IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Възможно ли е? Селска полиция срещу джигитите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

32
До до 39 - 3
преди 10 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
който да следи, гледа, контролира, обгрижва, наказва и каквото още се сетиш. Защо все някой трябва да бди над нас за да не направим погрешна стъпка. Както и да го погледнеш, нещо нефелно има в идеята някой да мисли и да решава вместо мен дали да се качвам пиян да карам, дали да надуя колата до колкото дигне по пътя за морето и да се похваля после с видеото или като направя беля да избягам. Мисля си, че повечето от нас отдавна са пораснали и могат да носят отговорност. Без да им е крив точно КАТ.
отговор Сигнализирай
31
До до 39 - 2
преди 10 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
началници, които се назначават от Министерството или по стара традиция, когато се обади някой за едно наше момче. В крайна сметка, всичко опира до политическия цирк и спектакъл, чиято публика по неволя сме всички ние. И доброназорно участваме вече 26 години.Щом смяташ, че КАТ е първоизточника на всички беди в БГ-то, дай през Фейс-а да те издигнем за началник на службата и да й решиш отведнъж всичките проблеми и кривици. Ще реализираш исконната мечта да наредиш до всеки роднина по 1 милиционер,
отговор Сигнализирай
30
До до 39
преди 10 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Бъркаш. Нещата не започват и не свършват с КАТ. Защото КАТ е само една от институциите, олицетворяващи хала на държавата и държавността.За последните две трябва много повече от плащане на данъците. Редно е и е добре, човек да си плаща редовно данъците. Защото част от тях отива за социални, здравни, просветни и т.н. нужди. Но само по себе си не е достатъчно. Трябва и възпитание, трябва морал, трябва определен стереотип на мислене - на полза роду.КАТ работи съгласно закона и се ръководи от...
отговор Сигнализирай
29
До 39
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Нещата запчоват от КАТ и ... там свършват. При по-сериозните случаи, за да се стигне до съд, трябва преди това КАТ да са си свършили работат, но това е най-малкия проблем, защото това е след дъжд качулка, т.е. след като е станала белята се появява КАТ, а трябва КАТ да го има при всяко нарушение на пътя, т.е. преди да загинат хора, а не аккто е сега след като са загинали. Тогава и нарушенията ще намалеят драстично, а след тах и катастрофите и загиналите. Иначе се воюва с следствието, а не с причи
отговор Сигнализирай
28
до до 37
преди 10 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Значи за всяка сполетяла ни беда през последващите години, удобно ще виниш ... КАТ и реципрочните й.Не моделът #КОЙ?, не политиците, не корупцията по всички етажи, не дупетатите творящи на воля интересчийски скудоумия, не съдебната система и порочните й практики да дава по година условно за всяка жертва на пешеходна пътека, сещай се за Стави(й)ски и подобните му случаи, а точно КАТ, като под трибуквието може би разбираш някакви безименни униформени в храстите...Твоя работа, пожелавам късмет!
отговор Сигнализирай
27
До 37
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Точно КАТ са виновни, че сядат зад волана след като са се направили на тарамбука. Приничната е проста - ненаказуемостта. КАТ глобява за едно нарушение на всеки 1-2 милиона нарушения, т.е. практически нищо не прави. Ако КАТ си вършеше работата, много малко от пияните шоьфори щяха да шофирта пияни. В случая става дума за нещо много по-общо - всеки нарушител на закона /не само шофьорите/, много по-рядкло би нарушавал закона, ако знае, че почти сигурно го чака санкция. Затова КАТ са основния виновни
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Не може все КАТ да ни е виновен. През последните години "катаджия" се превърна в синоним на всичко друго, но не и на съвестно изпълняващ ролята си пътен полицай...Но не мисля, че КАТ кара когото и да е от нас да сяда зад волана след като се е направил на тарамбука и едва ли заставя някого да натисне *** на газта до ламарината.А проблемът с пътищата през населените места си е още от Соц-а. Тогава трафикът беше с пъти по-малък, но пак нямаше пари за обходни пътища, а сега - съвсем.
отговор Сигнализирай
25
Ozzy
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Нека КАТ или Агенция Пътна инфраструктура да обяснят защо основните международни пътища минават през села и градове, без да ги заобикалят? Там са замесени интереси, защото примерно ако има заобиколен път кой ще спре да кажем на с. Български извор или на с. Обнова. Местните селски феодали си гонят интереса, а той е трафикът да минава през селото.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Колкото повече ограничения и санкции, толкова повече нарушения, катастрофи и загинали. Това става, защото отдавна е премината разумната граница на санкциите и ограниченията, които КАТ ни налага. Това разбира се не е учудващо, защото от КАТ нищо полезно или разумно не е излязло, откакто се помня. Заради КАТ сме на този хал, въпреки че КАТ ни манипулират, че ние сме си били виновни.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Направете обиколни пътища на селата. В България всички пътища минават през центъра на селото.----------------------Не достига сивото вещество
отговор Сигнализирай
Новини