Dacia: Great Wall не ни притеснява

Не ги възприемаме като конкурент, но не ги подценяваме, заяви шеф на компанията
Обновена: 14 мар 2012 14:49 | 14 мар 2012 14:47,
119
Dacia: Great Wall не ни притеснява
Снимка: AutoMedia.bg

Притеснява ли се Dacia от китайските коли, които произвеждаме в Ловеч? Могат ли моделите на Great Wall да бъдат реален конкурент на румънската марка, собственост на автогиганта Renault-Nissan?

Отговори на тези въпроси получихме лично от Жан-Кристоф Кюглер - старши вицепрезидент и лидер за региона "Euromed" (България, Румъния, Турция, Мароко и Алжир) за марките Renault и Dacia, от когото AutoMedia.bg взе интервю по време на автосалон Женева 2012.

Без да увърта 51-годишният французин, работещ в компанията от 1984 г., заяви: "Засега не, но преди 20 години корейските марки също не бяха толкова добри. Сега обаче, те са истински, добри конкуренти, така че според мен китайските производители на автомобили вероятно също ще се превърнат в добри конкуренти след време.

Те все още тестват пазара, търсят къде и с какво могат да се наложат. Китайците разполагат с огромен финансов ресурс и могат да си позволят това. Ние не ги подценяваме. Анализираме това, което правят. За нас обаче е по-важно да продължим да се развиваме, предлагайки на клиентите още по-добри коли, на още по-изгодни цени".

Кюглер визира новия модел Lodgy, чиято премиера се състоя в Женева.

"Това е седмият модел на Dacia за последните осем години - заяви Кюглер. - Всичките ни модели пожънаха огромен успех. Очакваме същото да направи и Lodgy. Увеличаваме обемите на производство, въпреки кризата в Европа. Dacia е много успешна марка, тъй като предлага най-доброто съотношение цена-качество. Dacia е умна покупка. Това личи много ясно в новия Lodgy. Той разполага с това, което никой друг не може да предложи за тези пари - седем места, сензорен дисплей, навигация, простор и качество".

Като основен конкурент на Dacia, французинът посочи марките Skoda, Seat и Kia:

"Това са нашите главни съперници на пазара, въпреки, че те не разполагат с конкретен модел, с който да ни конкурират. С Dacia ние създаваме нови сегменти и за наша радост, публиката ги приема много добре".

Dacia стана част от Renault през 1999 г. От тогава до сега румънската марка е произвела над 2 000 000 автомобила, половината от които през последните 4 години.

Най-успешно продаваната Dacia е SUV модела Duster. В завода в Миовени на час се сглобяват по 65 автомобила, като около половината от тях са от модела Duster. От пускането си на пазара през 2010, SUV автомобилът на румънската марка е продал над 100 000 броя в чужбина и около 5000 (само за 2010) в Румъния.

Новите модели на Dacia вижте в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


119
Още по темата: DaciaGreat Wall
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
30
26
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Не стига ,че китайско менте,но и сглобена в Бг.Sorry не става
29
21
 
29
 
! Отговори
От Пловдив преди 12 години
Тук всяка трета кола е Дачия.А Great Wall не съм виждал!
28
25
 
26
 
! Отговори
Вагнер преди 12 години
Предпочитам доказаната дачия.Лично мнение....
27
16
 
20
 
! Отговори
ицо преди 12 години
Само да му отбележа на господина че нямам представа как дръгливия Дъстър ще се конкурира с Ховера.....Иначе поздравления за симпатичния ван,но цената му едва ли ще е това което се представя...
26
29
 
16
 
! Отговори
хамала преди 12 години
Доста болни мозъци виждам тук.Как може да сравнявате Дачия с китайско менте,което още дори не е стъпало и на пътя??????
25
8
 
31
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Предпочитам HOVER пред DUSTER
24
3
 
9
 
! Отговори
ицо преди 12 години
Toq e v nqkvi iluzii che Skoda i Seat sa mu konkurenti.....xaxxaxaxaxaxax
23
5
 
21
 
! Отговори
боилера идва! преди 12 години
Някой беше писал, че на новата дачия от снимката дизайна е копиран от боилер...Да се замислят първо дали изобщо да започват да го произвеждат,че да не стане като с Дъстера-изсраха уникална грозотия със трагичните 3 звезди краштест и после да се вайкат ,че продажбите яко куцат и пак да ходят при АУТОБИЛД и да им плащат за рекламни статиики.
22
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
А в Европа на още едно място правят китайски автомобили. В Украйна правят Chery
21
2
 
8
 
! Отговори
Черепа преди 12 години
Така като гледам доста потенциални купувачи имаме.
20
3
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
След 5 години ще видим ! Дано направят тогава и втори завод китайците в България :)))))) В тази индустрия се мисли в перспектива и всичко не става от раз.
19
9
 
16
 
! Отговори
до 18 преди 12 години
Да, само че Great Wall не е нова марка като Дания и не прохожда сега на пазара.
18
5
 
30
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
"Като основен конкурент на Dacia, французинът посочи марките Skoda, Seat и Kia"ха ха ,определено бисерът на деня! То и на ФКУевски в шампионската лига основен конкурент са им Барса ,Юнайтед и Реал.
17
3
 
21
 
! Отговори
любител преди 12 години
А трябва да ги възприемат като конкурент и заплаха,първо защото засега клиентите предпочитат Дачия единствено заради цената,а Грейт уол може да се конкурира по цена с тях и второ защото и Дачия в началото бяха трагични,но малко,по малко се развиват и напредват,така ще стане и с Грейт уол!!!
16
0
 
2
 
! Отговори
do 6 преди 12 години
Този "инвеститор" е инвестирал "невероятните" 2-3% от общата цена на проекта.Много ли е малко ли е ти прецени сам дали има смисъл да припадаш по тях.Тва принципно е една от най-стиснатите и алчни народи в света.
15
2
 
20
 
! Отговори
Сокол преди 12 години
До ДА: Двигателите са на Мицубиши, а дизайна на купето - на Тойота!:)
14
12
 
39
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Дачия е най-нискокачествения автомобил зад който стои Рено, дето имаше един виц - ама нищо общо няма :) Дачия не е нищо повече от една лада с нова визия, пълна каруца която колкото и да е достъпна заради цената си не си струва покупката, тъй като за същата цена Great Wall предлага автомобил с всички екстри. Само да поясня за опонентите фенове на Рено, занимавам се с автомобили повече от 10г. и смятам, че оценката ми е доста обективна.
13
8
 
8
 
! Отговори
Бай селу преди 12 години
Знайти ли ощи колку многу ляб има да идети с тес китайски минтета?Отгувур:Ни знайти.
12
4
 
20
 
! Отговори
дачия дилър преди 12 години
На тези, които се притесняват, че за ловешките коли няма да има пазар мога да им кажа да спят спокоино.Първо,че става въпрос само за няколко хиляди броики годишно, щом Дачия успява да пласира десет пъти повече коли, значи има кой да ги купи.Вече виждам фирменни такива по улиците.Дачия освен на вътрешния пазар продава много коли в мароко,в алжир не съм бил,в турция не карат много дачии ,там си имат фиат.В западна европа Дачията е истинска рядкост.със сигурност обаче дачия ще изгубят нашия пазар.
11
5
 
9
 
! Отговори
DA преди 12 години
За сега е така но китайците ще се усетят и те за баничарки ;) Както е казал човек има време да видим как ще се развие GW, защо ли някъде четох че двигателите на GW са на нисан?