"Ако не можеш да ги победиш, присъедини се към тях". Именно това мото е следвала френската компания Renault при направата на модела Talisman. Качеството на новия седан от сегмент D, който ще се бори за клиенти с доказаните германски машини, е контролирано не от кой да е, а от немския концерн Daimler.
Производителят на Mercedes-Benz е бил помолен да участва активно в процеса по контрол на качеството на Renault Talisman, съобщава Automotive News. Daimler и Renault имат договор за сътрудничество и споделяне на технологии, но при Talisman не са използвани компоненти на германския концерн.
Една от основните цели на Renault е била постигането на много по-високо качество в сравнение с това на моделите Laguna и Latitude, които Talisman ще замести на пазара. Именно затова френските инженери и дизайнери са се възползвали от опита на германските си колеги, които са посетили завода на Renault в Дуе, Франция, където ще се произвежда модела. Екипът на Daimler е анализирал както качеството на производство, така и на самия автомобил.
"В допълнение на нормалната си програма от тестове, Renault постави на изпитание козметиката и пътната издръжливост на Talisman чрез редица проверки. Тези безкомпромисни изпитания по часовник пресъздадоха най-тежката експлоатация, на която автомобилът би могъл да бъде подложен в течение на жизнения си цикъл, еквивалентни на няколко години работа в екстремни условия", споделят от Renault. И уточняват, че капиталовите разходи за програмата Talisman достигат 420 млн. евро.
Новият луксозен седан на Renault ще има публична премиера във Франкфурт през септември, където вероятно ще бъде показана за първи път и версията комби. Най-новият конкурент на Volkswagen Passat, Skoda Superb и Ford Mondeo ще се появи на пазара в края на тази година.
Още информация и снимки на Renault Talisman вижте в Automedia.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Цветомир Узунов: Промяната в търговията на дребно преди еврозоната налага нови подходи в маркетинга
Стефан Добрев: Въпреки че AI е в начален етап на развитие, потенциалът е огромен
Нестандартните похвати на САЩ в преговорите с Кремъл смущават, но вече не изненадват Европа
Спасимир Маджаров: Европа продължава да предлага атрактивни възможности за стойност
Социалният министър: Всеки четвърти пенсионер ще получи коледни добавки
МВФ: Германия се нуждае от „смели“ реформи, иначе има риск за растежа
Обедна емисия
КЕВР одобри компенсации за част от сметките за ток за октомври
Дядо със счупени ребра след жесток побой от внука си в София
Делото "Сияна": Сарафов иска ревизия на прокуратурата в Плевен
Проблем за Хулио Веласкес, Левски губи двама играчи
Динко Динев яде бой в Пакистан
Тактиката на Разград: Лудогорец се готви за битка на стиловете
Ерик Гарсия: Беше тежка вечер
Джон Стоунс: Вечерта ми бе опетнена
Лоша новина за Лудогорец
4 малки трика за разширяване на пространството в дома
Трапезата на Андреевден
Зимна мода: 5 пуловера, които ще владеят гардероба
ИГРА: Участвайте и можете да спечелите страхотни награди от "Зоотрополис 2"
Bulgaria ON ART представя: Слава Георгиева и дебютната ѝ стихосбирка „Предвидила съм и тази рана“
Поверия за Андреевден – 30 ноември
Подарък: По 400 лева за полицаите и служителите на МВР за Коледа
БАБХ претарифира цените си в евро
Ивелин Михайлов сезира европейските институции за акцията на КПК
Костадинов: Бюджетът е гръмнал още преди да бъде съставен
ПОС терминалите и банкоматите спират временно на Нова година
Международната корпорация КУБ представи своите варненски проекти на Residential Expo
Amazon пуска конкурент на Starlink
Магнитното поле на Земята издава зловещи звуци: Чуйте как „пее“ нашата планета
Последна среща: Накъде ще поеме 3I/ATLAS след прелитането край Земята
Магнитна буря удря Земята днес, 26 ноември
Три ключови тенденции, които определят бъдещето на електроенергията
Учени предлагат на Луната да се създаде „резервно копие на живота“