IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Пътят-убиец: Лоша плътност, слабо сцепление. АПИ знаели, и?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

138
ХМ
преди 7 години
Харесвам 51 Не харесвам 1
"трябва да бъде създаден нов орган, който да се грижи за пътната безопасност", коментира в студиото на "България сутрин" Руслан Баждеков от Института за пътна безопасност."Превод: Никой не иска да поеме отговорност въпреки, че има хора които са специално назначени за това обаче са от наште. Така че, трябва да създаме орган с парите на данакоплатеца за да има кой да носи отговорността за напред. Когато тези от новия орган станат пак от наште, ще създадем друг.
отговор Сигнализирай
137
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 59 Не харесвам 0
Да, наистина тази катастрофа разкри редица слабости в държавата. Но съм песимист относно подобрение на ситуацията.
отговор Сигнализирай
136
Матьо Ушите
преди 7 години
Харесвам 57 Не харесвам 2
Аз пък предлагам за всеки загинал гражданин да бесим по двама на отговорни длъжности на жълтите павета и после ...
отговор Сигнализирай
135
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 66 Не харесвам 1
Аз предполагам,че мафиотите управляващи тази нещастна държава ще решат проблема на въпросният участък прото, като сменят знака за ограничение на скоростта с друг- 20 км/ч!
отговор Сигнализирай
134
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 54 Не харесвам 2
независимо чия е вината за самата катастрофа, факт е че поставената мантинела не е качествена и не е поставена както трябва, и резултата е че автобуса е полетял в дерето и това именно е истинската причина за многото жертви, друг безспорен факт е че че у нас няма и един медицинск хиликоптер, с помоща на който да се реагира максимално бързо в такива ситуации
отговор Сигнализирай
133
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 40 Не харесвам 23
Ясно като бял ден, че е грешка на водача. Бил е невнимателен, може да е било весело в буса с песни и закачки, както е обикновено, когато пътува група. Но хлъзгавият път не е простил грешката...
отговор Сигнализирай
132
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 36 Не харесвам 1
До 147и как ще се отклони на дясно и ще удари 3 автомобила ? малко не се вписва, отделно че доста трудно може да се установи колко точно е била скороста при навлизане в завоя, въпреки наличието на електронен тахограф
отговор Сигнализирай
131
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 39 Не харесвам 21
Проблема при катастрофите е винаги зад волана. Всичко останало са празни приказки и търсене на вятъра. За жалост шофирането, не е за всеки , но всеки кара. Това е все едно всипки да сме боксьори или ски спускачи. За жалост това е истината.
отговор Сигнализирай
130
До 147
преди 7 години
Харесвам 46 Не харесвам 4
За Трейс ли работиш?
отговор Сигнализирай
129
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 37 Не харесвам 21
механизма на ПТП е елементарен. Автобуса се е движел със скорост по висока от 53 км/ч при знак В 26 40 км/ч и когато навлиза след знака водача удря спирачки аварийно при което блокирват колетата отклонява се надясно удря 3 автомобила завърта рязко волана надясно а при мокър път скоростта на навиване на волана се определя по формула ,завърта се автобуса по часовниковата стрелка около 150 гр. и прескача манитнелата и пада и вижте че кабината на автобуса е насочена към Своге
отговор Сигнализирай
Новини