Руската УАЗ-ка влиза в 21-ви век

Получава електронен дисплей, нови седалки и двигател Евро5
18 фев 2016 16:30,
104
Руската УАЗ-ка влиза в 21-ви век
Снимкa: УАЗ/Колеса

Скорошен репортаж показа, че руският УАЗ-452 е една от най-зле сглобените коли в света. Сега обаче инженерите от Уляновския автомобилен завод ще опитат да поправят това, пускайки модернизирана версия на легендарния всъдеход.

Модификацията ще бъде налична за пасажерската версия на модела, носеща обозначението 2206. Тя ще получи леко изменен външен вид, като основните подобрения ще бъдат под капака и в салона.

По отношение на екстериора, разликите са по-скоро незабележими, като се изчерпват с нова технология за светлините и по-добра защита от корозия.

В салона на обновения УАЗ обаче ще видим редица екстри - ергономични седалки, нови предпазни колани, 12-волтов изход в жабката, различен волан, ново арматурно табло, отделна отоплителна система за задните места и др. Сред опциите са включени модерно радио, аларма, централно заключване, бордови компютър с дисплей и седалки с подгряване, разкрива Алексей Володин, заместник-търговски директор на УАЗ, пред изданието Колеса.

Пътническият УАЗ ще демонстрира също така промени по шасито, които трябва да доставят по-добра возия. Оптимизации ще бъдат направени и по отношение на изолацията от шум и вибрациите.

За последното основна роля трябва да изиграе новият двигател за модела, който покрива нормите на Евро5. Подробности за неговите параметри липсват, но се очаква той да представлява подобрена версия на настоящия агрегат на УАЗ-2206 - 2,7-литров мотор със 112 к.с., куплиран с 5-степенна ръчна трансмисия.

Новата версия трябва да бъде завършена и показана по-късно тази година.

Още снимки на модерния УАЗ вижте в Automedia.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


104
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
41
6
 
9
 
! Отговори
св.св.Маркс и Енгелс преди 8 години
До бай Шиле-Не си съвсем прав.Рашите правят и сравнително добри неща. Дребна железария например.Аз имах руска лопата -биваше я .Гвоздеите им също не са лоши.
40
3
 
0
 
! Отговори
onz преди 8 години
гледам пак некви буханки, внедорожници... драги мои наброски, на български е "всъдеход" и " комат" , да комат. и пак : педоуикия/wiki/Jeep_Forward_Controlда ви е наздраве 21 век, суки !
39
11
 
11
 
! Отговори
бай Шиле преди 8 години
А мястото за картечара ще се отоплява ли ? Няма по-издухани от руснаците ?! За 50 години един автомобил не можаха да сътворят !
38
4
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Таз УАЗ-ка ако й свалят разхода под 20/100 ще е добре.
37
4
 
14
 
! Отговори
до 43 преди 8 години
С един декоративен джип от сорта на Ауди седмица или още по-зле БМВ 5-ца/6-ца, ще докараш същия разход, ама от калта ще трябва да го вадиш с трактор
36
4
 
19
 
! Отговори
уазер преди 8 години
Това нещо минава отвсякъде, с кадърен шофьор няма какво да го спре. Поначало е замислен като автомобил за съпровождане на танкова колона.
35
4
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Това чудо на техниката има разход 13.5 литра при скорост 90км/ч - забележилтелно е, че само руснаците дават разхода на возилата само при най-икономичния режим
34
9
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Ако не сменят деференциала и полуоските, забрави! Гледам едни ентусиасти тука стягат една УАЗка така: 1 месец стягане, 3 дни каране. Всичко се повтаря от около две години. Едно неможе да й се отрече на тази УАЗка - акумулатора винаги върти, въпреки, че докато я стягат винаги слушат сръбско до дупка от касетофона!
33
3
 
17
 
! Отговори
Dzivko преди 8 години
По дискавъри един рали пилот тръгна към Сибир с Паджеро и две такива, Паджерото сдаде бързо багажа,тва се движеше на -50 и двигателя не се гаси цяла седмица да не замръзне ,лукс няма ,но за задачата си е перфектен
32
9
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Един любопитен факт за заводите на УАЗ е, че от 31 декември 2015 до 1 февруари 2016 бяха затворени и не произвеждаха нищо. Голям майтап.
31
3
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Ако не ме лъже паметта, преди половин година се появи подобно съобщение за обновяване на Буханаката
30
2
 
3
 
! Отговори
Иван преди 8 години
До дупеЗдравей дупе, ще ти отговоря все пак. Не карам високотехнологичен форд, написал съм в скоби "примерно!". Ти защо си толкова ядосана днес, нали сме тук да дискутираме и споделяме мнение? Моето е, че кубатурата на този ДВГ (2.7 като някое Порше) не е в оптимално съотношение с мощността. Не отричам безспорните офроуд качества на този превъзходен и модерен всъдеход :) Бъди жива и здрава!
29
11
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Ужас, снимките на това возило не са за хора със слаби нерви
28
2
 
6
 
! Отговори
коко преди 8 години
До дупеда ти е честита купи си я и си я карай с здраве
27
10
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Мъкааааа
26
4
 
11
 
! Отговори
gtf преди 8 години
До Анонимен 28Вероятно няма конкурент от този клас от гледна точка на проходимост - за това е легендарна. Уникален автомобил за лов, за село, за в гората и за през зимата.
25
5
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Без аирбег това чудо на техниката ще се продава някъде в Азия
24
5
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
"""Новата версия трябва да бъде завършена и показана по-късно тази година."""В това изречение има много за тълкуване:Новата уаз-а дали е завършена?Има ли поточна линия за новата уаз-ка?Кога ще започне да се произвежда уаз-ката серийно?Ако уаз-ката не е завършена, коя лаборатория я е тествала за евро5?Дали новата уаз-ка е само на снимка, ако не е била показвана никъде?
23
10
 
15
 
! Отговори
Нерез преди 8 години
Таргет групата е ясна: 45 г.+ със соц ориентация и напреднал стадий на носталгия. А нормалните хора ще купят западен или японски автомобил.
22
6
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
И с какво е легендарна,като минава по улицата уличните *** побесняват от лай.