Асфалт с варовик... "Пи Ес Ай" – лабораторията, която провери себе си!?

Договорът за ремонта на пътя край Своге има странни клаузи
30 авг 2018 09:15,
97

Коя е лабораторията, изследвала асфалтовата смес, положена на смъртоносното трасе?

По информация на Bulgaria ON AIR става дума за "Пи Ес Ай", част от "Трейс Груп Холд".

Договорът за рехабилитацията и реконструкцията на пътя София - Своге дава възможност на строителя сам да направи изледване на асфалта по трасето и да предостави данните на АПИ.

Още по темата

Точно така е направил през 2014 година "Трейс Своге".

Къде обаче е направено въпросното изследване?

До 2012 година начело на борда на директорите е Николай Михайлов, а от 2013 до 2016, именно в периода, когато е изследван асфалтът на това място е синът му Галин. Той обаче отрича името му да е замесено в казуса.

Според сайта на "Пи Ес Ай" те разполагат с лаборатория, която прави изпитания на различни видове материал и изготвя рецепти за различни видове смеси, сред тях и асфалтови. А данните на разследването за момента сочат, че в асфалтовата смес, използвана на смъртоносния участък, има забранен материал – варовик.

В самата лаборатория обясняват, че е нормално в асфалтовите смеси да има варовик, а количестата и съставите зависят от това дали има тежко движение или не.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


97
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
49
2
 
48
 
! Отговори
чичо Гошо преди 5 години
До Поручик Ржевски Гусин Поручик,държавата е нужна за това,че ако утре ни нападнат турците,да ходим да защитаваме с кръвта си "неприкосновената"частна собственост на мутрите олигарси.
48
1
 
57
 
! Отговори
Поручик Ржевски преди 5 години
След 1989 година започна бясно плюене по държавата и по държавните институции и органи. Сега всичко е във вълшебната невидима ръка на пазара. Толкова е невидима, че чак тръпки ме побиват.Частни фирми проверяват, изпитват за книжки. Частни релси за влака, ВиК то ни се държи от френска фирма, чуден свят. Частни охранителни фирми ще ни пазят?Има ли вече изобщо държава? За какво ми е тази държава?
47
0
 
45
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
най-обичам когато всички по веригата почнат да се правят на ощипани моми!кой от по-големите строителни предприемачи не си е вързал гащите с доставчик, лаборатория, надзорна и проектантска фирма, че нали без едните 1) не може да участва в какъвто и да е по-сериозен търг, защото го има в ЗОП-а и 2) присъствието на останалите гарантирано увеличава келепира.
46
1
 
50
 
! Отговори
Емил преди 5 години
Лаборатория може да прави измервания за дадени параметри, но не може да дава становище. Измерваш, но нямаш право да даваш становище на резултатите. Измервания направени от Орган за контрол могат да бъдат със становище (ДА или НЕ). Органът за контрол може да бъде от вид А, вид В или вид С. В смисъл дали може да контролира външно производство (фирма), вътрешно производство (собствена фирма). А когато извършва контрол на производство на външна или собствена фирма е Орган за контрол от вид С.
45
0
 
39
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
"В днешно време не можеш да пратиш детето си в детска градина ако негов роднина работи там"Това не знам за кой град е, ама в София мога да ти дам много примери за обратното. Майката или бабата на детето работи в същата градина и дори в същата група, където е записано детето.
44
1
 
67
 
! Отговори
... преди 5 години
Да се наблегне в коментарите на това, че Бойко и Дебелото Лили не са вземали комисионна.
43
0
 
72
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
От раждането до погребението - всичко в България е корупция
42
0
 
80
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Че какво толкова е станало? Прокуратурата проверява сама себе си, лекарите сами се проверяват, данъчните също, никой не проверява политиците - "всичко е точно" и виновни няма!
41
1
 
