвам 19 Не харесвам 9
"Като казваме ток, в колите той е със сила 12 волта"...Това твърди авторката която е решила да образова "необразованите"...а нея кой да образова?! Напрежението на тока който при всяка батерия е прав е 12 волта а силата му се изразява в мили-ампер или ампер-часове които за различните акумулатори са различни.Волт и Ампер са различни мерни единици,но това за журналистите изглежда няма значение а от друга страна изобщо не им пречи да имат самочувствието да учат и ограмотяват нас невежите...
отговор Сигнализирай
11
ллб
преди 8 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
маре, защо се захващаш с такава статия, като нито знаеш, какво е волт, какво е ампер. и хабер си нямаш, как се осъществява връзката с кабелите.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Статията е с продължение в Аутомедия и там е описан подробно начина за тези които не са в час по запалването по този начин. Лошото е че ако на дизелов автомобил е паднал акумулатора и да го възбудите пак няма да запалите защото ако е замръзнала нафтата спасението е да чакате да се сгрее времето за да се размръзне иначе няма палене. Мутретата продават нафта която при минусови температури става на боза. Затова при студ доливайте съставки против замръзване на нафтата.
отговор Сигнализирай
9
Токаджия
преди 8 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
"Като казваме TOK, в колите той е със СИЛА 12 ВОЛТА"Как очаквате да Ви вярвам като пишете такива простотии. Нямате ли, поне, някакви знания от обща култура?
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Тия съвети няма да ви трябват. Рекетьорите от КАТ ще ви свалят номерата и няма да карате. Има кола - има проблем, няма кола - няма проблем.
отговор Сигнализирай
Новини