Застраховката според водача? МВР не вижда проблем!

Маринов иска бърза връзка между нарушението на пътя и глобата
61

Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Dnes.bg

МВР не вижда проблем поведението на водача на пътя да бъде обвързано с новата система "бонус-малус", която иска да въведе КФН за застраховката "Гражданска отговорност".

Още по темата

Шефът на Главна дирекция "Национална полиция" Христо Терзийски посочи, че всяко нарушение, независимо от времето и мястото, се съхранява в информационна система от най-модерен тип.

Вътрешният министър Младен Маринов каза, че трябва да се направи бърза връзка между поведението на водача и финансовата санкция, която той търпи от незаконните си действия.

Според него ще се намери начин да се постигне общата цел, предаде БТА.

Министърът и директорът на ГДНП присъстваха на церемония по отбелязване на празника на българската полиция.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


61
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
17
4
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Не ми стана ясно какво печелят съвестните водачи. Разбрахме ,че лошите ще ги сурвакат,но май се оказва,че не само тях.Аз нямам акт или нарушение за 8 години.Какво печеля?
16
3
 
5
 
! Отговори
Вукадин преди 5 години
чувствам се доста зле след като изряден трябва да дам 3-400 кинта за да плащам на *** осъдили дружествата с техните адвокати
15
4
 
14
 
! Отговори
Край преди 5 години
Когато засраховката е на шофьора защо тя трябва да е за точно определена кола. Смятам че е по-правилно колете да се разделят по мощност на 2-3 класа и да можеш със застраховката която си направиш да караш всички коли в съответния клас. Ако си направиш ГО за най-висок клас коли да можеш да караш по нисък.
14
5
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
аз мога да дам пример с Англия - там застраховката е на шофьора и зависи от няколко фактора: А/ брой изминати км на година (малък риск с малко км и се гледа прегледа); Б/ липса на виновно причинени инциденти от водача; В/ дали пак правиш застраховка със същата компания, т.е. си редовен клиент.Тук НУЛА от тези фактори се приемат; напротив, гледат да крадат пари от всеки и за всичко.
13
2
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Има едно основно препъникамъче - застраховката е за колата, а не за шофьора и докато това е така, всякакви бонус-малус системи не може да ги има. Това, което прави ГЕРБ сега, е да намери начин да ни накара да плащаме в пъти повече на мафиотските кръгове около ГЕРБ. Вместо 180-200 лева застраховка, както беше през 2017 година, през 2019 ще стане 1000-2000 лева и в следващите четири години ще се вдига с по 800 лева и през 2023 година ще надхвърли 4000 леваа някои се надяват на бонус!!!
12
2
 
11
 
! Отговори
До Край и Shark преди 5 години
И в Англия е така. Застраховката е на шофьора. Жена ми си има нейна застраховка за нейната кола
11
1
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен 4Не ги мисли, ще въртят, сучат и накрая рестото пак ще опре до крайния потребител, сирче нас.
10
2
 
3
 
! Отговори
Край преди 5 години
До Shark. Това в Германия много не ми е ясно. Смятам че би било достатъчно да имаш застраховка за каране на определн клас коли / по-рискови или по-нерискови според мощността/ а не да имаш застраховка да караш синьото рено на жена ти дето е номер.....
9
2
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Промените са подчинени на една основна цел - да плащаме повече на мяфията, а точно мафията от 29 години управлява в България, като сега управлява най-мутренската част от мафията, част от която са застрахователите. Пак гласувайте за мутрите....
8
5
 
7
 
! Отговори
Shark преди 5 години
До Край. Ами разбира се. В Германия е точно така, застраховката е на водача. Ако семейството има две или повече коли, всеки трябва да има застраховка за всяка една кола. Иначе няма право да я кара.
7
1
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
само че това са глупости. четох проекта и там се говори за 'инцидент', а не за нарушение. продължават да застраховат колата и дори да те блъснат, пак ти скача застраховката и то без вина (ако са били изплатени щети). отделно, ако някой виновно блъсне мерцедеса си и после го продаде, новият собственик ще плаща по-скъпа застраховка абсолютно невинен. отгоре на всичкото може и да не е шофьор въобще този нов собственик. въобще не се предвижда бонус за лоялни клиенти на един и същ застраховател!
6
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Чудим се вече,кое по напред да не плащам?!Стигам до извод-всичко!Обявявам гражданско неподчинение!
5
2
 
36
 
! Отговори
Край преди 5 години
В България застраховката е на колата - погрешен модел. Отговорността е на шофьора. Просто трябва всеки шофьор да си има ГО за шофиране на кола до 2.5 л. или над 2.5 л. двигател -според както иска.И бонус малуса да си е за шофьора.Нещата са прости а на насила ги правят сложни - подозирам лъжа и пари.
4
1
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Да му мислят лизингите,колите под наем,транспортните фирми и все в този порадък.Те ще са най ощетениете щото за калпавите си шофьори ще плащат четворни застраховки.А пък лизингите особено тези с обратния лизинг/наем дето ги връщат след 4 години как ще си продадат автомобила ако е натрупал негативни точки.
3
3
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Какво в правел Маринов ли каквото и Радев правеше - джобен тенис
2
1
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Пак прецаквация на културните шофери застраховката се запазва а на некоректните се увеличава, то хубаво ама не видях къде е бонуса ,а мауса е ясен таковат ги и двата вида шофери и бонус колата и нея
1
2
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
A информационна система от най-модерен тип за осигуровките и трудовия стаж а не да обикаляме като аборигени по бивши работодатели ??? Помежду другото се видя че държавата си фунцкионира и без главен секретар - въпросът е какво е правел маринов досега на този пост ?