IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Създателят на такса "стол": Сезонът е кратък, разходите са големи!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

207
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
На всеки що-годе грамотен човек е известно отдавна, че българския морски туризъм се крепи: 1/На неплатения труд; 2/На все още ниските режийни разходи; 3/На възможността откраднати обществени средства да се инжектират в туристически обекти. По друг начин не може да се издържи при сезон 3 месеца. Момента в който тези 3 фактора се вкарат в нормалните за европейска държава рамки ще бъде и печалния край на нашенските туристически магнати.
отговор Сигнализирай
206
Гого от Голо бърдо
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Срам! Прочетете цялата статия и вижте как министри и други го защитават този с новото лице на българския БУРЖОА! Те това са новите герои на ,,новото време,,
отговор Сигнализирай
205
Гост
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 8
Най-вероятно става въпрос за нафукани кифли и кръчмарят ги е "нахранил".
отговор Сигнализирай
204
Lan
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
202Е, как няма да се съобрази клиента, ако за направата на самата резервация му се вземе капаро, например по 20лв на резервиран стол и след това му се приспадне сумата от поръчката? Дали сам клиентът няма да предложи да седне на по-малка маса, особено ако има опция да му се върнат тези пари, за столове, които няма да ползва, как мислиш? Или просто може да отказва резервации ресторанта, ако съответните дни са много натоварени, това ПАК е тяхно решение.
отговор Сигнализирай
203
Тинтири Минтири
преди 7 години
Харесвам 28 Не харесвам 0
1. Не може да си измисляш такса или правила "в движение" след като клиентът вече е приел условията на ресторанта и е започнал да консумира. Ако уговорката е била за 8 човека, а са дошли 4 - е редно да го преместиш на по-малка маса, или да настаниш 4 други клиенти на незаетите места.2. Дори по някаква логика горните ми разсъждения да са невалидни, то след като таксуваш по 20 лв. за пропуснати ползи на място, то е редно да предложиш храна или напитки за тази стойност. Иначе си е 100% рекет.
отговор Сигнализирай
202
ееех
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Ден година храни!
отговор Сигнализирай
201
Герчо с тамбурата
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Истинско удоволствие е сега да четеш ,Капитапът,, на най-умният човек на човечеството- Карл Маркс!
отговор Сигнализирай
200
до лан
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 11
Условията ги оптеделя собственика ,ама клиента хе му дреме от това и не се съобразява.Толкова е елементарно за проумяване ..В ком.181 не става въпрос за "политиката на резервациите"а за коректността на клиента.Ясно като бял ден
отговор Сигнализирай
199
Lan
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
192,ако е така е още по-недопустимо, работили са на максимума, но сакън да не изпуснат заветните 4 стола от 150?! Не можеш да си сигурен, дали до последно другите не са казвали на приятелите си, че ще дойдат, но и пълна лъжа да е, пак не ми го побира ума..как ще се държиш лошо с клиенти, заради нещо такова.
отговор Сигнализирай
198
бе, тежкари бе
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
а бе, виновен си е собственика! ше праи общи маси на некви папуци, българи! аре къш бе, те на плажа не им дават да събират шезлонгите, ти маса и праиш за 10 швепса и три гоуеми пици!
отговор Сигнализирай
Новини