Снимка: Getty Images/Guliver Photos
|
На хората в България им е омръзнало да пестят и сякаш вече започват да потребяват. Това заяви бранд мениджърът на Volkswagen за България Деньо Бостанджиев в интервю за Investor.bg.
Поради тази причина от началото на годината се наблюдава ръст на продажбите на нови автомобили, посочва той.
Именно по това какво се продава на пазара може да се разбере що за хора живеят в България, посочва специалистът. Той дава пример с високото търсене на джипове, и по-специално с продажбите на Touareg.
“През 2004 и 2005 година най-продаваните модели бяха два – Polo и Touareg. С идването на кризата обаче нещата се промениха и хората започнаха да ценят парите“, обяснява Бостанджиев.
Той обаче е на мнение, че „нещата в държавата се нормализират, но не благодарение на нашите правителства, а благодарение на икономическата логика“.
Защо автомобилите на Volkswagen се очертаха като най-търсени по време на кризата, какво е влиянието на култовия Golf за резултатите на компанията и какво се очаква да се случи на пазара на автомобили в България през тази и следващата година, може да прочетете тук.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase