Просто Генади!

Ходене по мъките заради единия интернет
Обновена: 14 апр 2011 14:38 | 13 апр 2011 13:27, Елка Василева
276
Просто Генади!
Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Абонат съм на една телекомуникационна компания от години. И съвестно без закъснения всеки месец си плащам сметките – за домашен, мобилен телефон и интернет. И нямах особени проблеми до момента, в който реших, че трябва да им давам малко повече пари! Като мина на по-скъп план за интернет.

Не че държа да плащам по-скъпо, просто ми се наложи.

И така, на 7 март с бодра стъпка влязох в офиса им, а служителката любезно ми обясни какво трябва да направя – да подам заявление с искане да премина към по-скъпия план.

Тръгнах си с една особена лекота в душата. Оттогава обаче мина повече от месец, а лекотата вече се изпари. Защото до 13 април, 12,30 ч. при едномесечен срок за изпълнение не само че тарифният ми план не е променен, ами и нямам интернет!

Една вечер се прибрах вкъщи, а мониторът тъжно ме извести, че нет просто няма.

И така, какво свърши въпросната компания за месец и 5 дни: по данни от служители на компанията те просто са спрели един мой стар мобилен номер (бях подала заявка и за това), а по мои лични данни интернетът ми... също е спрян.

От началото на април многократно, което означава десетки пъти, бях прехвърляна от служителите от офиси на компанията към колцентъра и обратно.

Миналата събота например служителка от колцентъра ми заяви категорично, че договорът ми по старата тарифа всъщност бил автоматично удължен от 1 април за още една година, тъй като заявлението ми нарушавало едномесечния срок за предизвестие.

И няма никакво значение, че след това пак от служители на Vivacom разбрах, че автоматичното продължаване на договорите „официално“ било отпаднало от 1 април.
 
При едно от следващите обаждания в колцентъра научих, че при тях имало заявка за моя интернет и щели да предадат (каквото и да означава това).

След не знам още колко позвънявания отидох пак в офис на Vivacom, където, о, чудо,  установиха, че интернетът ми е абсолютно и просто спрян.

Така и не разбрах защо нямам интернет, при положение че не съм подавала заявление за това.

И така до последния ми разговор с колцентъра – със служителя Просто Генади!?!

Мъжът обеща, цитирам: да ескалира моя проблем, каквото и според него да означава това, защото ескалирането е всъщност задълбочаване.

Просто Генади упорито отказваше да се представи с име и фамилия и категорично ми обясняваше, че това е политика на компанията. Но щял да ми „ескалира“ проблема.

Всичко, което поисках от Vivacom, е аз, като коректен техен клиент, да получа друга – по-скъпа услуга, вместо по-евтината.

Явно обаче Vivacom няма особено силно желание да ми вземе парите.

След Просто Генади разговарях и с Румяна Якимова от пиар отдела. Тя май не се трогна за имиджа на компанията, но все пак обеща, че ще ми се обади до 12 ч.

И това не стана...

И аз останах без интернет – от Vivacom.

И изобщо нямам представа къде се изгуби искането ми за прехвърляне от един план на друг – в една и съща компания.

И кой е отговорен? Макар че трудно се комуникира с телекомуникационната компания Vivacom, чиито служители освен това се представят само с малки имена, а изискват от клиента си и фамилия, че и ЕГН.

Честно казано, в цялата тази сага останах с усещането, че все едно искам да получа някакъв документ със свръхсекретна държавна тайна, а не интернет.

Аз ще продължа да чакам, пък после може да започна да плащам на друг. Явно на Vivacom пари не им трябват.

 

*А това са част от корпоративните ценности, публикувани на сайта на Vivacom:

Нашият успех е успехът на нашите клиенти. Предоставяме достъпни и комплексни решения и постигаме най-добрите резултати. Отговорни сме и заставаме зад всяко свое действие или решение.

