Ми-17 паднал на Крумово след загуба на рефлекси от пилотите

МО дава 31 млн. за ремонт на старите съветски вертолети
120
Ми-17 паднал на Крумово след загуба на рефлекси от пилотите
Снимка: архив, БулФото

Загуба на рефлексите на пилотите е причина за катастрофата на вертолета Ми-17, който се разби през юни в авиобаза Крумово. Това съобщи заместник-министърът на отбраната Анатолий Величков, цитиран от БНТ.

"Това, което е споделил министърът на отбраната сутринта с кратката формулировка, че инцидентът е вследствие на загубени летателни рефлекси", отговори Величков на въпрос ясна ли е причината за катастрофата.

При инцидента загинаха двама пилоти, а бордният техник беше тежко ранен.

Още по темата

Министерството на отбраната ще отдели 31 млн. лв. за ремонта на старите съветски вертолети на въоръжение в Българската армия, става ясно от проект, оповестен от ведомството.

"На всички е ясно, че състоянието на летателната ни техника не е най-доброто и министерството предприе необходимите мерки за възстановяване на летателната годност не само на хеликоптерната авиация, но, както е известно, с подписването на Договора за интегрирана логистична поддръжка на МиГ-29 до 2021 г.", посочи той.

Зам.-министърът допълни, че предстои работа по сключване на Договор за поддръжка и за възстановяване на летателната годност на щурмовата авиация Су-25.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


120
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
76
2
 
6
 
! Отговори
Я па ти... преди 5 години
До до 62 66 Поздравления! Ти откри причината. Пилотите са влезли в авиационното училище с ниски оценки по математика.Друго не може да бъде.
75
3
 
11
 
! Отговори
роб на влаЗта преди 5 години
да ги накарат да работят до 70г. и ще си подобрят рефлексите.Един полицай получил инфаркт по време на работа.....как па един чиновник не умря.Да вдигат годините за пенсия .
74
14
 
7
 
! Отговори
НАВИЦИ НЕ СЕ ГУБЯТ преди 5 години
ЖАЛКО ЗА ЗАГИНАЛИТЕ-НО НЕ Е СЛУЧАЙНО.ВЪВ ВОЕННИТЕ УЧИЛИЩА ОТИВАХА СЕЛСКИ МОМЧЕТА,ПОНЕЖЕ НИВОТО НА ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ ПРОВИНЦИАЛНИТЕ ГИМНАЗИИ БЕШЕ И Е НИСКО.КАТО ДОБАВИТЕ И НИВОТО ВЪВ ВОЕННИТЕ УЧИЛИЩА,РАЗРУХАТА ОТ 1989 ДО ДНЕС -РЕЗУЛТАТЪТ Е ДА ПАДНЕШ С ИЗПРАВНА МАШИНА.НЯМАТ ЛЕТАТЕЛНИ НАВИЦИ ПОНЕЖЕ НИКОГА НЕ СА ГИ ИМАЛИ-ЯСНО Е НИВОТО НА ВОЕННОТО ОБРАЗОВАНИЕ.ПРИДОБИТИ НАВИЦИ И УМЕНИЯ СА РЕФЛЕКОРНИ И НЕ СЕ ГУБЯТ!!!
73
20
 
12
 
! Отговори
патриот преди 5 години
Пак купувайте руски вертолети и самолети !
72
2
 
37
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
"Загуба на рефлекси"....от това по-ид.иотско определение не съм чувал!!!
71
16
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Излишни пари за ремонти, по-добре да се купуват нови машини.
70
6
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Летателна техника от средара на миналия век ...
69
13
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Руски рефлекси...след продължителна употреба на дестилати !
68
11
 
12
 
! Отговори
8===o преди 5 години
Каракачанката - машината за комисионни със руска военна техника - *** ще си продаде ,но няма да признае ,че съветската техника е стара и става само за ковчези.
67
7
 
12
 
! Отговори
666 преди 5 години
Проверката е установила, че хеликоптерът е бил изправен. Следователно се касае за пилотска грешка.
66
16
 
