Жената на загиналия летец към колегите му: Не спирайте да летите, макар и на счупени самолети

Как да ни служат всички във ВВС и с цената на какво, пита тя
12 юни 2021 10:47, Елка Василева
399
Жената на загиналия летец към колегите му: Не спирайте да летите, макар и на счупени самолети
Снимка: Facebook

Вдовицата на загиналия летец от „Граф Игнатиево“ майор Владимир Терзиев разтърси социалните мрежи с нов пост. Предишният бе отправен към загубения съпруг, а сега тя отправя критики за състоянието във ВВС. Ето пълния текст на публикацията й:

Още по темата

„Не исках точно аз да политизирам случилото се, но това е абсолютната истина. Този човек, точно този заслужаваше друг край. Кураж и на всички колеги на Терзо - не спирайте да летите, макар и на осигурените ви счупени самолети и осигуреното ви безумно малко и недостатъчно летателно време, защото "Това сте вие!" - безстрашните мъже на честта. До идването на новите "самолети на хартия" има още много дълго време. Как да ни служат всички във ВВС и с цената на какво? Да се замислят много хора в управлението, да се замислят и тези, които са се запътили натам - какви знания, умения и възможности имат, какво могат да дадат на обществото, а не да вземат от него и там ли им е мястото. Този мъж беше герой и преди смъртта си. Герои са и всички служещи на мен и вас във ВВС (ще добавя и наземния състав, особено техническия). А сигурно има и много герои в други сфери, които са изправени пред подобни проблеми и нямат шанса да влезнат в историята, като Терзиев. Има доста какво да се желае от управлението на страната ни, а това е една наистина богата страна. Призивът ми към всички българи е - бъдете разумни и не спирайте да изисквате - първо от себе си, после от останалите и най-вече от управляващите, всички ние в земния ни път служим един на друг. Този човек беше перфектен във всичко. Дори случилото се да е пилотска грешка (познавайки човека ми е трудно да го приема, въпреки малкото натрупани за стажа му летателни часове), тя е съпроводена или по-скоро предшествана от други предпоставки. Загубата не е само моя, тя е и ваша, само болката при мен е повече и завинаги. Загубихме един от най-достойните българи, нека се замислим и променим всичко към по-добро, поне това му дължим“.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


399
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
288
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Изобщо не са дадени толкова пари - по около 5 млн на двигател беше ремонта. При това двигателите са 2/3 от цената на целия самолет. Те нашите са възможно най-базовия модел и са на по 30 години, колко да струва това корито? То става само за возене, не става за война...
287
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Преди 3-4 години страната ни даде стотина милиона само за поддръжка и ремонт на 10 двигателя за миговете ни.Тези 10 двигателя стигат за 5 самолета, защото има по два .
286
8
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Ако се окаже пилотска грешка , а не технически проблем на самолета, дали тази ще плати 50 милиона за разбития миг...-----///----- този не струва 50 млн, а между 15 и 20 млн.
285
1
 
1
 
! Отговори
НДЗ преди 2 години
До 310. инжЕнер, а не инжИнер
284
1
 
2
 
! Отговори
Сат Н преди 2 години
Една скороподемност му е по-добра на мига и толкова. При това издухва три пъти повече гориво. Боен радиус, боен товар - всичко е в полза на Ф-16. Блок 70 е с подобрен двигател и ще изтрие и тая разлика. Басните за въздухозаборника са от серията "от болната глава на здравата". Проблемни заборници има не Ф-16, а точно МиГ-29, на който заборниците са под тялото, а носовото колело фърля сичко вътре. На Ф-16 заборника е по-високо и пред носовото колело и смуче чист въздух.
283
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До шмatkaИма няколко страни като Северна Македония , дето нямат един изтребител и останалите страни от НАТО им пазят небето.Не виждам никакъв проблем.Сега имаме стотина пилота, дето само спят и нито имат умения , нито ако се наложи ще ни защитават.Първи ще избягат.Много добре знаят, че не летят но са там за да си получават заплатите и да ги пенсионират на 50 години след 25 години мързелуване.Дори и тренировъчни полети нямат, за бойни не говорим
282
1
 