С професионално обслужване и позитивно отношение ние внасяме цвят и настроение в живота на клиентите ни.

Казваме това, което правим и правим това, което казваме.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


276
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
271
0
 
0
 
! Отговори
sexileidi преди 12 години
uvajaemi komentaristi 3 godini bqh klient na mtel v momenta sum gi zavlekla s 300 lv ,do den dne6en nikoi ne se e setil da doide i da mi kaje i kop4e a i da doide 6te mu teglq edna ..... ta 6te se otkaje.za6to se obvurzvate s dogovori su6testvuvat edni takiva ne6ta nare4eni predplateni uslugi.za internet i cifrova pla6ta6-polzva6.nepla6ta6 ne polzva6,ne si v bg ne pla6ta6 vru6ta6 se edin telefon i ima6 usluga,a za telefon predplatena karta zarejda6 50 lv i govori6 samo tqh pomislete si tova e...
270
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Махайте се от БТК :) При мен ако ми дойде кулбокс на моята улица веднага пускам оптичен нет + телефон за 25лв :)
269
0
 
7
 
! Отговори
let it be ... преди 12 години
Не само че трябва да си казват и имената ами няма да е лошо и на тези съобщения за проблеми да се привеждат в писмен вид плюс имената на този Просто Генади и датата на която е съобщен проблема. Главно в общи линии има един проблем, който много фирми "не могат" да отстранят, а именно комуникацията между офиси, техници, т.нар. call center и клиентите си. ( а пък имат и едни технициии)
268
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Тази *** компания ще я съдя до дупка за гаврата , която направи с нас като потребители!
267
5
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Просто Генади , не е виновен за нищо, наистина служителите на фирмата не могат да си казват имената - политика на фирмата...
266
0
 
3
 
! Отговори
ВНИлиева преди 12 години
Да но по-добре без интернет,отколкото да плащаш за нещо,което го няма.Така се случи с моя интернет от Глобул.Доста информация скриха за нашия град без 3G клетка се оказа,че трябва да дебна за да имам достъп,а и след опред.лимит скоростта пада до практ.невъзможно ползване.И така си плащаш без да можеш да се откажеш.Писахме жалби но без конкр.отговор досега.А преди това ползвах кабелен интернет на местна фирма,но при бурно време,след буря гръм ми порази лаптопа по кабела от покрива-нямало защита.
265
1
 
5
 
! Отговори
БГХАРД преди 13 години
Бг мобилен нет:ЗА ТЕБЕ Е е.....тоз прекрасен интернет .... но той върви в пакет с ТВОЯ ГЛАС....но не унивай ти, защото НАЙ-ДОБРОТО ПРЕДСТОИ.И от трите дедо попе.
264
4
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Какво толкова се жалваш ***? Смятай! Ако не ти харесва услугата, прекратяваш си договора. "Ескалирам" не значи задълбочавам, а издигам. Значи че го издигат до по-високо ниво (шефа). Също както ескалаторите в мола те издигат нагоре. А и кой нормален човек още ползва интернет на БТК, Вивател, Тел Авив или както там се наричат тези дни? Не знаеш ли, че едно време мото то на бТК беше BTC - Disconnecting people ?
263
0
 
1
 
! Отговори
wrxdqyu преди 13 години
jEkzAX , [url=ugcnepybobeo/]ugcnepybobeo[/url], [link=nxbfjvhjyrnt/]nxbfjvhjyrnt[/link], viyzgmwnqxcc/
262
0
 
7
 
! Отговори
даскалица преди 13 години
Последните два коментара имат толкова правописни грешки, така че мога да си представя и защо се е получил фала с Виваком...
261
0
 
