IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Пътят-убиец: Лоша плътност, слабо сцепление. АПИ знаели, и?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

128
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 55 Не харесвам 3
Говори се, че истинският собственик на фирмата изпълнител живеел в Банкя?
отговор Сигнализирай
127
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 37 Не харесвам 6
Тука са само червени пенсионери и *** на Герб, освен това в бегето не се работи по начало.
отговор Сигнализирай
126
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 60 Не харесвам 3
абе неможе при катастрофа с 40-50 км/ч да имаш 16 загинали и още толкова в критично състояние, вероятно шофьора носи вина за ПТП, обаче пътищата трябва да са поне до толкова обезопасени че да не се търкалят в дерета превозни средства при всяко занасяне или съприкосновение, иначе на пътя всичко може да се случи, може и шофьор да получи инфаркт, може техническа неисправност да възникне .... хиляди неща, ама нали затова се правят тия предпазни съоръжения, като се случи инцидент жертвите да са миним
отговор Сигнализирай
125
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 38 Не харесвам 7
Тук виждам е пълно с разбирачи. То затова в държавата нищо хубаво не се случва щото разбирачите са по форумите, а не на работа. Някой "разбирач" минавал ли е през дефилето? А знаете ли къде се е случила катастрофата? Точно там е прав участък с лек наклон, не е някакво място, където да се сложат специални заграждение. След ремонта по дефилето, на всички по-остри завои има двойна мантинела. Не защитавам никого, но просто да се говори на ангро... Пример Италия - милиарди за пътища - паднал мост...
отговор Сигнализирай
124
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 35 Не харесвам 7
Кара направо защото блее, сцеплението няма нищо общо и съм против Герб.
отговор Сигнализирай
123
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 51 Не харесвам 5
Преди десния завой автобуса се пързалят и продължава направо , удря колите , и без да има никакво сцепление с пътя пада в пропастта . Този завой се взема и със 60 км/ч съвсем спокойно . Собственикът на ГЕРБ започва заплащане на *** . Наредете се .
отговор Сигнализирай
122
гошо тъпото
преди 7 години
Харесвам 41 Не харесвам 3
не разбрах израза :лоша плътност , слабо сцепление ?????? може ли тези самозванци от института пътна безопасност да е обяснят защото преди 50 години когато учех тази наука в Москва имаха прибор пето колело и на всяка катастрофа със смърт КАТ идваха на место и веднага определяха коефициента на сцепление по спирачните следи. или асфалта да има добро сцепление не трябва е а плътен гладък а да е шероховат "
отговор Сигнализирай
121
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 43 Не харесвам 7
Щом има и други коли ударени е ясно, че някоя (най-вероятно) *** изведнъж се е паникьосала (както обикновено правят "ВЕЛИКИТЕ" жени шофьорки) и е натиснала рязко спирачка в завоя или преди него, което е било неочаквано за опитния шофьор на автобуса, който също е натиснал рязка спирачка и просто е продължил направо (според един от основните физични закони).
отговор Сигнализирай
120
Отговор
преди 7 години
Харесвам 40 Не харесвам 13
Ако сцеплението беше виновно дерето щеше да бъде пълно с ТИРове.Учили ли сте изобщо нещо в училище?
отговор Сигнализирай
119
1
преди 7 години
Харесвам 33 Не харесвам 1
До До 102Не може да казваш, че някой ми е "идол"! Проблема в дадени моменти са и "задволанните" устройства!
отговор Сигнализирай
Новини