IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Елегантна и стилна: Как българи реставрираха ВАЗ 2101 "Жигули"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

50
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Аз си купих Вартбург 14 дни след като си направух вноската от 1500 лева за лека кола. Първоначално си мислех за Лада, но исках колата веднага, а не след 2-3 години, както беше с ладите по мое време. Колебаех се между няколко марки и модели, които можех да купя веднага. но не сбърках с вартбурга, както верочтно нямаше да сбъркам и с другите. Можех да си направя вноска за Лада и да си карам вартбурга, но нямаше смисъл, а после дойде и 1989 година и на практика спряха вноса на ладите.
отговор Сигнализирай
49
Калеко Алеко
преди 4 години
Харесвам 16 Не харесвам 5
До Минало незабравимо ... "Западните трошки" за които говориш другарю по онова време бяха ретро автомобили от 50-60 години на миналия век, попаднали по неведоми пътища в нашата СОЦ-държавица, за които нямаше и части ... Що се отнася до москветата, заските, жигулките и ладачките, всичи те бяха изработени по западни технологии, но префасонирани от руснака с чу.ка и теслата. Тези които ги имаха се превръщаха по неволя в монтьори ... Филмът - "Баш майстора отива на море" от онова време казва всичко
отговор Сигнализирай
48
Важно ми е да знам
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Снимката на Димитър Кьосемарлиев ли е?
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 8
Истината е, че там където минавах и както минавах с онези коли от 80-те години, сега не смея да мина с новия си джип.
отговор Сигнализирай
46
Минало незабравимо
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
И аз това написах - Фиат 124 май беше кола на годината, а Ладата е на негова база.Какво не си разбрал.
отговор Сигнализирай
45
Обективен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
При тези цена като на Ладите, навсякъде по света би имало дефицит за коли с такава цена и качество. На Запад прикриват дефицита с повишаване на цената и така намаляват платежоспособното търсене, докато търсенето си го има. И в България ако бяха сложили цена 20000-30000 лева за Лада, нямаше да се чака няколко години, примерно две-три години, както беше в края на 80-те. Основни неща не знаете.
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
До Минало незабравимоЛадата не е била никога кола на годината. Фиат124 беше кола на годината 1966г.
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 11
Правиш 1500 лева вноска и после нищо не плащаш всеки месец, както лъже един тук. За Лада чакаш година-две, а за останалите чакаш първата доставка. Аз така си взех моята кола, с първата доставка в средата на 80-те, защото не ми се чакаше една-две години за Лада. По това време жигулата струваше 6100 лева, а аз купих кола за 8400 лева, за да не чакам. Имахме пари икупуваахме нови коли. Сега нямамае пари и купуваме стари коли, факт.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
Ако наистина се беше чакало над 10-20 години за Лада, то в България нямаше да има повече от 100 лади. Първата Лада е произведена през 1970 година, а в България започнаха да ги продават в края на 70-те години, а след 1989 година почти спряха да ги внасят.
отговор Сигнализирай
41
Минало незабравимо
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 11
Първата Лада е произведена през април 1970 година на базата на Фиат 124, която май беше кола на годината. После и Фиат и Лада имаха нови модели. Железни коли бяха ладите, палеха от раз през зимата, докато някоя и друга западна трошка я бутахме по 200-300 метра докато запали, ако запали.
отговор Сигнализирай
Новини