IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Елегантна и стилна: Как българи реставрираха ВАЗ 2101 "Жигули"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

70
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 11
Каквото и да си говорим, онези коли от преди 1989 година бяха евтини и евтини за експлоатация. Горивото беше евтино и чак към края на 80-те поскъпна, а имахме пари, защото останалото беше евтино - храни, лекарства, дрехи, обувки и т.н., безплатно образование и здравеопазване и т.н. Тогава никой не се замисляше, че пътуването с кола струва пари, пари имахме.
отговор Сигнализирай
69
Bad Company
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
До До 104 Bad CompanyАз това съм го правил, не дрънкай глупости. И всичко това се купуваше с връзки:)
отговор Сигнализирай
68
До 104 Bad Company
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 6
Описваш Опел, а не Лада.Никой от познатите ми с Лада не е правил това, което пишеш в такива срокове и при такива километри. Грубо казано нямаха грижа, ремонти се правеха много по-рядко, отколкото при сегашните автомобили.
отговор Сигнализирай
67
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
Хубава колица си беше ладата за онова време. Сега колите в цял свят са други и не се прави сравнение на сегашната техника с техника от преди десетки години, вкл. автомобилите.
отговор Сигнализирай
66
Bad Company
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 11
Купуваш си нова Жигула от магазина:Ден първи - килваш я на една страна и мажеш обилно с "Антикор" с тайничката надежда да я спасиш от корозиятаДо 10 000 км. -смяна шарнири и спукан преден мостна всеки 30 000 км -разпределителен вал с кожух и кобилициНа 80-90 000 км. Основен ремонт. Шлайф на блока и бутала и сегменти "първи ремонт"След 6-7 години подкалниците са тотално изгнили и колата започва да се "разчеква". Вади се мотора и се сменя всичко от стъклото напред. Следва пребоядисване :)
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 8
Не знам защо, но паркирането в Лада ми беше много по-лесно, отколкото с колите след 1989 година, които съм карал - Фолксваген, Тойота, Хонда, Пежо и Рено.
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
"След което всеки един детайл е преработен или модифициран, като единствените оригинални неща са отворите на парното."Само че арматурното табло е от ВАЗ 2103 "четириочката".
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Моделът на Фиат си беше хубав, но имаше два кусура - не беше пригоден за студовете в Сибир и идващи от Сибир и Арктика и второ, можеше да е с по-евтини декоративни елементи. Затова на практика Ладата беше по-добра от оригинала Фиат 124 за пътищата и студовете на Изток.
отговор Сигнализирай
62
Калеко Алеко
преди 4 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
До Минало незабравимо ... Виждам че още си потопен в Незабравимито си минало, стой си там щом ти харесва, намери си и някоя ладочка от онова време, все още се срещат в дворовете на старите кримки, стегни си я доколкото можеш и си я карай с кеф ... !!!
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
Един комшия си купи една от първите жигулита в България някъде в края на 70-те години и през 2009 година още я караше, а той караше много. Това, което знам е, че тогава казваше, че колата е на над 30 години. Ремонти рядко правеше, по-рядко, отколкото сега се правят за същите неща по колите.
отговор Сигнализирай
Новини