5
 
! Отговори
джина преди 13 години
Аз сьм потьрпевша от viv.Нямат никакьв рет в фирмата.Имах кабелна повреда на телефона 6 месеца.През това време получавах фактури на измислени разговори.Реших да се откаж .Така ме овьтриха с пари.А колко време и оплаквания трябваше да пиша и още сагата не е свьршила.НЯМА кьде да отидеш и на место да решиш проблема.Говориш на 123 като *** и ако искат те мотаят с часове за едно изречение.ПОВЕЧЕ не изкам да чувам за този оператор .НАГЛЕЦИ продадоха ми услуга интернет при условие че не могат
260
0
 
3
 
! Отговори
До Жена преди 13 години
Спът подути някой от тяхЕдин път съм бил свидетел на такава сметка с една жена от гарата до една епилиптична клиника-60 и няколко кинта сметкаМного бой го бихме,и телефона му счупихме че искаше да се обажда на "колегите"
259
2
 
14
 
! Отговори
Nikolay преди 13 години
При VIV за да има някаква реакция,трябва да се подходи с огромно търпение и твърда ръка,т.е. да се правят скандали независимо колко време ще отнеме.Това е заключението до което стигнах,след няколкомесечни оплаквания, кавги и т.н.т. За да се обърне внимание на проблемите,свързани с доставените услуги от тях,трябва да се вдига колкото се може повече шум.Просто явно политиката на фирмата е такава.Да изпилят нервите на хората докрай и те в безсилието си да се откажат да търсят правата си.
258
9
 
5
 
! Отговори
LEI преди 13 години
Тука има страшно много неграмотни хора, които се занимават само с глупости, понеже си нямат явно друга работа. Гледат само да се заяждат с хора, които дори не познават и не са виждали. За мене тези хора са големи *** и незаслужават въобще вниманието на другите, но понеже ме ядосаха с тези глупави коментари, затова реших да им кажа: -"Абе ***, такива погледнете се вие какви сте и тогава говорете за хора, които не познавате и за неща, до които не сте се докоснали".
257
4
 
34
 
! Отговори
Nikolai преди 13 години
В момента подадох жалба към КЗП. Обадили се на баба ми , честито промоция , сега ви пращаме детайлите. И въпреки че баба ми отказала - в писъмце - честито договор за 2 години АКО не се обадите на наш телефон да откажете в 7 дневен срок. Срока започва от разговора , писмото се праща 6 дена по късно. Значи ако не си провери баба пощенската кутия - договор без подпис. Че и законно. Само дето са пропуснали че според чл 61 - ТЕ трябва да докажат че е казала да , не ние :)
256
10
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
В предходния коментар всъщност исках да кажа, че служителят не е виновен и че всеки един от нас е допускал поне веднъж в живота си грешка. Но представете си какви хора ще станем ако започнем да гледаме само лошите качества на другите. Нека първо погледнем себе си. От ваша редовна читателка.
255
11
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
Аз лично не смятам, че в конкретният случай НЕ Е виновен служителят Генади. Той нито е приел молбата за закриването на конкретната услуга нито е приел молбата интернетът да премине към бизнес план. Според мен той просто е спазвал утвърдена процедура, която е длъжен да следва. Колкото до хората, които смятат, че не може да се сключва договор по телефона нека да прочетат Раздел , чл. 48 - 61 от Закона за защита на правата на потребителите. А до създателя на тази статия - просто прояви търпение.
254
3
 
19
 
! Отговори
и аз на вас преди 13 години
Уааааууу.Друго си е да се обадиш на тези палячовци:хем некоя песен чуеш 20 пъти за около час, хем научиш какво означавало да ти 'ескалират' проблемаВъпросните *** имали принос и в лексиката!
253
4
 
32
 
! Отговори
Анонимен преди 13 години
И трите мобилни оператора са от "една крорйка". Само заглавията им различни - МЕНТЕЛ, ГРАБУЛ И СВИВАКОМ.
252
3
 
8
 
! Отговори
faiona преди 13 години
Ескалиране на проблема означава отнасянето му до по-висшестоящ от теб, или по-горо ниво на съпорт, т.е. някой по-квалифициран да отговори.