IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Лев за билетче, десет за глоба


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

34
Grajudanski Transpor
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Скъп или евтин - това не зависи от цената, но от сравнително и относитено състояние. И в София, нищо не се промени за удобството за клиентите. Аз никога не съм виждал толкова мръзни автобуси, трамваи... Ходил съм над 40 страни..В моят роден град, билетът е около един долара отпреди много години. Но състоянието на влакове, автобусите,,перфектно чисто. Винаги съм мислил, че си струва. В началното, в София, беше голям сюприз, че има автобуси, през които острият и студеният вятър преминава свободно през зимата. Софиянци са изключително търпеливи и милостиви хора. Когато се скочи от 40 до 70 стотинки, се радвах, защото очаквах генерална промяна- ремонт или нови автобуси, поне по-чисто...обаче НИЩО НЕ СЕ ПРОМЕНИЛ...И този път, пак няма да очакваме нищо за Good or Better Services...И доходите от рекламите (цялото тяло на наши транспорт е цветни с ярки и въздействащи реклами....)..още не достига за разходите му. И ние търпим какива налягането на рекламите...колко сме мили...
отговор Сигнализирай
33
?
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Скъп или евтин - това не зависи от цената, но от сравнително и относитено състояние. И в София, нищо не се промени за удобството за клиентите. Аз никога не съм виждал толкова мръзни автобуси, трамваи... Ходил съм над 40 страни..В моят роден град, билетът е около един долара отпреди много години. Но състоянието на влакове, автобусите,,перфектно чисто. Винаги съм мислил, че си струва. В началното, в София, беше голям сюприз, че има автобуси, през които острият и студеният вятър преминава свободно през зимата. Софиянци са изключително търпеливи и милостиви хора. Когато се скочи от 40 до 70 стотинки, се радвах, защото очаквах генерална промяна- ремонт или нови автобуси, поне по-чисто...обаче НИЩО НЕ СЕ ПРОМЕНИЛ...И този път, пак няма да очакваме нищо за Good or Better Services...И доходите от рекламите (цялото тяло на наши транспорт е цветни с ярки и въздействащи реклами....)..още не достига за разходите му. И ние търпим какива налягането на рекламите...колко сме мили...
отговор Сигнализирай
32
Хосе
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До кога? 1 лев за да им се возя в смръдливите автобуси!?!?! Няма да я бъде тая! Или ще започнат да предлагат качество за парите които даваме или ще ни папа дедовия!
отговор Сигнализирай
31
бесен
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
е писна ми да ми излизат с тези плоски номера. Поскъпнало това, онова и тем подобни простотии. И какво става шепа народ дето съвестно си купува билети издържа сумати *** - контрольори, шофьори крадци на гориво, крадлива администрация както в транспорта, така и в общината. Вижете какво стана с билетите във влаковете на гара Ихтиман - тръгнаха кондукторите и хванаха сумати гратисчии и съответно прихода нарастна. Как може в Англия и в други европийски държави водача да продава не по-скъп билета, а на нормална цена и всички да имат билети,да ти връща ресто, да ти проверява картата и т.н., а тук те рекетират. Тук на десетина спирки я има, я няма начин да си купиш билет. И какво, за водача премийка, нафтичка продадена на черно. А за скапаните претъпкани автобуси да не говорим. Като *** ни карат. За говедата има норми, оказа се след стачката на говедовъдите, а за хората видите ли няма. Цяла зима почти нямаше отоплен автобус, а сега ни чака мор в дешегубките. Аре взимайте се в ръце да не хванем гьостерицата и да Ви изметем всички.
отговор Сигнализирай
30
атила
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ако се сложат кондуктори,това няма да увеличи съществено разходите на компанията - и без това сега има доста контрольори,които тогава ще намалеят.Единствено условието всички да си плащат може да задържи цените. В Германия билет в градския автобус струва колкото 1,5 литра бензин.Затова сигурно е чисто и поносимо да се возиш.
отговор Сигнализирай
29
bjasnata
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Повишаваме цените, ок, обяснете ми, аз единствено заради вас ли ще работя, защото при такива цени имам избор или поредния гратисчия или още една раздрънкана евтина кола в скъпата ни столица. Освен това какво точно ще се случи, когато се запали следващия автобус, в който се намирам с малкото си дете, или котаго просто откаже и ме свалят на надлеза към Плиска например. Още левче ли?!
отговор Сигнализирай
28
Didonata
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ясно е, че само искат да лапат, но кога ще оправят мизерията и мръсотията, че ме гнус да се хвана някъде в транспорта?! То не може само да вземаш, трябва и нещо да направиш, европейска страна сме а всичко е потънало в мръсотия
отговор Сигнализирай
27
Честен гражданин
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
А С КОЛКО КАЗАХА, ЧЕ ЩЕ УВЕЛИЧАТ ЗАПЛАТИТЕ ОТ 1 МАЙ 2008 г., ЧЕ НЕ МИ СТАНА ЯСНО ?!?!?!?!?!?!?
отговор Сигнализирай
26
Пешеходец
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Хаххаа това вече на нищо не прилича, не стига ,че 70 стотинки беше твърде много за тези мизерни условия и за това чакане по спирките ...този отвратителен въздух , който дишаме...ами и 1 лев щял да стане билета...ахаххаха тцттцтц .. Ето затова пътувам БЕЗ БИЛЕТ!
отговор Сигнализирай
25
Гратис
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Някой трябва да се усети, че в градския транспорт не е проблема в цената на билета, а в това, че всички пътуват гратис. Аз също понякога (обикновено за една спирка) не дупча билет. Обикновено пътувам с месечна карта, но няма абсолютно никакъв смисъл от тези карти, тъй като никой не те проверява. Ако искаш да пътуваш гратис проблема ти е никакъв. Дори да те хване контрола има хиляди начини да се измъкнеш. Да не говорим, че освен да те свалят от автобуса, всяка друга принудителна санкция е незаконна. Въпросът с намаленията за пенсионери и ученици е съвсем друг. Супер абсурдно е за ученици картата за транспорт да струва е в пъти повече от тази за пенсионери. Няма никаква логика. Би трябвало да е обратното, тъй като децата и студентите трябва да ходят на училище и на лекции и им се налага почесто да пътуват, докато на пенсиите доста често им се "налага" да пътуват средно около 17 спирки за да си купят четвърт килограм с 28ст. по-евтино сирене и половинка с 13ст. по-евтини кренвирши. Не че не уважавам възрастните хора и искам да им ограничавам малкото останали удоволствия(едно от тях е да се возят в ГТ), но е тъпо това да става за сметка на децата и младите хора.
отговор Сигнализирай
Новини