Превърналото се в запазена марка хидропневматично окачване на Citroen, което донесе на марката славата на производител на ултракомфортни автомобили, отива в историята заедно с настоящото поколение на модела C5, съобщава Automotive News.
Основната причина за решението на ръководството на концерна PSA Peugeot-Citroen е високата стойност на технологията, която бе въведена още през 1953 г. Французите са на мнение, че поддържането на подобно окачване само заради един или два от моделите на Citroen не е рентабилно.
Лично шефът на марката – Линда Джонсън, обяви, че хидропневматичното окачване няма да се предлага на бъдещите модели на марката. С какво обаче ще бъде заменено то, така и не се уточнява. Най-вероятно в Citroen ще се обърнат към партньорите си от Peugeot за някакво решение, което ще запази комфорта на машините при пътуване.
„Нямаме намерение да лишаваме клиентите ни от комфорта, с който са известни нашите автомобили, но няма как да не отчетем, че тази технология е доста остаряла и трябва да се търсят нови варианти”, коментира Джонсън.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Цветомир Узунов: Промяната в търговията на дребно преди еврозоната налага нови подходи в маркетинга
Стефан Добрев: Въпреки че AI е в начален етап на развитие, потенциалът е огромен
Нестандартните похвати на САЩ в преговорите с Кремъл смущават, но вече не изненадват Европа
Спасимир Маджаров: Европа продължава да предлага атрактивни възможности за стойност
Социалният министър: Всеки четвърти пенсионер ще получи коледни добавки
МВФ: Германия се нуждае от „смели“ реформи, иначе има риск за растежа
Обедна емисия
КЕВР одобри компенсации за част от сметките за ток за октомври
Дядо със счупени ребра след жесток побой от внука си в София
Делото "Сияна": Сарафов иска ревизия на прокуратурата в Плевен
Проблем за Хулио Веласкес, Левски губи двама играчи
Динко Динев яде бой в Пакистан
Тактиката на Разград: Лудогорец се готви за битка на стиловете
Ерик Гарсия: Беше тежка вечер
Джон Стоунс: Вечерта ми бе опетнена
Лоша новина за Лудогорец
4 малки трика за разширяване на пространството в дома
Трапезата на Андреевден
Зимна мода: 5 пуловера, които ще владеят гардероба
ИГРА: Участвайте и можете да спечелите страхотни награди от "Зоотрополис 2"
Bulgaria ON ART представя: Слава Георгиева и дебютната ѝ стихосбирка „Предвидила съм и тази рана“
Поверия за Андреевден – 30 ноември
Подарък: По 400 лева за полицаите и служителите на МВР за Коледа
БАБХ претарифира цените си в евро
Ивелин Михайлов сезира европейските институции за акцията на КПК
Костадинов: Бюджетът е гръмнал още преди да бъде съставен
ПОС терминалите и банкоматите спират временно на Нова година
Международната корпорация КУБ представи своите варненски проекти на Residential Expo
Amazon пуска конкурент на Starlink
Магнитното поле на Земята издава зловещи звуци: Чуйте как „пее“ нашата планета
Последна среща: Накъде ще поеме 3I/ATLAS след прелитането край Земята
Магнитна буря удря Земята днес, 26 ноември
Три ключови тенденции, които определят бъдещето на електроенергията
Учени предлагат на Луната да се създаде „резервно копие на живота“