Борисов: На камерите намаляват и после газ! Защо има табела?!

Премиерът зове обществото да застане срещу "войната по пътищата"
157
Борисов: На камерите намаляват и после газ! Защо има табела?!
Снимка: БТА

Премиерът Бойко Борисов призова цялото общество да поведе битка с войната по пътищата за година-две, защото "гинем всички".

Още по темата
По думите му всеки има загинал близък в пътнотранспортно произшествие и става дума за човешки съдби.

Борисов каза в Пловдив, че се работи много активно по законови промени в тази връзка, които се надява парламентарната група на ГЕРБ да одобри до петнадесетина дни.

"Те са по една дума, по едно изречение, което след това шиканира целия процес или дава възможност да се нарушава законът по безобразен начин и накрая глоба 20 лв., 30 лв.“, каза Борисов. В събота той свика част от министрите на извънредно заседание във връзка с катастрофите по пътищата.

Премиерът даде пример, че в закона пише, че кръвните проби трябва да се вземат от лекар. В болница обаче те се вземат от сестрите, което е основание глобите да падат в съда.

"Наредбата за наркотичните вещества, която е сигурно от седемдесетте години, е готова, пратена е до Прокуратурата, до петък са казали, че ще дадат становище", обясни Борисов.

"Много е демократично, други казват - за правата на човека, но това е абсолютна глупост – табела "Има камера". И там всички намаляват, минават на камерата и газ! Е, защо трябва да има табела да ги предупреждава, нали целта е да караш през целия маршурт така и да спазват знаците", коментира още той.

Премиерът съобщи, че Пловдив ще получи 20 млн. лв. във връзка с инициативата "Европейска столица на културата 2019".
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


157
Още по темата: пловдивБойко Борисов
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
94
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Разкарайте измислените ограничения по пътищата и драстично увеличете броя на камерите.
93
3
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
тука трябва правила за катаджиите, не може да спираш човек, който не е направил нищо, за да се гавриш с него преди работа, мен редовно ме джобят сутрин на отиване, това е тормоз гусин борисоф... едно момче отивайки също на работа така го бяха проснали на капака на колата... за съжаление не успях да снимам
92
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До 97А чул ли си някоя застр. компания да поеме лечението на пострадал при катастрофа в България - ако се такова нещо се случи у нас ще е чудо с библейски размери. Когато държавата поема лечението на пострадалите в катастрофи (нещо, за което на запад сметката се предоставя не на здравната каса, а на застрахователя) това е държавно финансиране на частни застрахователи. Българската държава първо трябва да се погрижи здравната каса да си прибере парите от застрахователите за жертвите на катастро
91
1
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
На Борисов ако му събере човек обещанията и дъртите опашати лъжи,такъв многотомник ще се получи,че ще надмине и трудовете на тодор Живков!
90
7
 
5
 
! Отговори
АТАКИСТ преди 6 години
Купувайте офф роуд машини и високи джипове да заобикаляме ТОЛ пунктвовете в началото на магистралите и да се качваме на магистралата на 100 м след пункта от полето
89
3
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Виждал съм го Боко Боков,след откриването на едно цехче,разбута охранителите и се метна като некой лъв на джипката,потегли с *** газ и мина на червено с целата си глутница пазванти.Та го питам аз: ти бай Боко що не спазваш правилата бе? Не че ми пука за тебе,ама ако се буторясаш у некой дирек,нали пак ние с нашите пари ще те лекуваме и какъв пример още даваш на обществото?И да ти кажа Боко,катастрофите стават не от висока скорост,а от некъдърни маневристи,къфто си и ти!
88
5
 
11
 
! Отговори
АТАКИСТ преди 6 години
Има едно съотношение м/у доходи и свобода (на пътя). В Европа взимаш 2000 евро и те следят на пътя с актове по 500 евро. В България взимаш 400 евро но имаш свобода на пътя. Ако ни отнемат свободата и доходите останат същите населението рязко ще имигрира
87
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До 97.Имаш проблем с разбирането, не си схванал какво ти казвам.
86
4
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Структурата КАТ е комунИстическя отживелица и трябва да се закрие. Едно време като ме спирах с москвича катажиите ми викаха я отвори багажника да видиме ягнето. Просто се бъзикаха. За да им дам 5 лв. тогава толко беше рушвета се заяждаха за аптечка пожарогасител резервна гума чистачки. И когато всичко излизаше в ред викаха няма ли до почерпиш за това че си редовен? Е за какво ни е тази остаряла комунистическа изцепка наречена КАТ?
85
2
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Да напомня!Боко и цвъки намалиха катастрофите след 2009 г. Нямаше коли по пътищата на България ! Със Собственика на ГЕРБ дойде и беднотията и мизерията ! Сега все по малко българи са с него , по малко се страхуват !
84
2
 
16
 
! Отговори
вес преди 6 години
БОКО Убау ша махнеш табелите но що не казеш че скапаните патъща дето все ги правиш а твоите фирми крадат парите са отвратителни и това е основна причина но трябва да имаш и достойнство за да си кажеш за ГЛУПОСТИТЕ де'т ги правиш и говориш
83
3
 
1
 
! Отговори
До 93 преди 6 години
Няма закон който ти пречи да печелиш повече или да търсиш бъдеще на друго място. За всичко останало което изброих има, но не се прилага. А държавата плаща от твоите и мои данъци а не от тези на швабата с големия от гаранционния фонд за всички тия дето не са си платили гражданската.
82
2
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Българина не е по-различен шофьор от другите европейци. Почти два милиона българи се изнесоха в Западна Европа и не знам в някоя страна някой да е регистрирал разлика между българските шофьори и местните такива. Очевидно проблема не е във водачите, а пътните условия и има изследвания, правени на запад които доказват, че главния фактор за безопасното движение е състоянието и сигнализацията на пътищата. Там, където има еднопосочни и многолентови пътища катастрофите са малко.
81
2
 
13
 
! Отговори
авеф преди 6 години
и кво като махнат камерите ще се появят приложения дето ще ни казва къде са, ще излезнат форуми, гупи и прочие.. Да ги нарпави на подвижни коли, всички си знаят как се сигнализира за ченгета...Това си е до самосъзнание
80
1
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Новата Дъвка за България ! Безсрамници !!!
79
2
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До 91.А познаваш ли работещ германец със заплата от 250 евро?
78
2
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
тоя откога пьк за хората се е загрижил ????
77
2
 
2
 
! Отговори
До 88 преди 6 години
Разбира се, 1е това става и там. Въпроса е колко време ще лежиш след такова изпълнение в страните които посочваш. Иначе не вярвам да познаваш германец с изключен еърбег щото нещо му дава грешка ама пък е с нови гуми втора употреба само на 30 000км
76
3
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Във Франция има прогресивна скала за налагане на глоби. Когато направиш нарушение полицая влиза в системата и ако ти е първо нарушение глобата е съвсем минимална. Ако имаш регистрирани повече нарушения за същото провинение глобата е по-голяма и расте пропорционално на броя нарушения които правиш. При съвременните възможности на мобилни връзки съвсем не е трудно да се създаде база данни и от където и да е полицаят да може да провери дали става дума за системен нарушител.
75
2
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
По-голямата глоба е една причина повече да дадеш нещо на катаджията на ръка, за да я избегнеш. Бъдете сигурни, че пътните полицаи ще се възползват от ситуацията - ще ползват заплахата от глобата като тояга "виж колко трябва да платиш ако не пуснеш двадесетолевка".