Обявената по-рано тази година европейска офанзива на Cadillac ще стартира с модела ATS Coupe, съобщава американската марка, разкривайки снимки и подробности за модела. Той ще стъпи на Стария континент през октомври, като ще бъде последван от Escalade и ELR.
Европейският ATS Coupe, който ще се конкурира на пазара с автомобили като Audi A5 и BMW 4-Series Coupe, е почти аналогичен с вече представената версия за Америка. Двата автомобила са почти идентични като дизайн, но в Cadillac са променили характеристиките на окачването и управлението, като са ги настроили по вкуса на европейските клиенти, става ясно от информацията.
Въпреки че в Европа дизеловите двигатели са най-популярни, новият ATS Coupe няма да предлага такъв. Автомобилът ще се оборудва единствено с 2.0-литров бензинов агрегат с четири цилиндъра и турбо-компресор. Той генерира 276 к.с. и 400 Нм, като задвижва задните колела посредством 6-степенна автоматична кутия. Ускорението 0-100 км/час при модела отнема 5.8 секунди. Като опция ще се предлага и система за задвижване на четирите колела.
Европейската версия на Cadillac ATS Coupe разполага с предни спирачни апарати Brembo и 18-инчови джанти. Сред технологиите за безопасност присъстват система за следене на мъртвата зона на страничните огледала, система за разпознаване на пътните знаци, система за предупреждение при напускане на лентата на движение, система за предупреждение за евентуален сблъсък и др.
Салонът на модела е оборудван с 5,7-инчов информационен дисплей на арматурното табло и допълнителен 8-инчов чувствителен на допир дисплей, от който се командват повечето функции на автомобила.
Що се отнася до размерите, ATS Coupe може да се похвали със същото междуосие като седна - 2 775 мм, както и с отлично разпределение на масите между двата моста в съотношение 50 / 50.
Продажбите на Cadillac ATS Coupe в Европа стартират в началото на октомври. Няколко месеца по-късно ще бъде наличен и Escalade, а от началото на 2015 година в шоурумите на марката ще се появи и ELR.
Още снимки на Cadillac ATS Coupe вижте в Automedia.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Онлайн сегментът на игралната индустрия расте, наземните обекти у нас намаляват
Собственици на жилища в САЩ изтеглят застояли обяви поради слаб интерес
SOFIX записа ръст от 0,22% до 1 088,86 пункта
Застраховането като част от личната финансова стратегия – защо е важно днес?
Ж. Станков: Лицензът за "Лукойл Нефтохим" може да бъде удължаван многократно
ЕЛАНА Еврофонд: Консервативният фонд със стабилна стратегия и биещо сърце от акции
Масов протест в центъра на София: На площада са политици, актьори, работодатели... (СНИМКИ)
Коледните добавки на пенсионерите - за какво ще стигнат парите?
Новият контрол върху ТЕЛК решенията разтревожи хората с увреждания
Централна прогноза
Срещу имотната мафия: Ще получаваме SMS при искане на копие от нотариалния акт
"Спаси София" предложи 13 300 нови паркоместа за срок от 5 години
Шок за Реал Мадрид!
Карл Фабиен се превръща в тотална издънка за Левски
Кристиано Роналдо с голям жест
Липи се върна към треньорството
Героите на Милан от дербите с травми
Марк Кукурея показа как се спира Ямал
От табу до бизнес: историята на успеха на еротичен онлайн магазин и разширяването му в Европа
Изключителен финал на 2025 за 3 зодии
4 малки трика за разширяване на пространството в дома
Трапезата на Андреевден
Зимна мода: 5 пуловера, които ще владеят гардероба
ИГРА: Участвайте и можете да спечелите страхотни награди от "Зоотрополис 2"
За пореден път: Удължат срока за регистрация на кладенците
Какво време ни очаква в четвъртък?
И прокуратурата погна „Исторически парк", разследват ОПГ
ЕП иска забрана на социалките за деца под 16 години
МС одобри парите за коледната добавка на пенсионерите и за компенсация на децата извън градините
Озоновата дупка е значително по-малка – какво се случва?
Мисията ESCAPADE изпрати първите си снимки
Фиксиран е първият пряк сигнал от тъмната материя
Amazon пуска конкурент на Starlink
Магнитното поле на Земята издава зловещи звуци: Чуйте как „пее“ нашата планета
Последна среща: Накъде ще поеме 3I/ATLAS след прелитането край Земята