1
 
! Отговори
шмatka преди 2 години
До Анонимен 315 А, случайно да предложиш някои други освен тях? А да, сетих се имаме и едни дето са още на хартия не само те ,ами и заводът дето ще ги прави!
281
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До 301: Колко изправни МиГ имаме е секретна информация и никой цивилен не знае.
280
6
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Тая много знае какво е счупен самолет. Счупен е след като мъжа й го е потопил в морето. Това е самолет, не подводница.
279
4
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Преди няколко година разбиха така един хеликоптер от новите.Тогава пак ли техниката беше виновна...Удариха го в мачта на кораб и го потопиха.Толкова за уменията на пилотите ни.
278
4
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
По добре е да приземят всичките ни мигове и да уволнят пилотите.Да са спокойни и да вършат все пак някаква работа, а не да спят в граф игнатиево.Пилотите на пътнически самолети правят по 500 часа на година минимум нальот, а нашите военни пилоти само бездействат.Купихме 8 нови ф 16 за 2 милиарда и тях ще ги изпоразбият.
277
0
 
0
 
! Отговори
пешо преди 2 години
По долу съм пратил линк но там не пише че има го в линка ми който направил на пук му коства главата
276
0
 
2
 
! Отговори
РЕЗИЛ преди 2 години
АБЕ, ВИДЯХТЕЛИ, КАК, ДПС, СЕ, ОПИТА, ДА, ЗАМАЖЕ,ЧЕ ,ПЕЕВСКИ , И, ДПС ,НАНЕСОХА,ТАКИВА,ПРОБЛЕМИ,НА БГ,ЧЕ ОТИДОХА,В,ТУРЦИЯ,ТА НИКОЙ,ДА ,НЕ,ГОВОРИ,ЗА,РЕЗИЛАПЕЕВСКИ,И МАГНИТСКИ,ЗАКОНА,ТОВА,ВЕЧЕ,НЕ,ДЕЙСТВА,НЕГРАМОТНИЦИ,ЩЕ,ВИ,СЪСИПЕМ,ANONIMUS
275
1
 
2
 
! Отговори
до пешо преди 2 години
прав си, купуваме ги напук на командващия ВВС тогава, дървена глава,фен на 23 ката.
274
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
бреййй мноого авиационни капацитети в таз България, ама то от клечки за зъби до реактивна авиация все едни и същи капацитети.
273
0
 
3
 
! Отговори
пешо преди 2 години
От начало тръгваме да закупим МИГ23 но главния инжинер на НПО МИГ ни посъветва да купим МИГ29.И когато ги извежда главният инжинер на пиацата на завода един от наште полковници забравих му името възкликва:Господи възможно ли е да съществува толкова красив самолет.
272
0
 
4
 
! Отговори
до 299 преди 2 години
ти сам си казал 30 години, тоест 90 та година и насам. Еми нр са 20 самолета паднали за тези 30 години, два миг21 и 2 миг29 ,е това е. Преди 10 ти 89 та сме имали разнесено в годините с реактивна авиация общо около200 машини, от Миг 15,17,21,23 и су 22,25 е и два миг25 за кратко. Чешките учебно бойни не ги броя.
271
3
 
14
 
! Отговори
пешо преди 2 години
Оф незнам към кой анонимен по-напред да се обръщам.Направи ли си труда да прочетеш тактико-техническите им данни преди да пишеш глупости?Поскороподемност МИГ29 има 340 метра в секунда срещу 280 на Ф16.Освен това максималната му скорост е по-горе на ляма и може по-дълго време да я поддържа.Попитай турските пилоти колко ненавиждат Ф16 и го наричат прахосмукачката заради ниския си въздухозборник който обира всичко по пистата и двигателите дефектират.ПриМИГ29 когато излита дърпа въздух от хриле .
270
3
 
6
 
! Отговори
барута да е сух преди 2 години
1 Март 1993 г Отава, Канада. Все още Горбачов поиска разоръжаване на България и Румъния. Тогава бяха в меден месец и САЩ предложи "Партньорство за мир". Виждаме как БСП ревностно изпълняват поръчката и какъв вой надигат всеки път когато стане въпрос за купуване на оръжие. С болка наблюдаваме отношението към Бойко и нападките спрямо покупката на Ф16. Народ който не храни своя армия, храни чужда.
269
1
 
9
 
! Отговори
пешо чака всъщност преди 2 години
Анонимчо,първо тия самолети бяха купени за по 23 милиона.https://aero-bg/2010/03/28/kakkupihmemig29/ Имайте поне малко уважение пред паметта на достойният човек който с достойнство и чест е избрал професия само за истинки мъже без да знае какво го чака всъщност.Заедно с другите достойни мъже избрали тая професия и в най-големите си кошмари са си представяли как ще станат жертва на мръсни политически игри.