IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ: Помощник-машинистът може да не е отчел семафорите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

45
Стойчо
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До АнонименМежду другото точно на тази стрелка много често се отклоняват возилата в другия коловоз. Тия машинисти къде са блели не ги знам.... Ще кажеш, че явно за сефте минават от там.Не са виновни нито сигнализацията, нито релсовия път. Самите машинисти са си виновни. Много добре трябва да са знаели предварително, че там има отклонение
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Много ясно се вижда, че композицията наистина се движи с около 100 км/ч от клипа при дерайлирането. За мен виновни са си самите машинисти. Няма помощник. До колкото разбрах и двамата са си машинисти. Дори и първия светофор да му е давал зелен сигнал, при втория който му дава отклонение от него до самата стрелка има достатъчно разстояние да свали скоростта, а тук става дума за свалени едва 20 км/ч от 110 на 98.Това със заслепяването е толкова смешно, че няма на къде...
отговор Сигнализирай
43
Пенчо
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До gtfБаш толкова са си... Има го на клип. Това е засилен влак който излиза от релсите, локомотива събаря един стълб и се завърта.
отговор Сигнализирай
42
ТТодор Живков
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Абе хора дайте си най-простото обяснение, влака движейки се на изток в 15,30 ч. как слънцето ще заслепи покойния Венко и помощника му едновременно слънцето глупости говорят тия великани от БДЖ Обръщам внимание на разследващите, че ще се вдигне голяма вълна ако този път нещата не се кажат.Вижте Христян Кръстев за какво се е борил много моля *** да не трият това трябва да се види youtube/watch?v=DuV21ia1hpAspecial.bg/?Channel=2&Issue=1084&Article=49436
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
до днес.бг .стига пишете глупости , машиниста не е от4ел сигнала ,слушате тъпотиите на тъпана ламбрев и компания и пишете ли пишете глупости .как да го от4ете тои дане е касиерка? помощник машиниста които не помощник а е машинист дори да е помощник може да кара влака, отворете наредба58 и про4етете, там е написано просто и ясно.алс. автомати4на локомотивна сигнализация в у4астъка няма .старата която работеше беше до пловдив.
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
виж те как ламбрев защитава инфрата а да не го набият на някои механик......колко пъти предупредителния свети а вхония е затворен а тоя кюнец християн си трае егати дебелоо4ието
отговор Сигнализирай
39
Алтрак
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Точно срещу охранителната камера на първи коловоз на Пловдивската гара, на колоната има една малка табела на която пише (по памет цитирам) "Влаковете по линията София-Пловдив-Бургас са оборудвани със система за контрол на скоростта - алтрак на Алкател." Проектът за разработка, доставка и монтаж е по програма ФАР.Друг е въпросът дали тази система работи...иначе евробализите и жълтите кутии "куку" се виждат тук там, но може и да са изкукали. Съболезнования към близките на машиниста...
отговор Сигнализирай
38
железничар
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Този шеф на БДЖ може ли да ми обясни разликата от симафор и светофор??? По това че споменава думата симафор ми става ясно що за шеф е в БДЖ! А как е взел изпитите по правилниците ??? Симафорите са се използвали приди 40 и повече години. Сега се използват само свитофори !!!
отговор Сигнализирай
37
До аха
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Има само по линията София - Бургас казва се Алтрак на фирмата Алкател. Старата система беше на Ериксон и работеше в участъка от София до Пловдив.
отговор Сигнализирай
36
Охххх
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До Анонимен Не приемайте всичко дословно, в гарата има едно табло наречено гарова централизация - то е с пломбирани капаци и специални бутони, така че от състоянието му може всичко да се установи точно! Защо трябва и на теб да ти провеждам курс по СЦБ /сигнализации, централизации и блокировки/. Ако си много мераклия запиши се да учиш ВТУ!!! Аман от "специалисти"!
отговор Сигнализирай
Новини