76
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
СОБСТВЕНИК НА ФИРМА ТРЕЙС Е ИНЖ.МИХАЙЛОВ ,А СОБСТВЕНИК НА *** ЕС АЙ Е НЕГОВАТА ЖЕНА. ТЕЗИ ФИРМИ СА ОТ СТАРА ЗАГОРА И СЪЩИТЕ РЕДОВНО ПОЛУЧАВАТ НАЙ АПЕТИТНИТЕ ДЪРЖАВНИ ПОРЪЧКИ ,ЗАЩОТО ЦЯЛА СТАРА ЗАГОРА ЗНАЕ,ЧЕ ИНЖ.МИХАЙЛОВ Е МНОГО БЛИЗЪК ДО ПРЕМИЕРА БОРИСОВ.ДОРИ ПРЕДИ ДВЕ ГОДИНИ БОЙКО НАТИСНА БФС ДА ПРОМЕНЯТ ФУТБОЛНИЯ ПРАВИЛНИК И В А ГРУПА БЕЗ ДА ИМАТ ТОВА ПРАВО БЯХА ВКАРАНИ ОТБОРА НА ГРИША ГАНЧЕВ ПОД ИМЕТО ЦСКА И ОТБОРА ВЕРЕЯ ОТ СТ.ЗАГОРА ЧИИТО СОБСТВЕНИК Е СЪЩИЯ ТОЗИ МИХАЙЛОВ
40
1
 
57
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Другата нелепост в София е изграждането на перони по Константин Величков, който и без това беше тесен за потока, а сега е стеснен още повече! Не се накрадоха тия!
39
2
 
89
 
! Отговори
Край преди 5 години
За всичко е виновна ДИВОТИЯТА ни българска.В деня на траура карам с максималната скорост по закон по магистрала Тракия - двете ленти плътно в коли. Е немат спиране - светкат ти да отстъпиш пътя да мине ТОЙ. Щото искал да кара с 300. Като оставиш нормална дистанция с тоя пред теб - изпреварват те от дясно. Загубен народ че и без власт и държава - нормално е да се самоизбива.
38
2
 
62
 
! Отговори
Православен преди 5 години
При диктатурата на Бойко Борисов, невъзможни неща няма!
37
1
 
74
 
! Отговори
ДС преди 5 години
В днешно време не можеш да пратиш детето си в детска градина ако негов роднина работи там а в същото време ЗАКОНА позволявал асфалтополагащата фирма и проверяващата да са на един собственик. Е ТОВА НОРМАЛНО ЛИ Е ?
36
5
 
71
 
! Отговори
saki преди 5 години
Много ,често на прави отсечки извънградско или прави спускания,когато карам с максимално разрешените 90 км.ч. , шофьорите на камиони и автобуси, се прилепват плътно зад мен, без дистанция и започват ,да ми присветват с фаровете. Следват си някакви техни правила ,на шофиране,като това да използват максимално инерцията надолу за икономия ,засилвайки тези 20 тонни машини с 140 км.ч. или пък засилвайки се ,за да изкачат по лесно следващия баир. Така застрашават моя живот и ме стресират.
35
0
 
86
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
има коментари, че шофьора е на 60г. - и е "стар"...някой дава ли си сметка, че на нас ще ни се налага да работим до 65- и нас ще ни вози 65год.
34
1
 
94
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Трейс в момента "рехабилитират" бул. България от Гешов нагоре към Бояна. Пътят преди това беше идеален, ама нали трее да усвоиме едни пари! Та след намесата на Трейс по България, по-добре заобикаляйте този участък. Там новия асфалт няма да е по-различен от ония, а на Ручей има опасен вираж! Там нееднократно "майстори на спорта" са скачали на спирката или са стигали и до Шел-а.
33
6
 
87
 
! Отговори
Българина преди 5 години
От 1937 до началото на войната хитлер е успял със 130 хил души строители да вкара в експлоатация между 1000 и 3000 км магистрали годишно. Слагало се е и асфалт и бетон. И така до днес. Ние приключихме с пътищата както със спорта и много други сектори 1989г. Сега са приоритет мързела на ***, ерническите парти, правата без задължения на същите, джендърството, гейщината и евроатлантизма. Резултата е бб три мандата и гвоздея на програмата му магистралите, се оказа крив и ръждясал
32
4
 
35
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До ДимитърМного си интересен, само че строителната фирма и монтьорът не са държавата.
31
2
 
74
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Пътищата строени преди 89г ще надживеят герб и ЕСРимските ще надживеят и двете.И не забравяй, че този човек с досието е приближен на Тошо, а хората около него са все партийни чеда.
30
1
 
44
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
АПИ имат изискване в тръжните документации строителните фирми да разполагат със собствена лаборатория...