IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Високи цени, липса на бонуси, станции... Защо не купуваме електромобили?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

60
Реалист
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
В богатите държави от ЕС, отдавна на практика всички използват коли, а ние в България има още доста години да ги догонваме. Броя на леките коли в България е доста малък, а по брой на личните леки коли изоставаме 2-3 пъти от богатите държави в ЕС. Сега ако ни ограничат да използваме коли, както богатите държави го правеха досега, в България само политиците и останалите мафиоти ще имат кола.
отговор Сигнализирай
59
Реалист
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Знае се, че като цяло ел.колите замърсяват повече от колите с ДВГ. На богатите държави им е по-лесно - изнасят замърсяващата част в България или някоя подобна държава и те са си чистички-чистички. За България огромен проблем е, че 30 години се строеше и презастрояваше и паркинги не се правеха. Строеше се и върху съществуващи паркинги. Къде ще се зареждат колите, на улицата ли? Ще трябва на всеки ел. стълб да сложат по 10 зарядни за ел. автомобили и пак няма да стигнат.
отговор Сигнализирай
58
Ганьо
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Вчера ходих за нова тесла, а онея ми викат със 700 лева си купи колело на лизинг
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Така или иначе ги купуват крадливите олигарси за гъзария.Не се пънете , от вас са само парите за зарядни станции и по високи данъци.Всъщност статията ви обяснява че ще плащате, а не че ще има коли за вас
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Друзя, винаги се връщаме в изходно положение- ел.автомобил ви излиза на сметка, ако за минимално време му "вземете здравето" , за хора които биха навъртяли 5-600 хил. км за 5 години. Иначе е все едно да си купиш LED крушка за килера, за да спестиш ток.
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Бензина и газта са настоящето , водорода е бъдещето.Сегашните електрички са 1 и 2 поколение , а вече има водородни 8 и 9 .То и 2кбита и адсл бяха скоростни модеми , но за кратко.
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
Аз нямам нищо против черничките да копаят кобалт.Ако не копаят кобалт ще гърмят с калашника и ще правят деца които ще идват на социал в Европа.Политиците крадът от нашите пари за да им дават социални помощи.Така че нека копаят кобалт казват че трудът е направил от маймунката човек.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Градския транспорт , понеже Данчето обича скъпи неща и комисиони, купи ел автобус, който безславно беше прибран на буксир е не го пуснаха повече.Не е това технологията , разберете го.
отговор Сигнализирай
52
sudo
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 4
За производството на Литиево-йонни батерии се използва Кобалт, който се добива основно в Д.Р. Конго с детски труд. Има документални филмчета в тубата, който се интересува може да види. Така че монетата има две страни, както обикновено.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Опасно е и да минаваш по тротоара, я балкон , я саксия , а зимата и висулки.Газа както и всичко , което е вид гориво може да бъде опасно, ако не спазваш нормите за сигурност. Понеже виждам , че си притеснен, съветвам те да не бъркаш в контакта и в зарядно за кола, особено с език, защото е опасно за живота. Също така не е добре да минаваш през тсигански квартал зимата с ел кола , защото ако там свърши батерията също е опасно
отговор Сигнализирай
Новини