IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Потребителите започнаха да се жалват на горещия телефон

Агенцията по безопасност на храните обещава да провери всеки сигнал

Снимка: Булфото

Снимка: Булфото

17 сигнала са получени до обяд на телефона на потребителя 0700 122 99 на Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ), който вече работи.

Най-много обаждания са регистрирани от София. Повечето сигнали са свързани със срока на годност на хранителни продукти, липса на достатъчна информация върху етикетите и др.

Сигнали ще могат да се подават всеки ден от 8 до 21 часа, включително и в почивни и празнични дни.

Обаждането е на цената на един градски разговор, а за мобилните оператори – в зависимост от тарифния план.

Операторите на телефона приемат сигналите и запитванията на гражданите, свързани с дейността на БАБХ и ги предават на съответната Областна дирекция по безопасност на храните.

Експертите правят проверки и при нарушения налагат санкции, след което се свързват с потребителите, за да ги информират за развитието на случаите.

При постъпили запитвания експертите от БАБХ отговарят на потребителите писмено или по телефона.

Потребителите могат да подават сигнали и на новосъздадения интернет сайт на агенцията. За целта е създадена специална електронна бланка на адрес www.babh.government.bg, чрез която потребителите могат да изпращат оплаквания, мнения или въпроси, свързани с дейността на агенцията.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Общество
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата