IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Фалшиви курсове = реални убийци: Всеки четвърти с книжка – участва в ПТП


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Питай някой какво ще ти се случи, ако те хванат да караш без книжка в либералния Запад.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 12
Най-зле са тези с 2-5 години стаж. Хем не са съвсем шофьори, хем вече смятат, че имат стаж.И още нещо за комунизЪма:През 1988 г. броят на жертвите на пътя е 1 153 души, а ранените са 6 292 при 5 974 пътно-транспортни произшествия (ПТП). За сравнение през 2013 г. и 2012 жертвите на катастрофи са по 601, през 2011 г. 653. Статистиката за в края на комунизма за убитите при ПТП надхвърля данните за всички години след 1996 г.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
Аз не виждам реално как ще помогне увеличаването на обучението от 15 часа на 30 часа. Колко току-що взели книжка шофьори катастрофират, преди да са натрупали още 15 часа стаж зад волана? Нула.Реалния проблем е придобиването на самочувствие зад волана, усещането за безконтролност и се започва масово нарушаване на законите по пътищата. И се сещате какво следва...Не ви е проблем младия шофЕр, дето кара с 60км/ч. Проблем ви е тоя с 5-6 месеца стаж, дето си е повярвал и кара с 120км/ч...
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 13
Стига с тоя полигон. Аз не съм се учил на полигон, но имам златен талон и нито една катастрофа, карам вече почти 20 години. Въпросът е да няма корупция при изпитите и взимането на книжките, както и КАТ да си гледа работата и всичко ще е ток.
отговор Сигнализирай
13
s
преди 8 години
Харесвам 23 Не харесвам 8
При комунизЪма имаше полигон, където курсистите се учеха първо да потеглят, да правят слалом и основните маневри и чак тогава излизаха на градско и извънградско. Сега при демокрацията си такова таковата.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Ай стига бе, смао да не лъжете...Тук обаче се забравя едно доста важно нещо - самият изпитван само се чуди как да бутне пари под масата, само и само да мине изпита. Грам не се замисля, че има директно човешки живот намесен.
отговор Сигнализирай
11
Александър
преди 8 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
Пак се прехвърля проблема от болната на здравата глава. Ако курсистът се яви с 15-16 часа и е неподготвен как така минава изпита ? И как така на улицата не го глобяват постоянно на улицата ? И защо иструкторът ще се съгласява на това ? По-малко часове, по-малка цена на курса, по-малко пари ще вземе. Къде е логиката ? Големият, огромният проблем е тоталната липса на контрол на улицата. Освен за скорост и чат-пат за алкохол, нищо друго не се следи и проверява.
отговор Сигнализирай
10
Жо
преди 8 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
НЕОБХОДИМО е да се върне изпита по кормуване на ПОЛИГОН.Там най-лесно държавните органи могат да установят контрол. Там си проличава кой става за шофьор и кой не. Пространствената ориентация, ловкото боравене с волана и спирачката при преминаване между колчетата, въртенето на волана при движение на заден ход, потеглянето на ръчна спирачка при наклон, и бързото паркиране- перпендикулярно /ама не с мотора напред/ и успоредното /което окончателно показва кой става и кой не.
отговор Сигнализирай
9
Щирлиц
преди 8 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
Книжка съм взел във "В.Пик",и там обучението си беше на ниво,каквото си беше иизобщо при шофьорските курсове при социлизЪма.Тогава обаче имаше ПОЛИГОН,който е издържал на него,моля,заповядай на градско.Та когато върнат полигона,и изпитите станат отново ИЗПИТИ,тогава ще има напредък по въпроса с безопасността на движението.Останалото е ала-бала.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 9
До АнонименЗащото не е разграбена от НАТО и ЕС, а от твоите господари, Червенко.
отговор Сигнализирай
Новини