Автоматик, та автоматик. А как се кара с ръчни скорости?

Honda учи американците за какво служи третия педал
24 апр 2018 13:15, Красимир Ангелов
88
Автоматик, та автоматик. А как се кара с ръчни скорости?
Снимка: Honda

Американското представителство на японската автомобилна компания Honda публикува видео, в което обяснява как да се управлява автомобил с ръчни скорости.

От клипчето американците могат да разберат за какво служи третият педал, как и кога да го използват за превключване на предавките. Към днешна дата автомобилите с ръчни скорости продължават да не са популярни в САЩ. Само 5% от продаваните годишно коли в страната са с такава трансмисия.

Съвсем друга е ситуацията в Европа, където пазарният дял на автомобилите с ръчни скорости е 60%.

Повечето автомобилни производители, представени в САЩ, въобще не предлагат автомобили с механични трансмисии. Изключение е Honda, тъй като почти всички нейни модели се предлагат на местния пазар и с такива скорости.

На видеото е показано десетото поколение на Honda Accord. Автомобилът е изграден върху нова архитектура, има олекотена конструкция и нова моторна гама. Под капака на автомобила се крие 4-цилиндров двигател с обем от 1,5 литра и мощност 192 к.с. Предлага се и вариант с 2-литров двигател, който развива 252 коня. Те работят в тандем с 10-степенна автоматична скоростна кутия или 6-степенна ръчна.

Как се кара с ръчни скорости? Вижте в следващото видео
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


88
Още по темата: Hondaръчни скорости
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
59
3
 
13
 
! Отговори
redordead преди 6 години
много автомати имат ръчен режим на работа, където с лоста или с пера на волана можеш да превключваш предавките - това за този, който твърди, че по наклон не може с автомат да се ползва двигателна спирачка.Относно лага, при познаване на колата и кик даун това почти не оказва влияние, особено и ако колата е с повече кончета.ТО хубаво казвате, при автомата накладките са разход, а някой сменял ли е демпферен маховик на новите "ръчки" да види за какво става дума.
58
12
 
32
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
само който не е сядал зад волана в автоматик може да хвали ръчните скорости.
57
24
 
14
 
! Отговори
Чикън преди 6 години
Заради мързеливците правят автоматици, защото ги мързяло да сменят предавки. След време ще е чудо да си намериш кола с волан, защото на следващото поколение мързеливци ще им се вижда много тегаво да въртят постоянно волана. Като не ви се кара има таксита и автобуси...
56
2
 
17
 
! Отговори
Шофьор от 42 години преди 6 години
Карал съм и двете. По-удобно е с автоматични скорости, но зависи от колата. При първата ми кола с автоматични скорости имаше известно забавяне при изпреварване, но бързо свикнах. При сегашната ми кола изхвърчам на 50 метра пред останалите, когато тръгваме успоредно на светофар. Само 50 метра защото спирам да ускорявам - достигнал съм 50 км/час. Може би само при спускане по наклон ръчните скорости имат предимство, но при мен има второ положение, което е с една предавка по-ниско от нормалното.
55
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Сега разбрах какво прави един еуропеан в УС@, кара тесли!
54
13
 
8
 
! Отговори
European преди 6 години
До АнонименStoi si na selo, tam ti e mqstoto. Karai si 20 g bavarez s rachka, a az shte si karam chistonovata Tesla (jiveq v USA) s avtomatichni skorosti. Koe e po-gotino sega, ***?
53
10
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Кравите нямат съединител, затова и краварите няма да се научат да работят с него. Язък за ентусиазма на Хонда.
52
6
 
28
 
! Отговори
От мен. преди 6 години
Карам служебна кола с автоматична скоростна котия и лична с механична . Следващата ми лична кола ще е автоматик. Автоматика е много по удобен за града и за път с повече завой, за магистрала няма особенно значение.
51
4
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Дори и във Ф1 няма пълен автоматик, предавките ги превключва пилотът, отрязан му е само съединителят, защото със сигурност автоматиката ще го свърши по-бързо от него, но до там. И за Ф1 ли ще кажете, че са прости и изостанали москвичари. Просто дайте автоматици на жените, но не им давайте да се обаждат за скоростни кутии и за каране въобще.
50
10
 
27
 
! Отговори
Свт преди 6 години
Как скъпи мой теоретици давате мнение за нещо което дори не сте помирисвали. Карай на дядо си москвича с ръчните скорости и го контролирай "напълно". Юмз също е с ръчни скорости. Караи
49
26
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Автоматичните скорости са идеални. Ръчното сменяне на скоростите е неудобно, все едно караш трактор, не лек автомобил.
48
15
 
31
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
20 години карах с ръчни скорости, от 4 години насам карам автоматик. Никога за напред не бих съгрешил да заменя автоматика с ръчни скорости!
47
0
 
1
 
! Отговори
до дед Мароз преди 6 години
Кой е тоя истински вид автоматик? И с какво е по-систински от въпросните CVT, DSG?
46
13
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ако карам на автоматична ще заспя. Ръчкането на предавките ме държи буден и усещането за контрол е друго.
45
1
 
6
 
! Отговори
до 47 до 39 преди 6 години
Само да спомена, че АСК има много видове и не може да кажеш това и това се препоръчва за кутията а друго -не, просто защото ще имаш в предвид точно определен вид кутия. Ти говориш за хидротрансформаторите - тея дето са едновремешните, при тях сигурно не е добре да изключваш. Двойносъединителните обаче са механични и няма причина да се притесняваш да ги слагаш на неутрална. Също така имат и ръчен режим на волана или лоста.Вариаторните пък са съвсем друга работа...
44
21
 
12
 
! Отговори
до 39 преди 6 години
25 годишен опит на активен шофьор ми дава предимството да контролирам максимално автомобила. Аз решавам как да ускорявам и на коя предавка. Отделно РСК позволява изключване от скорост, което е основния елемент за икономично кормуване. При АСК е възможно изключване от скорост, но не се препоръчва от производителя. АСК колкото и "ителигентна" да е не знае дали искам да спирам при намаляне на скороста, чрез отнемане на газта и пада на по-ниска предавка.
43
5
 
37
 
! Отговори
Вълнаро преди 6 години
Въпрос на кеф, аз карам ръчна, защото шофирането ми доставя удоволствие. Да боднеш нужната предавка и нещата да се случват точно както го искаш. Контрол. То за това има избор, кой каквото го радва.
42
5
 
25
 
! Отговори
дед Мароз преди 6 години
До преди година карах само ръчка, автоматик на командировка в щатите.От април миналага година карам автоматик (истински, не CVT, не DSG) с пера за смяна (избор) на предавка (работят) и възможност за ръчни скорости.Е няма по голям кеф. В задръстването не си 1-2-1-2-свободна. На дълъг път си екстра. На път със завои, баир, спиране, сменяш предавка или 2 надолу и си 6.Да удоволствието струва пари.
41
0
 
8
 
! Отговори
до ТИР преди 6 години
БМВ нямат TDI мотори. Това си е запазена марка на VW. Затова колегата се обърка с "душегуб-а"
40
1
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Въпрос на навик. Моята кола е ръчка, а на жена ми автоматик, с 2-ен съединител. Все ми е тая коя карам.При ръчката е тегаво, че се налага в града да ръчкамПри автоматика трябва да си правя сметката когато изпреварвам, щото силата идва със закъснение.