Така се прави кола българско производство

Първите автомобили на Great Wall в снимки
Обновена: 13 мар 2012 14:52 | 13 мар 2012 10:10, Красимир Ангелов
246

Снимка: БТА

 

Наскоро откритият завод на Литекс Моторс край Ловеч вече произвеждат автомобили с китайската марка Great Wall. По колите работи екип от млади и квалифицирани българи.

При пълен капацитет на завода от 50 000 автомобила годишно в него се очаква да бъдат заети близо 2000 души.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


246
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
71
0
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Много добър автомобил, чудесно съотношение цена -качество, добра гаранция, добри схеми зза лизинг, освен това се дава работа на хората, развива се производство.
70
0
 
23
 
! Отговори
Богнострокулум преди 12 години
Нека си спомним с какви модели стартираха Хюндай навремето. Как се гледаше на корейските автомобили преди и как се гледа сега ! Именно Хюндай бяха първите в България предлагащи 5 годишна гаранция...То е ясно, че GW няма да започнат с производство на копия на Ролс -Ройси или Майбах ! Освен това всеки интелигентен човек знае, че когато марката ти не е добила популярност, наблягаш на качеството и понижаване на добавената стойност ! За мен GW е по-добър избор от турско или румънско Рено!
69
11
 
7
 
! Отговори
Недоволен преди 12 години
Някой тук изказа мнение, че френските коли са ***! Аз предпочитам чисто ново Пежо почти на същите пари е. Със сигурност е в пъти по-добър автомобил!!! А пък за Нисан ... те са светлинни години напред. Китайците само снимат по изложения с фотоапарати и после сглобяват един съвкупен автомобил.
68
1
 
6
 
! Отговори
до 80 преди 12 години
А тия дават 5 години гаранция.
67
9
 
5
 
! Отговори
велик дувар преди 12 години
Тая кола, да не се окаже после, че работи само с натурален сок?
66
1
 
14
 
! Отговори
Здравко преди 12 години
Сигурен съм, че и много фирми ще ги вземат за служебни. Там цената много играе роля, защото след 3-4 години колите карани от "големи шофьори" се превръщат в развалини и е важно колко бързо ще ти я оправят, или колко ще ти бръкне като разход да я смениш. А Dachiata, е по голямо дърво вътре от това чудо. Ел. стаклата при нея са допълнително оборудване, климатика също.
65
0
 
4
 
! Отговори
K преди 12 години
А някой кара ко ле ло..................
64
1
 
5
 
! Отговори
до 73 преди 12 години
Защо не. Виж колко Дачии се търкалят вече по българските пътища. Особено за служебни коли и таксите, ще изтрепят рибата.
63
8
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Мафиота Ганчев сглобява коли - китайски.
62
3
 
15
 
! Отговори
до 70 преди 12 години
Така си е. 70 процента от бараките дето се карат в БГ не могат да вземат прегледа в Австрия или Германия. Хубаво е хора дето нямат и колело вкъщи да не коментират, всички знаем, че Мерцедес и БМВ са най-добрите коли, не откривайте топлата вода.
61
6
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Народна Милиция, скрий се! Гриша Ганчев ли е инвеститор 1-ви клас? *** май си ти.
60
4
 
42
 
! Отговори
Здравко преди 12 години
Аз ще рискувам с едно такова китайче. Разходите по експлоатация са ниски. Екстрите ме устройват. Данъка нисък, и гаранцията е добре. Като купуваш кола, не я гледаш само колко струва като цена а и като разходи.Ще видим дали си е струвало парите. Изглежда ми читаво, а и без това след 4-5 години пак ще сменя колата, за това не ми пречи да я пробвам.
59
21
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Не знам коя част от българите ще купуват Великия Дувар, тези които имат пари никога няма да купят такава кола, тези които нямат пак ще купуват таралясници за 2-3 хиляди, останалите няма да купуват това китайско недоразумение защото за същите пари ще си купят престижна марка на няколко години. Отсега мога да прогнозирам, че инвестицията на Ганчев е силно губеща.
58
3
 
31
 
! Отговори
Хм преди 12 години
Пред нашия офис спира едно грейт уолче - оранжево и чисто ново със смолянска регистрация. Чудно е просто - модерен нов дизайн, двигателя въобще не се чува. Направо ме е яд, че нямам 16 бона за чисто нова кола - директно бих ги изсипал в Ловеч! Ей така да си вземеш нова кола, вътре да е с найлоните...
57
0
 
29
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Няма какво да ги мислите. Китайчетата са си направили проучването и са решили, че ще има далавера. Вече 300 коли от тази марка са продадени в БГ, но мисля , че се целят не толкова в българския пазар.
56
3
 
28
 
! Отговори
tati преди 12 години
Още във далечните стари времена чичо ФОРД е казал НАЙ ДОБРАТА КОЛА Е НОВАТА КОЛА няма значение марката.
55
5
 
24
 
! Отговори
Бобий преди 12 години
Хубаво е че, най- после има един истински завод, който да дава работа на хората. Ще има и пазар за колите, при това добър. В държава, в която чалгата и френските коли са на почит, а ФолЦваген се счита за луксозен автомобил, няма начин евтините подобия на коли да не пожънат грандиозен успех.
54
5
 
25
 
! Отговори
НМ(народна милиция) преди 12 години
Наистина съществуваме в олигофрения.Не стига,че някой има смелостта да инвестира в сърцето на корупцията,създава работни места,по някакъв начин някой чува за България,продава сравнително евтин продукт но и почти всички плюят по това начинание.Който желае да си купи Ауди,Москвич или Нисан (не дай боже) но да се радваме все пак,че правим нещо.
53
25
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Предпочитам да си купя Лада Гранта (тези които се подиграват на името трябва да знаят, че Granta се чете Гранда), отколкото тези *** тук по 30 000 лв.А Ладата е и по-евтина 10 000 лв.
52
1
 
25
 
! Отговори
Nemeca преди 12 години
До 61Проблема е, чче българина се съгласява да работи за жълти стотинки и затова и китайски автомобил не може да си купи. Иначе 6000 евро си е супер ниска цена за автомобил. Но за жалост както вччера се писа, дори и *** в Китай вече вземат по високи заплати от българите.