IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Сърби хитреят срещу гръцките полицаи: Сами си свалят номерата на колите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

21
майорски
преди 6 години
Харесвам 39 Не харесвам 3
50% от ограниченията по пътищата в България са безсмислени .... 1) знаците са абсолютно не актуални и не съобразени със съвременната пътна ситуация2) противоречиви знаци могат да се намерят във всяко населено място3) няма никакъв контол и потдръжка на пътната мрежа в БГ ....4) Редовно след строежи и ремонти остават знаци ...5) Има много ЧАСТНИ ЗНАЦИ ...поставени от хора живеещи в района..ЗАТОВА 90% от знаците се нарушават ....
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Нещата не са толкова прости. Превишаването на скоростта е най-честото срещаното, но не и единствено нарушение в България. С GPS устройство в колата, може и да се хванат повечето превишения на скоростта, но това изисква обновяване на данните в GPS устройствата при всяка промяна в ограниченията, което може би означава по стотина на ден. Второ, това изисква връзка между GPS устройството и КАТ, каквато връзка няма. Трето, ... и т.н. И най-важното знаците "хранилки за глоби на КАТ" няма да отпаднат.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 5
*** винаги ще намери начин да заибиколи закона, вместо да паркира правилно. Страхотно.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
Глобите в Гърция ги налагали, каква изненада... но за какво глобяват в БългарияСпоред теорията, ако максимално разрешената скорост е доста под безопасната за пътя, катастрофите се увеличават. В България това се вижда навсякъде и вместо да увеличат разрешената скорост, където има повече катастрофи и глоби заради скоростта, умниците още повече я намаляват, защото имало много катастрофи и катастрофите се увеличават, глобите също, както и всеки експерт може да очаква, но в България няма експерти
отговор Сигнализирай
17
Счети
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 25
А нещата всъщност са много прости. Всеки автомобил получава джи пи ес устройство инсталирано от КАТ и изпраща данни за превишението на скоростта, а софтуер обработва постъпилата информация по кординати и скорост и пуска фиш за нарушението. Не платиш ли отиваш на ЧСИ. Ха да видим по колко точно глоби ще имате ? Сигурно по 100-200 на всяко шофиране ! Обаче иначе сте страхотни шофьори, нали ?
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 10
Миналата година бях в САЩ. Там където бях редовно си караха с до 30 мили над разрешената скорост, което е до 48 км/час над разрешената скорост, но това го правеха на хубави широки пътища с разрешена скорост от 70-100 км/час.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 14
Глобите в България за нарушения на пътя са несъразмерно високи и трябва да се намалят. Проблемът не е в събираемостта на глобите, а в тяхното неналагане. Кое е по-добре като арзмер на глобата за някакво нарушение? Една наложена глоба от 10000 лева при 100 хиляди такива нарушения или сто хиляди глоби по 50 лева?
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 29 Не харесвам 0
В цял свят се шофира според контрола за спазването на правилата. Само в България онези 80% смятат, че начина на шофиране зависел от шофьорите!!!
отговор Сигнализирай
13
на герги мишниците
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Дали па ша стъпа пак там ако ми сложат глоба
отговор Сигнализирай
12
Знаещ
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
И там като у нас - всичко е за кинти, поз предлог "безопасност"!
отговор Сигнализирай
Новини