Две години след първоначалната му поява на пазара, кросовърът от D-сегмента на Mitsubishi Motors претърпя лек фейслифт – както при бензиновата, така и при дизеловата версия. Обновлението на Outlander е изцяло визуално, като цели да засили продажбите на проходимия модел.
Третото поколение на Outlander се появи на европейския пазар през есента на 2012 г., залагайки на напълно нов стил в сравнение със своите предшественици, произвеждани между 2001-2007 и 2007-2012 г. Новият Outlander бе и първият модел на компанията, чиято конструкция позволява интегрирането на хибридна плъг-ин система, с каквато разполага представеният през октомври 2013 г. Outlander PHEV.
Въпреки новите си достойнства, сред които екологични характеристики, повишено ниво на безопасност и подобрено качество, новият Outlander не успя да постигне желаните резултати. Към 31 март 2014 г. на крайни потребители в Европа са доставени 26 400 броя от дизеловата и бензиновата версии на Outlander. Значително по-добре се представя моделът Outlander PHEV, чиито доставки на Стария континент достигат 19 100 екземпляра. В България са реализирани около 200 продажби, като версията PHEV все още не се предлага.
Сега, за да засили продажбите на своя проходим модел, японската компания го подложи на освежителен фейслит. Обновлението е изцяло визуално и засяга бензиновата и дизеловата версии на модела.
"Същият, но още по-стилен", така от Mitsubishi определят своя обновен модел. Новостите засягат предната част, където виждаме обновена радиаторната решетка и нова предна маска, оборудвана с разделителен елемент в цвят сатеново черно покритие, под която е поставен протектор със сребристо покритие. Същият предпазен елемент е поставен и в задната част, която е оборудвана и със светодиодни светлини. Нови са също така покривните релси, черните дъги върху арките над колелата и 18-цоловите джанти от лека сплав.
Обновеният модел вече се предлага на пазарите в Европа, включително България.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Изоставането на сегмента за опаковки забавя ръста на приходите на "Булметал" до малко над 1%
Бюджетната комисия одобри на второ четене проектобюджета на НЗОК за 2026 г.
Европейските автопроизводители искат яснота от ЕС относно правилата за емисиите
Очакванията за сваляне на лихвите в САЩ дадоха импулс на европейските пазари
"Еврохолд" и ЕИГ са завели втори арбитраж срещу Румъния за 575 млн. евро
Жилищният пазар в България гледа към еврото с по-голямо спокойствие в края на годината
Василев: На протеста срещу Бюджет 2026 има провокатори
Наливат милиарди в нереформираната здравна система - страдат лекари и пациенти
Атанас Славов: Арогантният бюджет е атака срещу бизнеса и средната класа
Йотова: Споделям протеста, но се страхувам, че няма да се вслушат и ще приемат бюджета
Левон Хампарцумян: Липсва справедливост, ставаме за смях заради разходите
Учени регистрираха сигнал от тъмната материя
Ас на Байер Леверкузен: Срещу Сити беше много трудно
Нови два медала за България от Европейското по бокс
Зографски остана на 24-то място
Титла или Европа? Обявиха целта пред ЦСКА този сезон
ВИДЕО: Челси – Барселона
Чакат порнодива да роди от ас в Ла Лига + СНИМКИ
От табу до бизнес: историята на успеха на еротичен онлайн магазин и разширяването му в Европа
Изключителен финал на 2025 за 3 зодии
4 малки трика за разширяване на пространството в дома
Трапезата на Андреевден
Зимна мода: 5 пуловера, които ще владеят гардероба
ИГРА: Участвайте и можете да спечелите страхотни награди от "Зоотрополис 2"
22-ма пияни или дрогирани водачи спипа КАТ за ден
Спипаха варненец, откраднал ел. тротинетка
Природният газ поевтинява с 4% през декември
Цените на горивата продължават да растат
За пореден път: Удължат срока за регистрация на кладенците
Озоновата дупка е значително по-малка – какво се случва?
Мисията ESCAPADE изпрати първите си снимки
Фиксиран е първият пряк сигнал от тъмната материя
Amazon пуска конкурент на Starlink
Магнитното поле на Земята издава зловещи звуци: Чуйте как „пее“ нашата планета
Последна среща: Накъде ще поеме 3I/ATLAS след прелитането край Земята