IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ: Помощник-машинистът може да не е отчел семафорите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

25
Посветен донякъде
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До АнонименМоже, но при извършвани ремонти на стрелките след тях се прави "проба за съответствие"....тази проба /ако е извършена надлежно/ изключва това, което Вие питате!
отговор Сигнализирай
24
Мирослав
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Тая теза докрай ли ще я лансирате? Защо криете истината и накисвате сега човека? Така е най-лесно нали? Бай *** свалил болтовете или "новия" ви път не става за нищо? Без вина виновен! Ще вкарате невинен човек в затвора заради ваще мизерии!!!
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Машнистите опитни и всеедно за първи път минават през този участък и тези стрелки. Минали с 120 , не преценили, всички други виновни само некачественото строителство няма как да е виновно.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
"Има доказателство, че машинистът не е разбрал, че трябва да отклони влака заради слънцето, което е блестяло в семафора, съобщи и bTV. Данните за това се съдържали в запечатаното табло на гара Калояново."Как може да се "съдържат" в "запечатано табло" данни, че машиниста бил заслепен ?Вие господа от БДЖ луди ли сте ? Или журналистите не са ви разбрали правилно ?
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До Анонимен Пломбите на инсталацията в Калояновец са изправни. Ето защо там грешка не може да стане. Предположенията могат да бъдат: влизане в отклонение с голяма скорост - може да се разбере при разчитане на скоростомерната лента, повреден железен път /вследствие разрукване - малко вероятно поради това че стрелката е много модерна и надеждна за нашите условия , кражба на елементи от стрелката, повреда по ходовата част на локомотива - твърде възможно при 35 годишна прогнила машина, саботаж и др
отговор Сигнализирай
20
димитко
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Изпълнителния директор твърди че пом. машинистът не бил възприел семафорите! Та то там семафори няма. Много некомпетентни изявления и то от Директор на БДЖ който не разбира терминологията. Как тогава ще съдат в кой е грешката като не разбират?
отговор Сигнализирай
19
Атанас
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
До АнонименХиляди изписани версии и всеки си чеше езика. По единия път към Стара Загора се прави ремонт и затова влаковете Калояновец Стара Загора се движат само по единия път. За да се включиш в него или на влизане от гара Михайлово трябва да влезеш в отклонение и да излезеш от правата или да влезеш на правата и да излезеш от отклонение. Понеже коловозите на Калояновец са доста дълги е по добре да влезеш в отклонение и да излезеш от правата както е било наредено. Пломбите на инсталацията в
отговор Сигнализирай
18
димитко
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Виждал съм пс една зелена а като наближих входния две жълти. Имало е случаи дори и затворен.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Крайно време е при подобни инциденти да се разледват от тройна независима експертна комисия от Германия, Франция, и Русия.
отговор Сигнализирай
16
фен на бдж
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Позора продължава истината е че локомотивните машинисти са спазили твърдо правилника нещата замирисват от към новата сигнализацияМоже да е давала грешни показания Тези неща се случват и в други държави може сигнала да е бил за главен коловоз а стрелката за отклонение
отговор Сигнализирай
Новини