IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Създателят на такса "стол": Сезонът е кратък, разходите са големи!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

197
онбашията
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
кефи тоя, евала, колко пъти сме влизали да речем 5-6 души и некви две кифли зели най-голямата маса щото е на хубаво място
отговор Сигнализирай
196
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
"Цялостно изживяване"...
отговор Сигнализирай
195
БГ
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Сиг и служителките му от Украйна са на минимална заплата по 12ч на ден без почивка цял месец!Може да им одържа такса че не знае български
отговор Сигнализирай
194
До 188
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Казах го на шега ;) И аз не съм в този бизнес, но не смятам, че така с лека ръка може да прецакваме ресторантьорите, все пак парите не им падат от небето, за да си позволят да губят клиенти ежедневно.
отговор Сигнализирай
193
дедо Ташунко
преди 7 години
Харесвам 25 Не харесвам 5
Идеята на този нагъл млад човек, който гледа като теле, трябва да бъде наказана със сурова глоба. Иначе ще се явят безброй други новатори и последователи, а потърпевши са консуматорите. А и сметката си я бива, по 44 лв на човек. За топлата бира и цацата, пържена в гранясала мазнина. Не се чудете, че българина тръгна по Турция и Гърция, където такса 10 евро за незает впоследствие стол е недопустима. Пожелавам на Тони Матеев в скоро време да фалира и стане наемен работник в някой мизерен ресторант
отговор Сигнализирай
192
БГ
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Да бяха поръчали кафета за празните столове и готовоАко бяха 11 щяха ли да върнат единия човек ?
отговор Сигнализирай
191
Lan
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
181,ами хич те няма като клиент, дано не държиш и ресторант! Политиката не резервациите си е решение на собственика на ресторанта. Дали въобще можеш да направиш резервация и какви са условията по нея, го решава ТОЙ, а не клиента и съответно евентуалните загуби от пропуснати ползи пак са си за него, а не за клиента! Толкова ли е далеч това от ума?! С една дума - който определя правилата, той си страда/печели от това.
отговор Сигнализирай
190
nemam nervi
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
- А ако това е истината - Младежка компания на видима възраст 19-20 години запазила 10 места на терасата на елитното заведение, пристигнали шест човека, но настояли да седнат на голяма маса. Управителят Тони Матеев на няколко пъти ги попитал дали ще запълнят цялата резервация, а те настояли, че приятелите им ще дойдат.Заведението беше пълно, имаше над 150 гости, те отказваха да освободят четирите стола, изпуснахме наши редовни клиенти. Компанията се държа много грубо,
отговор Сигнализирай
189
Бай Иван
преди 7 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
2009, 2010 и 2011 г. три пъти по-ред ходих на море на Обзор. Първата година набарах едно много яко заведение за хранене. Хубаво меню и готин персонал. Всяка следваща година заведението беше по-пълно и по-пълно. Те така се прави бизнес, 6 години са минали и продължавам да го помня.
отговор Сигнализирай
188
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
И кръчмите, и собствениците, и персоналите, и клиентите .. за нищо не ставате.
отговор Сигнализирай
Новини