20
 
! Отговори
cazzo duro преди 5 години
Всичко е за пари. Няма как да кажат, че руските железа са непригодни щото ще наливат още пари в тях. Срещу комисионни, разбира се. И си измиха ръцете с пилотите/да не употребявам друг израз/
65
4
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анониментя и сега математиката трябва да е най-важна, но чувам за едни 3ки като масово явление на изпита...Да не говорим за другите специалности из военните училища. Там направо издирват всеки явил се на изпит.
64
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
"Буквално засмукват обучени и опитни АМЕРИКАНСКИ ветерани.Могат да си го позволят защото поръчки им възлага американското правителство, за което пък е добре именно американци да им вършат работата."Всичко е бизнес. И затова е частна армия - заради парите. Никой нормален няма да плати на министъра на транспорта да му измете двора и да му измие стълбището, при условие че може да плати 10-15 лева на леля Гичка от съседната махала, която от години си вади хляба с това.
63
10
 
21
 
! Отговори
Авиоинженер преди 5 години
Много специалисти тука бре. Личи си, че българина разбира от всичко. Че е пилотска грешка беше ясно само от снимката и броя летателни часове на 40 годишните забележете капитани. Дори да загуби опашен винт всеки опитен пилот би се справил. Пилотски грешки са и катастрофата с пантера и аварите с миг 29 и спартаните. Тука вече освен съветска има и западна техника, някакъв коментар от троловете няма ли да има?
62
4
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
"Но тези, които загинаха са опитни пилоти от друго време, които са могли вече да преминат в частни сектор"Познавам и пилоти в гражданска авиация, на които тате им също е пилот и с паричките си им плати да вземат китапи и те за пилоти, но близо 10 години не можеха да влезнат на работа, защото просто имаше по-кадърни от тях. И никой не ги искаше. Накрая станаха де, взеха ги. Сега са на мокър лизинг във Виетнам, Саудитска Арабия, Египет, Индия и Малайзия предимно.
61
8
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен 67Блекуотър не е като повечето компании в тоя бранш. Те са точно армия а не просто охранители. Плащта по 2000-2500 на ден. Като това са огромни пари и за САЩ. Буквално засмукват обучени и опитни АМЕРИКАНСКИ ветерани.Могат да си го позволят защото поръчки им възлага американското правителство, за което пък е добре именно американци да им вършат работата.
60
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
"Това което пишеш не се ли отнася до излизащите от авиационния факултет на ТУ. "Не, транспортният факултет на ТУ от години не създава пилоти. В миналото е имало, но сега не. Ако искаш да станеш пилот след като си завършил АТТ в ТУ, тогава сам трябва да си доплатиш, въпреки, че ще ти признаят голяма част от дисциплините. В АТТ-то създават по-скоро механикал инженери или авионикс. Относно изискванията за военни - медицинските са супер ниски, а оценката по математика беше най-важна по мое време.
59
8
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
"Ти си знаеш какво си спомняш. Но за мен такъв случай няма."Очевидно си някое хлапенце, недорасляк още. И не можеш да си съставиш трезва преценка сам.Защо да плащаш повече пари, като можеш да имаш (или да си наемеш) по-евтина руска военна техника, и да платиш на някой обучен за нея хамсaлак да лети по места където на разведката и е ясно, че рискът да те свалят е огромен. Никой богат американец няма да се навие, но за тия пари българските пилоти биха продали и мaйка си.
58
3
 
1
 
! Отговори
до 62 преди 5 години
Това което пишеш не се ли отнася до излизащите от авиационния факултет на ТУ. А иначе освен да отговаряш на медицинските изисквания има още доста условия, познания и умения, за да станеш военен пилот. Друг е въпроса, че вече няма особено кандидати и влизат с ниски оценки по математика. Но тези, които загинаха са опитни пилоти от друго време, които са могли вече да преминат в частни сектор
57
5
 
2
 
! Отговори
До 61 преди 5 години
Ти си знаеш какво си спомняш. Но за мен такъв случай няма. Българи работят в частни компании, като охранители на бизнесмени и т.н из опасни места. Но на ниско ниво. В Блекуотър или както там се казва в момент(няколко пъти сменя името) са наистина частна армия и 100% американци основно ветерани от спец частите. При такива заплати имат достатъчно американски кандидати с боен опит и наясно с процедурите в американската армия за да си търсят българи